Wat ik bedacht had.
Ok.
We hebben hier boven 2 grote slaapkamers en 1 piepkleintje.
De meiden sliepen eerst samen maar nu al een maand of 3 niet meer. En voor Janneke is dit veel beter.
Wij slapen in een grote kamer en Janneke ook. Bo in de kleinste omdat zij als 1e wakker is en dan naar ons komt (kamers grenzen aan elkaar) Op deze manier hoeft ze niet langs Janneke dr kamer om die wakker te maken.
Maar goed op dat kamertje tje tje tje tje is t zo klein dat ze er niet echt leuk kan spelen.
Mijn gedachte was dus om in dat kamertje te gaan slapen. Er past precies een 2 persoonsbed in als we de inbouwkast uitbreken. En verder past er dan ook niks in. Je kan dan 1 stap t kamertje in lopen en dan staat t bed er in de lengte in met aan beide zijde 10 cm ruimte.
Bo kan dan naar onze kamer. Onze kleren komen dan in Bo dr kamer (heeft 2 inbouwkasten en die kamer is ruimer als die van Janneke)
Geer vind t kamertje te klein voor ons en vind t irri dat zijn kleren dan in een andere kamer hangen (met vroege diensten bv dan moet hij naar Bo dr kamer om zijn kleren te pakken)
Ik vind dat dat weer egoistisch als hij t zelf te klein vind maar Bo er wel wil laten slapen. Kleren kan die een dag van te voren klaar leggen.
Ik heb ook al geopperd om een slaapbank te nemen zodat we beneden slapen en dan in t kleine kamertje een 1 persoonsbed voor als hij overdag moet slapen met zijn nacht diensten. Dan kan er een hele kast voor zijn kleren komen
![]()
Maar dat vind ie ook niks. Dus nu is hij aan zet.
Alleen er komt niks
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!