Maar als je stopt met pampers omdat je dat te duur vindt, kom je toch niet goedkoper uit hiermee? Als ik de prijzen op de etossite tenminste bekijk... schlecker is wel goedkoper, ik weet niet of tex daar bestelde, maar toch, ik denk niet dat dit echt goedkoper is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
Etos luierbroekjes kosten 7.69 (als ik me niet vergis) per 24 stuks en die van het kruidvat 7.49 per 24.
Wat jij wil Loisquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:55 schreef Lois het volgende:
niet dat ik de discussie niet hier wil hebben of dat ik er een einde aan wil maken maar ik vroeg me het volgende af: Zou een luiertopic niet een idee zijn? Zodat we het nog eens kunnen nalezen en ervaringen blijven posten?
We redden het op onze manier, er mag nu ook echt geen onverwachts bezoek komenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:54 schreef Lois het volgende:
mous!! *krukje onder voetjes stopt* *glaasje verse jus neerzet* *tissues klaarzet*
Zo ga maar lekker zitten! Hoe gaat het nu overdag? Red je het een beetje met de kinderen?
sterker nog... volgens mij moet er ergens zo'n topic zijn in de krochten van OUDquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:55 schreef Lois het volgende:
niet dat ik de discussie niet hier wil hebben of dat ik er een einde aan wil maken maar ik vroeg me het volgende af: Zou een luiertopic niet een idee zijn? Zodat we het nog eens kunnen nalezen en ervaringen blijven posten?
kan 'm ook niet vinden.. Lekker laten staan dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:06 schreef Lois het volgende:
Kon niks vindenHeb maar een nieuwe gemaakt, sorry ET
![]()
Toch moet ik ook wel lachen om mezelf. Midden in de nacht beneden in de woonkamer op zoek zijn naar een verpleegstershaai bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:49 schreef E.T. het volgende:
Mous, sterkte! (echte) griep sucks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |