Smoesjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:13 schreef Eix het volgende:
Prachtige tt.![]()
Maar wat dacht je van te beginnen met Slowchat blahblah: => deeltitel
Idd, het is wel duidelijk dat Eix op Imberr zat te azen, waarschijnlijk nog wel meer nu BObNL hier nauwelijks meer post.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:15 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Smoesjes
Je wilt die tt gewoon weg hebben![]()
Imberr is passéquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, het is wel duidelijk dat Eix op Imberr zat te azen, waarschijnlijk nog wel meer nu BObNL hier nauwelijks meer post.
Ik vond de TT zo pakkend, dat ik de rest vergatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:16 schreef pekel het volgende:
Die TT
Staat alleen niet in welk deel dit is, kuttopicopener
Gadverdamme. Jij geilt op andere relaties.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:17 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik vond de TT zo pakkend, dat ik de rest vergat
Vandaar dat jij er achteraan zitquote:
Och germ.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Brechtje gaat daten met Rowdie !
WTF!!!! SD@#R@#RWFDSF$#TR@$#FDSGDS
Kom we pakken emquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Blijf nog een paar weken lurken in PUB en je hebt ze allemaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:20 schreef pekel het volgende:
Fok!: De Pedofielen Ontmaskerd
Ideale titel voor een column.
Die stond ook al in deeltje 66quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee, ik ben al verzadigt. Pak jij deze maar.quote:
Dat jij op Imberr aast is net zo waar als dat ik Maryse leuk vind.quote:
En nu een leder nicht:quote:
Maar ik vind Maryse ook leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat jij op Imberr aast is net zo waar als dat ik Maryse leuk vind.![]()
Je maakt me bang.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En nu een leder nicht:
[afbeelding]
Bedankt, mijn dag kan niet meer stukquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En nu een leder nicht:
[afbeelding]
Zie hierbovenquote:
Een frisse kloon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:24 schreef brainster het volgende:
[..]
Heb je nu opeens ook een andere naam?
Waarom zet je dat lieber nicht 4 life niet in je sig of avatar.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Leugenaar. In Zwolle wonen geen zwarten![]()
Iemand moet toch de eerste zijn?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Leugenaar. In Zwolle wonen geen zwarten![]()
Wie is de volgende dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:26 schreef Imberr het volgende:
volgens jullie lebber ik de helft van de PUBsc af ofzo he
Hoho, Jag had me gedwongen deze TT te gebruiken!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:26 schreef Imberr het volgende:
volgens jullie lebber ik de helft van de PUBsc af ofzo he
Ja maarquote:
Vanaf heden mag jij mij Nieggah noemenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:24 schreef brainster het volgende:
[..]
Heb je nu opeens ook een andere naam?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:27 schreef brainster het volgende:
[..]
Hoho, Jag had me gedwongen deze TT te gebruiken!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
It just keeps getting better and better
Ok Mohammed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Vanaf heden mag jij mij Nieggah noemen
netjes in de rij wachten ja!quote:
Lieber nicht.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:27 schreef brainster het volgende:
[..]
Hoho, Jag had me gedwongen deze TT te gebruiken!
Ik blijf die foto's van jou hilarisch vindenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:29 schreef hollander76 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Einen grupe mit relnichten![]()
Loverboys hequote:
Dwingen, vragen... allemaal hetzelfde tegenwoordigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Jij vroeg of ik nog een leuke TT wist. Deze TT is ook al eens eerder gebruikt met Bob. Maar je kan de vraag ook beantwoorden met: "msnen".
Ik doe het ook met Imberr...msnen.....![]()
Puik topic...kan ik weer ergens lurkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:33 schreef Eix het volgende:
[m] pubers sexy en gewaagd.
Voor de FOK! homo in spé.
Ik ben zo blank als de pest manquote:
Ehm... leg ff uit hoe precies?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:34 schreef anti-virus het volgende:
ik wil imberr pijpen
De eerste die jaloers is hebben we te pakkenquote:
zeg mohammed.. ze leren het niet af hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Puik topic...kan ik weer ergens lurken
Ik krabbel terug, ik wil niet meer zwart zijn....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ben zo blank als de pest man
Mo is hier de negert!
Ze is het vrouwelijk persoon dat hier het meeste postquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:34 schreef fs180 het volgende:
waarom wil iedereen imberr nuecken?
Doe maar..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:33 schreef brainster het volgende:
[..]
Dwingen, vragen... allemaal hetzelfde tegenwoordig
edit:
De TT trekt wat ongewenste gasten. Toch maar veranderen?
Hela, en ik had je net uitgeroepen tot Mohammed IV, Den Groten opperneger des PUBSC!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik krabbel terug, ik wil niet meer zwart zijn....:')
Ik wil Imberr niet neukenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:34 schreef fs180 het volgende:
waarom wil iedereen imberr nuecken?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
De eerste die jaloers is hebben we te pakken![]()
Nee, stiekem zijn ze allemaal jaloers op mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:36 schreef joupee het volgende:
[..]
zeg mohammed.. ze leren het niet af he![]()
Ma_jojo, wies dat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik wil Imberr niet neuken
Ik ga voor Maryse of Ma_jojo
Tja, ik zou me toch graag willen wippen met iemand die veel op een forum post, daar hangt het voor mij echt vanafquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze is het vrouwelijk persoon dat hier het meeste post![]()
* joupee ziet in dat brainster en hij dezelfde smaak hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Mag ik niet voor 1 dag je kleurtje lenen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee, stiekem zijn ze allemaal jaloers op mij
zo rond 5 decemberquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:38 schreef pekel het volgende:
[..]
Mag ik niet voor 1 dag je kleurtje lenen.
Op een grote neger? Lieber nichtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee, stiekem zijn ze allemaal jaloers op mij
Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:38 schreef joupee het volgende:
[..]
* joupee ziet in dat brainster en hij dezelfde smaak hebben
MOhammeds mogen geen homo's zijn, dus ga naar maar achter Imberr aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Hela, en ik had je net uitgeroepen tot Mohammed IV, Den Groten opperneger des PUBSC!![]()
Oehhh wat een eer....okay, ik wil wel weer excuusneger zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Hela, en ik had je net uitgeroepen tot Mohammed IV, Den Groten opperneger des PUBSC!![]()
Homoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:40 schreef The_Terminator het volgende:
Wat is er hier nou weer aan de hand dan
Homoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:40 schreef The_Terminator het volgende:
Wat is er hier nou weer aan de hand dan
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oehhh wat een eer....okay, ik wil wel weer excuusneger zijn
Jij begreep me niet helemaal... Ik wou sowieso niets met Mohammed den opperneger hoor... Imberr is veel liever.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:39 schreef hollander76 het volgende:
[..]
MOhammeds mogen geen homo's zijn, dus ga naar maar achter Imberr aan*chop chop
![]()
ma jojo ken ik niet.. foto?1quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Nee vertel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar je weet wat ze over grote negers zeggen he?
Kleine lullenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar je weet wat ze over grote negers zeggen he?
Maar als ik je nu vraag of je wat met Imberr wilt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:41 schreef Eix het volgende:
[..]
Jij begreep me niet helemaal... Ik wou sowieso niets met Mohammed den opperneger hoor... Imberr is veel liever.![]()
![]()
Op msn zeg je hele andere dingen tegen mequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:41 schreef Eix het volgende:
[..]
Jij begreep me niet helemaal... Ik wou sowieso niets met Mohammed den opperneger hoor... Imberr is veel liever.![]()
![]()
Tss... stiekem foto's posten zonder toestemming, ik denk dat ik een ban voor je ga aanvragen.quote:
dan ben ik ook de klosquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:43 schreef Eix het volgende:
[..]
Tss... stiekem foto's posten zonder toestemming, ik denk dat ik een ban voor je ga aanvragen.
grapje![]()
Ik ga anders wel een ban voor 'm aanvragenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:43 schreef Eix het volgende:
[..]
Tss... stiekem foto's posten zonder toestemming, ik denk dat ik een ban voor je ga aanvragen.
grapje![]()
Zou dat ff een domper zijn hequote:
ik niet!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ach, je hebt toch al genoeg foto's van lesbische wijven op je computer staan
Die heb ik uit geloofsovertuigingenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ach, je hebt toch al genoeg foto's van lesbische wijven op je computer staan
En welk geloof is dat dan, klinkt erg aantrekkelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
Die heb ik uit geloofsovertuigingen![]()
Dat kan je me niet kwalijk nemen
Koop een taart en ga het vierenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:46 schreef fs180 het volgende:
mn koelkast doet het trouwens
morgenavond vier ik het.. taart is me te duur... bier is goedkoperquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Koop een taart en ga het vieren
Yeah!![]()
Dat vertel ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En welk geloof is dat dan, klinkt erg aantrekkelijk
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:49 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dat vertel ik niet![]()
Wacht maar tot ik over 5 jaar op Jambers kom![]()
Ik zet de tv alvast aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:49 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dat vertel ik niet![]()
Wacht maar tot ik over 5 jaar op Jambers kom![]()
Dah Joepiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:50 schreef joupee het volgende:
ik ben naar bed toe
moet aan mijn 7 uur slaap komen voordat ik ga werken
trusten allemaal![]()
voor inge
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:50 schreef joupee het volgende:
ik ben naar bed toe
moet aan mijn 7 uur slaap komen voordat ik ga werken
trusten allemaal![]()
voor inge
Maar eerst afkickenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:52 schreef Eix het volgende:
Lui...
Mit pien in mn hart mot ich euch verloate,
Ich goan noa bed.
Droom maar lekker enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:52 schreef Eix het volgende:
Lui...
Ich goan noa bed.
Vaarwel, en reis voorzichtigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:52 schreef Eix het volgende:
Lui...
Ich goan noa bed.
cup..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:52 schreef anti-virus het volgende:
welke cup heeft imberr?
Maar vergeet niet...... je moet toch echt je eigen zooitje opruimenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:54 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar vergeet niet...... je moet toch echt je eigen zooitje opruimen![]()
Je kunt wel een leven hebben!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:55 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb trouwens vandaag maar 49x gepost...eindelijk een 'normaal' aantal
Doe je het wel voorzichtig?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:54 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Met goede voorbereiding voorkom je dat zooitje.
Je gaat je dus nu helemaal suf rukken totdat er niks meer uitkomt zodat het hopelijk de nacht goed gaatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:54 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Met goede voorbereiding voorkom je dat zooitje.
Jezelf feliciteren is NIET oké.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef Rabrynil het volgende:
Feliciteer *hier* Rabrynil met zijn verjaardag!
[afbeelding]
Negers zijn nou eenmaal coolquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Je kunt wel een leven hebben!
Trouwens, die kerel in je avatar is cool!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:55 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je gaat je dus nu helemaal suf rukken totdat er niks meer uitkomt zodat het hopelijk de nacht goed gaat
Veel plezier dan maar![]()
Truste Eixquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:52 schreef Eix het volgende:
Lui...
Ich goan noa bed.
Gefeliciteerd Rabr...dingesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef Rabrynil het volgende:
Feliciteer *hier* Rabrynil met zijn verjaardag!
[afbeelding]
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:57 schreef pekel het volgende:
[..]
Trouwens, Maurice, waarom ben je blank?
Laat van je eigen bruine ster een zwart gat maken, wil jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:01 schreef pekel het volgende:
[..]
Zwart van het "schoorsteen vegen".
Als je begrijpt wat ik bedoel..
Ben jij die opperneger?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zoiets kan ik, als Opperneger, natuurlijk niet pikken
Ban!
Aan!Vraag!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zoiets kan ik, als Opperneger, natuurlijk niet pikken
Ban!
Teringhomoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Laat van je eigen bruine ster een zwart gat maken, wil je![]()
Kwestie van hergebruiken, en je zal vast wel wat kleurverschil hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:01 schreef fs180 het volgende:
een witte cum towel
dan zie je nieteens waar je nog een plekje over hebt
Dit is GEEN Meki Shop!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:04 schreef fs180 het volgende:
hey negert.. wta heb je vandaag in de aanbieding? nieuwe selectie radio's al aangekomen?
Nee hoorquote:
Truste enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:05 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga slapen
Ja, ik weet het
Spreek je later wel weer![]()
cum towels was je niet, als ze hard worden moet je ze brekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:04 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kwestie van hergebruiken, en je zal vast wel wat kleurverschil hebben
En anders, als ie uit zichzelf wegloopt, dan moet je dat ding ns wassen![]()
Ik heb echt geen flauw idee, mn moeder doet de wasquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:06 schreef fs180 het volgende:
[..]
cum towels was je niet, als ze hard worden moet je ze breken![]()
beetje lui , ga nog wel een keer langsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:06 schreef fs180 het volgende:
[..]
ze staan in het vorige deel, moet je ff zoeken
* hollander76 is zoekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:06 schreef fs180 het volgende:
[..]
ze staan in het vorige deel, moet je ff zoeken
Ey neukenquote:
Dat zijn vast die foto's die bij die vriendin zijn gemaaktquote:
Alleen die walgelijk ordinaire string foto van dingus of dingus, gemaakt onder de tafel, die kon ik dan wel weer vindenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:15 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Alleen die walgelijk ordinaire string foto van dingus of dingus, gemaakt onder de tafel, die kon ik dan wel weer vinden
Zoek zelf maar, maar jij bent toch die gozert die zich scheert???quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:17 schreef fs180 het volgende:
dr zijn natuurlijk geen foto's aarz, anders stonden ze wel in de OP
string foto? posten hoer
Ik sex ... doe ik niet aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:18 schreef fs180 het volgende:
maar bob, is de seks zo slecht?
weheheh wtfquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:20 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zoek zelf maar, maar jij bent toch die gozert die zich scheert???
Ja, het was nou niet echt de meest soepele overgang van onderwerpquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja, het was nou niet echt de meest soepele overgang van onderwerp, maar........ Waarom?
Dat vroeg ik me nou af![]()
quote:
omdat het groeit <_< en mensen je soms raar aan gaar kijken..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja, het was nou niet echt de meest soepele overgang van onderwerp, maar........ Waarom?
Dat vroeg ik me nou af![]()
Joh!quote:omdat het groeit
Ik zou toch iemand eerder raar aankijken als het helemaal kaal isquote:en mensen je soms raar aan gaar kijken..
Volgens mij was jij degene die mij daar ooit een bevestigend antwoord op heeft gegevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:25 schreef fs180 het volgende:
of heb jij een idee dat ik me op andere plekke scheer
dan heb je denk wel ietjes wat verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:27 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Volgens mij was jij degene die mij daar ooit een bevestigend antwoord op heeft gegeven![]()
Ow, ik dacht alquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
dan heb je denk wel ietjes wat verkeerd begrepen![]()
schaamhaar enzo scheer ik dus niet.. hou het af en toe wel is bij, maar echt wegscheren jeukt als te tering en ziet er niet uit..
Ik lurkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:31 schreef fs180 het volgende:
wat luisterd men nu?
evanescencequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:31 schreef fs180 het volgende:
wat luisterd men nu?
*uit herrinen van oud topic haalt*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht al
Zijn er dan nog andere Fokkers die mijn vragen kan beantwoorden, of scheert niemand zich daar?![]()
Mannelijke 'ze' of een vrouwelijke 'ze' meervoud?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
*uit herrinen van oud topic haalt*
ze scheerden zich omdat ze het mooi of lekker fris vonden, en dan kaal en dan elke week weer kaal, elke dag is geen doen man
daar heb ik een cd van, waar er maar een paar van zijn gemaakt.. om te testen welke numemrs op de cd komen ofzo.. alleen dies pleite, had dat ding moeten verkopenquote:
mannelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Mannelijke 'ze' of een vrouwelijke 'ze' meervoud?
Tja.........quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
daar heb ik een cd van, waar er maar een paar van zijn gemaakt.. om te testen welke numemrs op de cd komen ofzo.. alleen dies pleite, had dat ding moeten verkopen![]()
Mo'tjequote:
Jaquote:
ik ben er nogquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:45 schreef fs180 het volgende:
ruk..
moet ik dan weer in mn eentje posten?
Eng he, meerlettergrepige woordenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:07 schreef fs180 het volgende:
*maar gaat slapen*
niet echtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:18 schreef Jeff89 het volgende:
Met mij ook goed... Nog iets noemenswaardigs gedaan deze avond?
En jij anders FS180? trut
neequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:22 schreef Jeff89 het volgende:
Wiet?
Voor Imber een vraag en voor FS een voorstel
ik heb geen zin om te slapen..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:18 schreef Jeff89 het volgende:
Ik ben ook nog wakker...
Straks fijn slapen..
ik heb bijna nooit wat te doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:29 schreef Jeff89 het volgende:
Dan blijf je wakker, zo makkelijk is dat...
Morgen niks te doen ofzo, dat je niet gaat slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |