abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 22:50:33 #201
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_29474970
Ik ben benieuwd hoe lang je bij je besluit blijft Jessie Maar als de buurt fijn is, leuke kinderen, dan is het wel zo gezellig voor je meiden om er te blijven wonen.
pi_29475035
Luchtbel alles is zo een beetje al gezegd
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 23:03:07 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29475236
Goed nieuws LB'tje! Heel goed van je dat je gegaan bent! Soms kan het gewoon ff niet anders dan met een beetje hulp. En als je die kan krijgen... met beide handjes aannemen!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 23:06:49 #204
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29475295
Oeh Jessie, wat had je bedacht?

Leah oud wijf
Maar het is niet zo zeer trots hoor, volgens mij heb ik dat niet eens Ik ben gewoon absoluut te lomp geweest in niet willen vertellen hoe erg het was enzo. Hij ziet het als gebrek in vertrouwen en dat is het misschien ook wel. Ik weet ook niet, misschien dat het straks wel verandert maar ja de situatie blijft hetzelfde. Ik wil gewoon geen scheve verhoudingen enzo.
pi_29475554
Wat ik bedacht had.
Ok.
We hebben hier boven 2 grote slaapkamers en 1 piepkleintje.
De meiden sliepen eerst samen maar nu al een maand of 3 niet meer. En voor Janneke is dit veel beter.
Wij slapen in een grote kamer en Janneke ook. Bo in de kleinste omdat zij als 1e wakker is en dan naar ons komt (kamers grenzen aan elkaar) Op deze manier hoeft ze niet langs Janneke dr kamer om die wakker te maken.
Maar goed op dat kamertje tje tje tje tje is t zo klein dat ze er niet echt leuk kan spelen.
Mijn gedachte was dus om in dat kamertje te gaan slapen. Er past precies een 2 persoonsbed in als we de inbouwkast uitbreken. En verder past er dan ook niks in. Je kan dan 1 stap t kamertje in lopen en dan staat t bed er in de lengte in met aan beide zijde 10 cm ruimte.
Bo kan dan naar onze kamer. Onze kleren komen dan in Bo dr kamer (heeft 2 inbouwkasten en die kamer is ruimer als die van Janneke)
Geer vind t kamertje te klein voor ons en vind t irri dat zijn kleren dan in een andere kamer hangen (met vroege diensten bv dan moet hij naar Bo dr kamer om zijn kleren te pakken)
Ik vind dat dat weer egoistisch als hij t zelf te klein vind maar Bo er wel wil laten slapen. Kleren kan die een dag van te voren klaar leggen.
Ik heb ook al geopperd om een slaapbank te nemen zodat we beneden slapen en dan in t kleine kamertje een 1 persoonsbed voor als hij overdag moet slapen met zijn nacht diensten. Dan kan er een hele kast voor zijn kleren komen Maar dat vind ie ook niks. Dus nu is hij aan zet.
Alleen er komt niks
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29475647
LB wat fijn

Jessie, en een hoogslaper voor Bo? Dan kan ze eronder spelen, evt kun je ook een leuk huisje onder de hoogslaper maken.
pi_29475663
Jessie en als je Janneke dan op de kleinste legt? Of is dat echt een heul groot probleem als Bo daar langs moet? Dan heeft Bo een grotere kamer, kan ze er lekker spelen (misschien ook nog ff blijven hangen als ze net wakker is) en kan Janneke later bij haar op de kamer spelen. En hebben jullie ook een grote kamer

* clauwheee mee probeert te denken
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 23:30:31 #208
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29475719
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 23:06 schreef Luchtbel het volgende:
Ik wil gewoon geen scheve verhoudingen enzo.
Maar stel dat jij nou veeel meer zou verdienen dan hij, zou je dat dan ook een probleem vinden?
Ik bedoel dus, als je het allemaal even los ziet van de financiele kant, zit het met de liefde toch goed?
En dat ie dat ziet als een gebrek aan vertrouwen, dat kan ik wel een beetje begrijpen, eerlijk gezegd.

Maar goed, genoeg mee bemoeid, Leah . Ik ben hartstikke blij voor je dat je pleegouders je willen helpen!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_29475770
Lief meiden
Die hoogslaper is wel leuk (ze hebben nog niet zo lang nieuwe bedjes jah Dat zou wel kunnen. Moet wel de inbouwkast eruit en haar kleren bij ons of Janneke op de kamer. En eht moet dan een halfhoogslaper worden omdat de kamers hier niet zo hoog zijn (en ik t eng vind ook)
Janneke wil ik t liefst laten slapen waar ze nu slaapt omdat ze eindelijk zo goed slaapt sinds 3 maanden (en na ruim anderhalf jaar gebroken nachten en 6 uur wakker zijn ben je dan echt HEEL blij )

Hmm die halfhoogslaper is nog wel een idee. Maar ik ben zo muts dat ik t dan weer zielig vind dat de ene een grotere kamer heeft als de andere. En als ze vriendinnetjes op dr kamer wil dat t dan erg klein is. En en en en t leek me ook wel lekekr dat er wat speelgoed naar de kamers boven konden ipv beneden, bv een keukentje enz
Aan de andere kant heb ik vroeger ook op een klein kamertje geslapen en ik weet nog wel dat ik dat heel knus vond en dat mijn vriendinnetjes dan bij me op bed kwamen zitten.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29475835
http://www.wildkidzz.com/ Op deze site vind ik de kroonhalfhoogslaper wel helemaal geweldig
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 23:38:42 #211
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_29475871
Jessie, ik snap dat je het zielig vindt dat de ene een grotere kamer heeft dan de ander. Maar een slaapkamer is vooral een slaapkamer natuurlijk, en dat spelen kan ze ook ergens anders (bijvoorbeeld bij Bo op de kamer). Later, als ze huiswerk moeten maken op hun kamer, is het een ander verhaal, maar dat is nog zó ver weg!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 23:39:48 #212
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29475896
Leah, ik begrijp het ook maar ik kan dat gewoon nog niet veranderen denk ik. Voor hem is het vanzelfsprekend, ik moet net even wat meer vertrouwen er in hebben om zoiets aan te nemen.
Uiteraard heb ik nagedacht over hoe het zou zijn als het andersom was enzo maar toch ik weet niet, ik vind het gewoon eng om weer met niks te eindigen straks?
pi_29475913
Bij Janneke op dr kamer bedoel je dan
Maar nu komt ze al met vriendinnetjes enzo die bij haar op dr kamertje willen spelen. Ze wil ook echt zelf dat t gezellig word.
Zo lief. Ze heeft een foto van haar en dr buurmeisje naast dr bed gehangen. Ze heeft een kapstokje op een losse spijker gehangen enz enz.
Maar diep in me hart weet ik ook wel dat t meer mijn gevoel zal zijn als dat van haar.

Maarre ook al is dat huiswerk nog ver weg. Gerard moet ik voorbereiden op veranderingen ja
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 23:42:51 #214
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29475945
Is ook logisch LB, ik snap je beter als je misschien denkt . Vooralsnog is het lekker dat je weer even wat "lucht" hebt, en als de liefde echte liefde is, komt dat vast ook goed .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 23:46:59 #215
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29476027
Ik denk van alles Leah, dat is waarschijnlijk het hele probleem
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 23:48:49 #216
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_29476068
Ja dat bedoel ik Jessie Ik haalde de boel even door elkaar
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 23:50:53 #217
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_29476104
Tijd om naar bed te gaan denk ik
Luchtbel, ik hoop dat jullie het kunnen goedmaken!
pi_29476317
Truste spuuglokje

Ik ga nog ff halfhoogslapers kijken
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 7 augustus 2005 @ 00:01:47 #219
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29476362
Met van die gordijntjes Jessie
pi_29476416
Ja!!!! Tot nu toe alleen van die achterlijke rood groen gele dingen gezien. Maar we zoeken verder.
Maar ik ben verliefd op die kroonhalfhoogslaper. Is alleen best erg duur.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 7 augustus 2005 @ 00:07:18 #221
7074 moussy
kuttekop
pi_29476488
Jessie

Bed
LO
¤ 199.00 / stuk | |
(prijs komt overeen met geselecteerde opties)

| |

De bedbodem kan op drie verschillende hoogtes worden gemonteerd. Te veranderen in het tempo waarmee het kind groeit.
Bedbodem in hoogste stand: onder je bed krijg je opbergruimte en plaats om te spelen... en voor een bureau.
Bedbodem in middelste stand: onder je bed heb je opbergruimte en plaats om te spelen.
Met de bedbodem in een lage stand, kan het bed met een bedhemel gecompleteerd worden.

Ik probeer hier wat mee te lezen, maar hou het niet lang vol achter de pc. Ben nu al een week gestopt met roken heb nog wel koorts, snot en geen stem meer, maar ik denk dat ik het ergste heb gehad.

Snoop, gefeliciteerd met Morris, en LBtje alles komt goed, ook met hij
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 7 augustus 2005 @ 00:07:28 #222
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29476496
Zelf bouwen?

M'n ex en ik hadden een bovenwoning en zelf een verhoging gebouwd waarop we ons bed gemaakt hadden. Heel hoog in de nok, plafond donkerblauw geverfd, sterren van spiegels en goudverf, gordijn erlangs....
  zondag 7 augustus 2005 @ 00:08:57 #223
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29476537
Mousje zeikstraal stoppen met roken is voor echte helden
  † In Memoriam † zondag 7 augustus 2005 @ 00:10:11 #224
7074 moussy
kuttekop
pi_29476560
Peet vind me zo lekker rustig zo
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_29476568
Zelf bouwen is niks voor ons. Ik begin altijd vorlijk aan van alles maar ben een ik maak niks af type

He Moussy je bent er weer (bed vind ik te ouwelijk voor Bo) Je hebt t echt flink te pakken Enne blijf ie nu stoppen met roken? Knap hoor!!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')