Wantquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
niks met z'n allen. Dames mogen hier blijven
Is er iets ingestort? Schotel weggevlogen? Hebben jullie iets gebouwd terwijl de bouwplannen ondersteboven lagen? Wat? Wat? WAT?????quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef Xilantof het volgende:
en ik ben weer thuis
wat een dag... wat een dag
Dan ga ik wel een keer met Puckzzz naar die kroegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
niks met z'n allen. Dames mogen hier blijven
En puckzz moet het goedvinden dat jij daar zit te kwijlen op al die dames en haar negeett?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan ga ik wel een keer met Puckzzz naar die kroeg![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:27 schreef Xilantof het volgende:
schotel staat er nog (valt wel uit elkaar trouwens(kwam wat naar beneden zetten
) )
Nee hoor, hoeft ze niet goed te vinden. Maar ZIJ weet waar die tent is, en dat het er sterft van de bloedmooie vrouwenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En puckzz moet het goedvinden dat jij daar zit te kwijlen op al die dames en haar negeett?
er kwam een stukje (20 cm) van de, hou je vast, glazenwas-installatie-electriciteitsvoorzienings-rail naar beneden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij's nieuw en valt nu al uit elkaar?
*paniek*
*rondrent*
*ieeee*
*gillend rondrent*
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:35 schreef Puckzzz het volgende:
Ow enneh Fles...gaan we lekker samen naar de mooie vrouwen kijken?
Perfect voor fles.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:42 schreef Puckzzz het volgende:nou zo kwam het barmeisje anders niet over
die had een bek als een scheermes zo als ze tegen die Poolse gasten tekeer ging
![]()
Dronken stamgasten?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:42 schreef Puckzzz het volgende:nou zo kwam het barmeisje anders niet over
die had een bek als een scheermes zo als ze tegen die Poolse gasten tekeer ging
![]()
Hoi, ik ben shark.bait, en ik kom even irriterenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Perfect voor fles.
Hij bedoelt dat hij lekker onderdanig is
Als je het goed doet welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:15 schreef Puckzzz het volgende:
Thnxhoudt een polafilter ook die spiegelingen tegen?
Dat lijkt me nieuw. Waar heb je die wijsheid vandaan? Ik zal de settings van die 2 foto's eens tegen elkaar houden...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:29 schreef elcastel het volgende:
Maar het kost je ook licht. Dus als de bewuste aap (die er prima uitziet Puckzzz !!!) binnen achter het glas zit, spring ik liever naar een hogere ISO en zoek een goeie hoek op. Zo had ik in Artis vandaag wel een probleem met spiegeling, omdat er bovenlichtjes precies tegenover het raam zaten, dus veel spiegeling. Een pola filter helpt wel degelijk, maar je moet er wel het licht voor hebben (lijkt me, ik heb geen pola).
Dat legde mijn broer mij laatst uit en het klonk me niet vreemd, een pola filter is niets anders dan twee gerasterde schijfjes over elkaar heen, toch ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat lijkt me nieuw. Waar heb je die wijsheid vandaan? Ik zal de settings van die 2 foto's eens tegen elkaar houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |