Jij moet die haan van je toch eens beter opvoeden...!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij is de computernerd hier thuis he, dus dan is het nogal makkelijk om Kipje te pesten![]()
Hij had ook al een keer ingesteld dat ik na 12 uur 's avonds niet meer op internet kon![]()
Maar toen had ik al snel uitgevonden dat het met mijn labtop wel gewoon kon![]()
![]()
Hup aan het werk dan anders zullen wij BBQ-Haan eens tippenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar goed, hij heeft wel gelijk hoor, en het beste met me voor...
Kinderslotje is stiekem wel nodig
Nee, hij is hartstikke lief!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:19 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Jij moet die haan van je toch eens beter opvoeden...!![]()
Hehehequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hup aan het werk dan anders zullen wij BBQ-Haan eens tippen![]()
![]()
Ow wacht, dát verandert de zaak natuurlijk...!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, hij is hartstikke lief!![]()
Hij heeft van de week zelfs het hele huis schoon gemaakt![]()
De PI let op de PI BBQquote:
Ik zag het Tijn, ik zag hemquote:
Nee, dat maakt het wel weer wat goed!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, hij is hartstikke lief!![]()
Hij heeft van de week zelfs het hele huis schoon gemaakt![]()
Hij is nu ook even bezig. Nog culinair ook!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Vriendlief is helemaal niet thuis
Maaruh, Martijn, beschrijving van mijn scriptie komt zo, ben even bezig.
Ben al weer uit de keuken maar heb nog steeds omschrijving van de scriptie van BBQquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:10 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Hij is nu ook even bezig. Nog culinair ook!!
Staat in de keuken BBQ-kip!!!
Wat eet je hier dan bij Obli?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Boter in de pan doen, uitje en knoflook mee garen, beetje witte wijn..![]()
Daarna nog een half bakje monchou, flink peper en beetje zout.
Slagroom pakje van de lidl, 200 gram.
Je kan er nog een pepertje in mee garen.
Dan zalm, in die platte pakken kapot snijden en erin doen, als laatste moet niet helemaal gaar zijn.
Dan ook nog verse bieslook knippen.![]()
Erg lekker simpel en makkelijk.
Ja, daar bent ik dan eindelijk met de beschrijving van mijn scriptiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar waar gaat je scriptie eignelijk over BBQ?
Ik zou het bij tagliatelle etenquote:
O, jij kent het Obli zalm recept ook al?quote:
Duidelijk verhaal en wanneer moet je deze scriptie afhebben en voor welke opleiding is het eigenlijk?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, daar bent ik dan eindelijk met de beschrijving van mijn scriptie![]()
[Heel verhaal]
Nope, las het pas toen jij het quottequote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
O, jij kent het Obli zalm recept ook al?
Ergotherapie natuurlijk (was dat niet uit de tekst te halen?)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal en wanneer moet je deze scriptie afhebben en voor welke opleiding is het eigenlijk?
quote:
quote:
Nou of het leuk is...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:24 schreef Annemiek78 het volgende:
Ben net wakker van mijn middag rust-uurtje.
Iemand nog iets leuks te meldden?
Eerst ziek nu weer weinig te doen straks ben je het werken verleerdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:27 schreef Euc- het volgende:
Echt geen kloot gedaan, is schijnbaar enorm rustig in het ziekenhuis. Achja, makkelijk verdiend, beetje lullen met die hele groep daar en maar koffie zuipen
Ik wil ook zo'n baantje...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:27 schreef Euc- het volgende:
Zo, weer een dag hard werken
Echt geen kloot gedaan, is schijnbaar enorm rustig in het ziekenhuis. Achja, makkelijk verdiend, beetje lullen met die hele groep daar en maar koffie zuipen
Ohja, foto's komen eraan!
Er stond ergens een recept, waar ergens? (op fok dan)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben om kwart over 6 begonnen met een spekkoek, en ben nu pas klaar [incl. afwas]
t gaat steeds langer duren
dus voorlopig ben ik wel uitgebakken![]()
Koffie drinken in een theehuisje, jaja..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga zo koffie drinken in een leuk theehuisje met mijn zusje, maar nou is het weer kloteweer
Grumblzkjfhjkhjkfwdhkjd.....
Nou las ik met mijn koortshoofdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Spekkoek; zelf bakken
En ook staat er in dat topic een recept voor spekcake, veel sneller, makkelijker en eigenlijk nog lekkerder ook
Koortshoofd? Wishful thinking noemen ze datquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:32 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Nou las ik met mijn koortshoofd [afbeelding] toch echt even "spacecake"...
Nou wel gezellig, maar we waren de enigenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:30 schreef Martijn_77 het volgende:
En hoe was de koffie in het theehuisje?
Die had je eigenlijk gelijk van uit Delft op de post moeten doen. Of woon jij zelf ook in Delft?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:14 schreef BBQ-kip het volgende:
En we hebben ook nog zo'n uberlompe ansichtkaart gekocht: "Groeten uit Delft" voor mijn zusjes vriend, hehe, die moet alleen nog even op de post gedaan worden.
En ben je zondag wél vrij, of mag je morgen weer aan de bak?quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:15 schreef Euc- het volgende:
Gaap, na (bijna) 7 dagen achterelkaar gewerkt te hebben dacht ik een zaterdagje vrij te zijn, viel dat ff tegen
Het dorpscafé/zalending had een feestje, en ze hadden flink wat zieken, belde ze mij op (ben zowat de vaste invaller daaro), eerst ff in de keuken gestaan (nog nooit zoveel balkebrei en bloedworst gemaakt
), daarna geoberd. Maar ik had rond een uur of 1 echt zoiets van, ik wil naar huis. Gezegd en was goed, dus ben nu thuis
Maar achteraf kan je er wel tevreden op terugkijken, die stress heb je tóch maar mooi doorstaan! En dat uurtje vertraging wordt wel minder naar mate je meer ervaring hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:44 schreef Euc- het volgende:
(...)maar er stonden dus heel wat kratjes ongeschilde asperges uit peru ofzo in de koelcel) Achja, al met al toch goed gekomen.
Volgensmij wel het snelst dat ik ooit een buffet inelkaar heb gedraaid (nouja ik, we waren met 2 man), 4 uurtjes, en het stond maar een uurtje te laat op tafel, toch netjes ofniet?
![]()
Jammer dat je zo ver weg woont...quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:45 schreef Euc- het volgende:
Enne, morgen is 1 dorp verder de tiroler markt, dus ik denk dat we daar eens gaan kijken (bier und bratwurst!)
Ja ach, hier is bij elk buffet asperges met ham redelijk normaal, wanneer het ook is. Dat willen de gasten nou eenmaal, en die zijn koning hequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:47 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Asperges uit Peru zag ik gisteren ook al bij AH...!
Tja, ik ben een oud wijf wat dat betreft: asperges hoor je te eten tussen april en eind juni. Daarbuiten is het net zoiets als een kerstboom met Pasen
Ik heb 2 kotersquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja ach, hier is bij elk buffet asperges met ham redelijk normaal, wanneer het ook is. Dat willen de gasten nou eenmaal, en die zijn koning he
Enne over dat ver weg wonen, je mag best blijven pitten hoor, we hebben een 2 persoonsbed over op zolder (wat gebruikt wordt als logeerkamer achtig iets). Als die koter van jou maar niet teveel herrie maakt
2 kinderen zelfsquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:14 schreef dutch-mamma het volgende:
Ha, en dan roept iedereen morgen "Euc, d'r staat een vrouw met een kind en een koffertje op de stoep... Verklaar je nader!"
1 kind is morgen eldersquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:18 schreef Euc- het volgende:
[..]
2 kinderen zelfs
Zeg ik gewoon, weetjenog toen ik in eindhoven op stap ben geweest..?
Ja... Maar ach, de afstand Terneuzen-Delfzijl is erger, volgens mijquote:
Goed idee...!quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:59 schreef Euc- het volgende:
Hmm 3 uur alweer, ik ga een sigaret roken en naar bed, anders kom ik er morgen helemaal niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |