In mijn huidige huis valt het mee, maar ik heb wel eens ergens gewoond waar oordopjes een eerstelevensbehoefte waren. Nu gebruik ik ze voornamelijk om mijn bijna constant gillende buurmeisje niet te horen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Oh kom op. Zo erg is het nou ook weer niet. De enige waar ik ooit last van had was in mijn eerste jaar bij mij in huis Hans die 24/7 op klompen liep, vaak dronken thuis kwam om 04.00 uur en recht boven mij woonde.
Wat doe jij met die meidenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu gebruik ik ze voornamelijk om mijn bijna constant gillende buurmeisje niet te horen.
Hmm goeie...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:53 schreef Pheno het volgende:
Wat zijn je zwakke punten
Met de fiets kun je niet zomaar iemand doodrijden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:11 schreef Pheno het volgende:
Tss, schijnheiligen. Je bent net zo fout als je op de fiets dronken zit als in een auto hoor. Zelfs lopend ben je fout. Dronken deelnemen aan het verkeer is namelijk al strafbaar
Ik wou bijna een opmerking maken over dat ik die buurma...quote:
Ietwat smakeloos is het wel, ja. En het draagt niet echt bij aan het ongefundeerde commentaar op mensen die een vlag als avatar hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:21 schreef TGT het volgende:
of ga ik nu te ver?
wel met een hele kudde dronken fietsersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Met de fiets kun je niet zomaar iemand doodrijden.
Tis wel mogelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Waarom verhuis jij twee keer in drie weken tijd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik had twee jongens die me hielpen: allebei grote sterke indrukwekkende mannen van meer dan twee meter lang. En die waren allebei verliefd op de bakfiets, en gingen ruzieën wie erop mocht rijden, en boden vrijwillig aan om me over drie weken weer te helpen als ik weer moest verhuizen. Mensen op straat keken naar ons om, onze mooiemensenverhuisoptocht..
Ik wilde het ook al niet inkoppenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik wou bijna een opmerking maken over dat ik die buurma...
laatmaar
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ietwat smakeloos is het wel, ja. En het draagt niet echt bij aan het ongefundeerde commentaar op mensen die een vlag als avatar hebben.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Wel hoor. Die lui zijn gevaarlijk op de fiets, vaak zonder licht, 'rijden' daar op de weg. En daar kom ik als onschuldig slachtoffer aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik moet uitwijken voor je en mezelf tegen een boom aanrijd heb je het toch voor elkaar![]()
+1 subtielquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:21 schreef TGT het volgende:
[..]
Sieg Heil godverdomme!
of ga ik nu te ver?
Begin juni ben ik tijdelijk in onderhuur komen wonen waar ik nu woon (Witte Vrouwen in Utrecht) omdat ik tot eind augustus geen kamer had. En 24 augustus verhuis ik weer terug.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:22 schreef Plato1980 het volgende:
Waarom verhuis jij twee keer in drie weken tijd?![]()
Koop een tentquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Begin juni ben ik tijdelijk in onderhuur komen wonen waar ik nu woon (Witte Vrouwen in Utrecht) omdat ik tot eind augustus geen kamer had. En 24 augustus verhuis ik weer terug.
Twee keer in drie maanden dus.
Een tent op een bakfiets, ben je nog mobiel ookquote:
*denkt opeens aan de lama's van afgelopen weekquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
*denkt opeens aan de lama's van afgelopen week
milieuvriendelijke camperquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een tent op een bakfiets, ben je nog mobiel ook.
Hallo mede-snelweggebruiker.quote:
Tuindorp is dat niet waar tokkie tor en bo wonen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
Bovendien, ik heb gewoon weinig spullen. Ik kan met drie bakfietsen vol mijn volledige inboedel overkrijgen. En, ik heb niet zoveel problemen met verhuizen, ik verhuis practisch constant:
Eind augustus 2003: naar Rijnsweerd, Utrecht.
Mei 2004: terug naar mijn ouders bij Zwolle.
Eind augustus 2004: terug naar Rijnsweerd.
Juni 2005: naar Witte Vrouwen, Utrecht.
Eind Augustus 2005: terug naar Rijnsweerd.
Mei 2006: naar Tuindorp, Utrecht. En daar blijf ik dan een paar jaar wonen.
Ik heb een tankpas, so I wouldn't mindquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het liefst met een dikke v8 of v12 die 1 op 4 rijd![]()
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tuindorp is dat niet waar tokkie tor en bo wonen?
Same herequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een tankpas, so I wouldn't mind![]()
Smakelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:32 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gata even wat te eten halen. Ergens. Ik denk even met de auto op en neer
En dan nog niet langskomenquote:
Dat is niet tofquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:35 schreef TGT het volgende:
[..]
Daimn! Waar werken jullie? Ik moet mn benzine gvd zelf lappen![]()
Weet je wie tokkie tor en bo zijn?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar het is hier in Utrecht een studentenhuisvestiging-gebied bij Overvecht. Ik hoop dat ik boven in een van de flats kom wonen..
Tuindorp-West-complex?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar het is hier in Utrecht een studentenhuisvestiging-gebied bij Overvecht. Ik hoop dat ik boven in een van de flats kom wonen..
Helemaal kut dat ik erachter ben gekomen teveel te rijden voor een benzineauto.. bijna 30.000 per jaarquote:
Krijg je geen reiskostenvergoeding?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:35 schreef TGT het volgende:
[..]
Daimn! Waar werken jullie? Ik moet mn benzine gvd zelf lappen![]()
Zal ik je ff chaufferen dan? Ik wil jouw alfa wel een keer op de staart trappenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gratis rijden maakt rijden nog niet leuker![]()
das idd rijkelijk veel voor een benzineauto.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:37 schreef TGT het volgende:
[..]
Helemaal kut dat ik erachter ben gekomen teveel te rijden voor een benzineauto.. bijna 30.000 per jaar![]()
Kzit op iets van 70.000 kilometer per jaar ongeveer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:37 schreef TGT het volgende:
[..]
Helemaal kut dat ik erachter ben gekomen teveel te rijden voor een benzineauto.. bijna 30.000 per jaar![]()
Niet voor woon-werk verkeer neequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Krijg je geen reiskostenvergoeding?
Ik hou daar dik aan over
Weet sowieso niet waar ze vanuit gaan bij die berekening maar van de 150 euro vergoeding hou ik 70 euro per maand over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |