quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
*denkt opeens aan de lama's van afgelopen week
milieuvriendelijke camperquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een tent op een bakfiets, ben je nog mobiel ook.
Hallo mede-snelweggebruiker.quote:
Tuindorp is dat niet waar tokkie tor en bo wonen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
Bovendien, ik heb gewoon weinig spullen. Ik kan met drie bakfietsen vol mijn volledige inboedel overkrijgen. En, ik heb niet zoveel problemen met verhuizen, ik verhuis practisch constant:
Eind augustus 2003: naar Rijnsweerd, Utrecht.
Mei 2004: terug naar mijn ouders bij Zwolle.
Eind augustus 2004: terug naar Rijnsweerd.
Juni 2005: naar Witte Vrouwen, Utrecht.
Eind Augustus 2005: terug naar Rijnsweerd.
Mei 2006: naar Tuindorp, Utrecht. En daar blijf ik dan een paar jaar wonen.
Ik heb een tankpas, so I wouldn't mindquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het liefst met een dikke v8 of v12 die 1 op 4 rijd![]()
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tuindorp is dat niet waar tokkie tor en bo wonen?
Same herequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een tankpas, so I wouldn't mind![]()
Smakelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:32 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gata even wat te eten halen. Ergens. Ik denk even met de auto op en neer
En dan nog niet langskomenquote:
Dat is niet tofquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:35 schreef TGT het volgende:
[..]
Daimn! Waar werken jullie? Ik moet mn benzine gvd zelf lappen![]()
Weet je wie tokkie tor en bo zijn?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar het is hier in Utrecht een studentenhuisvestiging-gebied bij Overvecht. Ik hoop dat ik boven in een van de flats kom wonen..
Tuindorp-West-complex?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar het is hier in Utrecht een studentenhuisvestiging-gebied bij Overvecht. Ik hoop dat ik boven in een van de flats kom wonen..
Helemaal kut dat ik erachter ben gekomen teveel te rijden voor een benzineauto.. bijna 30.000 per jaarquote:
Krijg je geen reiskostenvergoeding?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:35 schreef TGT het volgende:
[..]
Daimn! Waar werken jullie? Ik moet mn benzine gvd zelf lappen![]()
Zal ik je ff chaufferen dan? Ik wil jouw alfa wel een keer op de staart trappenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gratis rijden maakt rijden nog niet leuker![]()
das idd rijkelijk veel voor een benzineauto.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:37 schreef TGT het volgende:
[..]
Helemaal kut dat ik erachter ben gekomen teveel te rijden voor een benzineauto.. bijna 30.000 per jaar![]()
Kzit op iets van 70.000 kilometer per jaar ongeveer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:37 schreef TGT het volgende:
[..]
Helemaal kut dat ik erachter ben gekomen teveel te rijden voor een benzineauto.. bijna 30.000 per jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |