Zijn die niet weer een stuk duurder dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
De luierbroekjes van de etos zijn weer een stuk smaller dan de luiers. Misschien is dat een idee?
Ja het was leuk! We zijn vanmorgen vroeg een paar uurtjes geweest, helaas had Eva geen goede dag en die vond er dus niks aan. Te passief voor haar denk ik maar Iris heeft wel enorm genoten. Na een paar uur was Eva het zat en toen werd het ook wel ongelooflijk drukquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:34 schreef snoopy het volgende:
Lois, ben je nog naar Artis geweest? Het was er iig mooi weer voor![]()
Maar als je stopt met pampers omdat je dat te duur vindt, kom je toch niet goedkoper uit hiermee? Als ik de prijzen op de etossite tenminste bekijk... schlecker is wel goedkoper, ik weet niet of tex daar bestelde, maar toch, ik denk niet dat dit echt goedkoper is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
Etos luierbroekjes kosten 7.69 (als ik me niet vergis) per 24 stuks en die van het kruidvat 7.49 per 24.
Wat jij wil Loisquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:55 schreef Lois het volgende:
niet dat ik de discussie niet hier wil hebben of dat ik er een einde aan wil maken maar ik vroeg me het volgende af: Zou een luiertopic niet een idee zijn? Zodat we het nog eens kunnen nalezen en ervaringen blijven posten?
We redden het op onze manier, er mag nu ook echt geen onverwachts bezoek komenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:54 schreef Lois het volgende:
mous!! *krukje onder voetjes stopt* *glaasje verse jus neerzet* *tissues klaarzet*
Zo ga maar lekker zitten! Hoe gaat het nu overdag? Red je het een beetje met de kinderen?
sterker nog... volgens mij moet er ergens zo'n topic zijn in de krochten van OUDquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:55 schreef Lois het volgende:
niet dat ik de discussie niet hier wil hebben of dat ik er een einde aan wil maken maar ik vroeg me het volgende af: Zou een luiertopic niet een idee zijn? Zodat we het nog eens kunnen nalezen en ervaringen blijven posten?
kan 'm ook niet vinden.. Lekker laten staan dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:06 schreef Lois het volgende:
Kon niks vindenHeb maar een nieuwe gemaakt, sorry ET
![]()
Toch moet ik ook wel lachen om mezelf. Midden in de nacht beneden in de woonkamer op zoek zijn naar een verpleegstershaai bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:49 schreef E.T. het volgende:
Mous, sterkte! (echte) griep sucks!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:59 schreef moussy het volgende:
verpleegsterhaai
Jawel, leuke mensen, maar heb nog weinig leuks mogen doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:38 schreef snoopy het volgende:
Hoe is het op het werk Clauwhee? Nog steeds leuk?
*spuit 11* Jahaa!!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:10 schreef Anitra het volgende:
Dt is hem Ireth!! Ik hou hem apart voor je!!
Hmwoah..tdoet nog steeds pijn en is lekker dik en blauw.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:23 schreef Rewimo het volgende:
Coolbabe, hoe is het met je voet? Ben je nog naar de dokter geweest?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:02 schreef Rewimo het volgende:
O, in het kader van de vieze week: er was niet veel animo om de spaghetti op te eten. En dus hebben ze het maar op een zeil gelegd, saus eroverheen en de kids er lekker op blote voeten doorheen laten stampen
Ze vonden het geweldig
O bah, Jessiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:15 schreef jessie het volgende:
Ben net bij de dotker geweest. Deze dacht toch aan een galsteenaanvalIk heb nu zetpillen voor de pijn meegekregen. Als ik weer zo'n aanval krijg deze gelijk innemen. En dan weer terug naar de huisarts. Dan gaan ze een echo enz maken.
Het zat bij mij rechts in mijn buik, zo'n beetje onder mijn ribben, maar het trok ook naar mijn rug.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:45 schreef jessie het volgende:
Ik had alleen dus geen buikpijn. Jij wel toen?
Ik denk dat spelen met eten niet mag? Ja van mij wel hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:54 schreef bixister het volgende:
wat is daar dan pedagogisch niet verantwoord aan fjolle?
Nou met eten knoeien enzo. Kan me voorstellen dat niet iedereen daar even blij mee is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:54 schreef bixister het volgende:
wat is daar dan pedagogisch niet verantwoord aan fjolle?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:54 schreef bixister het volgende:
snoopy morgen dus alweer 1 jaar morris...!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:58 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Nou met eten knoeien enzo. Kan me voorstellen dat niet iedereen daar even blij mee is.
Wel ok, aftasten enzo. Niet overdreven moequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:04 schreef Luchtbel het volgende:
He! Eindconclusie van de eerste week?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:40 schreef bixister het volgende:
luchtbel super!
(en clauwhee nog bedankt voor 't aanbod maar er kwam een huilende anna tussen en vervolgens heb ik 'm toch maar even snel zelf afgemaakt.niet dat ik er erg tevreden over ben maar ja hij moest de (mail) deur uit).
Ik ben blij voor je meid enquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:34 schreef Luchtbel het volgende:
Vreselijk goed nieuws
Maar stel dat jij nou veeel meer zou verdienen dan hij, zou je dat dan ook een probleem vinden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:06 schreef Luchtbel het volgende:
Ik wil gewoon geen scheve verhoudingen enzo.
ja we drijven nogquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:40 schreef Lois het volgende:
Snoop hoe was de parade vandaag? Je boot nog heel?
Door het mooie weerquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:46 schreef snoopy het volgende:
En volgens mij was het echt veeeeeel minder druk dan vorig jaar. Toen kon je bijna geen water meer zien.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:26 schreef clauwheee het volgende:
Overmorgen is het een jaar geleden van onze nicht en Isra. Ik zie op tegen die dag, loop al dagen met vanalles in m'n hoofd. Ik ben gelukkig vrij, Noca ook, dus we kunnen zelf bepalen hoe we het invullen. Maar ik ben er zovan...
Dat geeft niet hoor, ik denk er elke dag aan, het is gewoon elke dag bij me. Dus je mag vragen wanneer je wilt. Ik heb er echt slecht van geslapen en morgen moet nog komen. De tranen zitten erg hoog. Maar ja, het is niet anders en we zullen *insert vloekwoord* zorgen dat Isra bij ons terug komt. We zijn nog steeds druk bezig maar meer dan dat kan ik (jammergenoeg) ook niet zeggen...quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:42 schreef lady-wrb het volgende:
ik zat er pas nog aan te denken clauwhee, maar ik vind het zo naar voor je om er iedere keer naar te vragen.
Maar je bent toch nog niet zo heel lang geleden hiernaartoe verhuisdquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Heeeeeee Fok is weer bereikbaar!
We wonen nu net iets meer dan een jaar in dit huis ja..quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar je bent toch nog niet zo heel lang geleden hiernaartoe verhuisd?? Zie je dan niet op tegen die rompslomp?
Ja, dat is idd de belichting. Ik dacht ook dat die heel mooi was, maar dat viel tegen. Het is vrij donker kersen met toch wel wat krassen. Aangezien ik zelf kersen meubels en een hele donkere eetkamertafel heb gaan we de vloer er dus uithalen en een lichtere erin leggen. Staat toch net even wat mooier als geheel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:46 schreef Mariposa het volgende:
Gefeliciteerd BEZiet er mooi uit, zeker de vloer Of dat is ook de belichting
Wat jammer zeg. Wij hebben zelf licht kersenlaminaat, vind ik persoonlijk ook mooierquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is idd de belichting. Ik dacht ook dat die heel mooi was, maar dat viel tegen. Het is vrij donker kersen met toch wel wat krassen. Aangezien ik zelf kersen meubels en een hele donkere eetkamertafel heb gaan we de vloer er dus uithalen en een lichtere erin leggen. Staat toch net even wat mooier als geheel.
AJ was zoals ieder woensdag de ochtend weg, tot een uur of een. Maar ach, ik heb me wel vermaakt hoor. Rondje fietst met de fietskar (met Tristan en Sterre erin). En toen hij weer terug was, heb ik Tristan thuisgelaten en ben ik met Wouter, Sterre en een buurjongetje naar de dierenwinkel gegaan om een vishengel voor Wouter te kopen. Jammergenoeg kwam ie na een half uur vissen huilend weer terug, hij kon het niet en wou het niet meer en de draad was door de war en hij wou een werphengel en en... Nou ja, die hengel wordt dus nog een tijdje opgeborgen, tot opa een keer meegaat vissenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:43 schreef moussy het volgende:
Is AJ er dan niet Spuuglokje?voor het
kaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |