quote:
Nou of het leuk is...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:24 schreef Annemiek78 het volgende:
Ben net wakker van mijn middag rust-uurtje.
Iemand nog iets leuks te meldden?
Eerst ziek nu weer weinig te doen straks ben je het werken verleerdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:27 schreef Euc- het volgende:
Echt geen kloot gedaan, is schijnbaar enorm rustig in het ziekenhuis. Achja, makkelijk verdiend, beetje lullen met die hele groep daar en maar koffie zuipen
Ik wil ook zo'n baantje...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:27 schreef Euc- het volgende:
Zo, weer een dag hard werken
Echt geen kloot gedaan, is schijnbaar enorm rustig in het ziekenhuis. Achja, makkelijk verdiend, beetje lullen met die hele groep daar en maar koffie zuipen
Ohja, foto's komen eraan!
Er stond ergens een recept, waar ergens? (op fok dan)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben om kwart over 6 begonnen met een spekkoek, en ben nu pas klaar [incl. afwas]
t gaat steeds langer duren
dus voorlopig ben ik wel uitgebakken![]()
Koffie drinken in een theehuisje, jaja..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga zo koffie drinken in een leuk theehuisje met mijn zusje, maar nou is het weer kloteweer
Grumblzkjfhjkhjkfwdhkjd.....
Nou las ik met mijn koortshoofdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Spekkoek; zelf bakken
En ook staat er in dat topic een recept voor spekcake, veel sneller, makkelijker en eigenlijk nog lekkerder ook
Koortshoofd? Wishful thinking noemen ze datquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:32 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Nou las ik met mijn koortshoofd [afbeelding] toch echt even "spacecake"...
Nou wel gezellig, maar we waren de enigenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:30 schreef Martijn_77 het volgende:
En hoe was de koffie in het theehuisje?
Die had je eigenlijk gelijk van uit Delft op de post moeten doen. Of woon jij zelf ook in Delft?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:14 schreef BBQ-kip het volgende:
En we hebben ook nog zo'n uberlompe ansichtkaart gekocht: "Groeten uit Delft" voor mijn zusjes vriend, hehe, die moet alleen nog even op de post gedaan worden.
En ben je zondag wél vrij, of mag je morgen weer aan de bak?quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:15 schreef Euc- het volgende:
Gaap, na (bijna) 7 dagen achterelkaar gewerkt te hebben dacht ik een zaterdagje vrij te zijn, viel dat ff tegen
Het dorpscafé/zalending had een feestje, en ze hadden flink wat zieken, belde ze mij op (ben zowat de vaste invaller daaro), eerst ff in de keuken gestaan (nog nooit zoveel balkebrei en bloedworst gemaakt
), daarna geoberd. Maar ik had rond een uur of 1 echt zoiets van, ik wil naar huis. Gezegd en was goed, dus ben nu thuis
Maar achteraf kan je er wel tevreden op terugkijken, die stress heb je tóch maar mooi doorstaan! En dat uurtje vertraging wordt wel minder naar mate je meer ervaring hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:44 schreef Euc- het volgende:
(...)maar er stonden dus heel wat kratjes ongeschilde asperges uit peru ofzo in de koelcel) Achja, al met al toch goed gekomen.
Volgensmij wel het snelst dat ik ooit een buffet inelkaar heb gedraaid (nouja ik, we waren met 2 man), 4 uurtjes, en het stond maar een uurtje te laat op tafel, toch netjes ofniet?
![]()
Jammer dat je zo ver weg woont...quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:45 schreef Euc- het volgende:
Enne, morgen is 1 dorp verder de tiroler markt, dus ik denk dat we daar eens gaan kijken (bier und bratwurst!)
Ja ach, hier is bij elk buffet asperges met ham redelijk normaal, wanneer het ook is. Dat willen de gasten nou eenmaal, en die zijn koning hequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:47 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Asperges uit Peru zag ik gisteren ook al bij AH...!
Tja, ik ben een oud wijf wat dat betreft: asperges hoor je te eten tussen april en eind juni. Daarbuiten is het net zoiets als een kerstboom met Pasen
Ik heb 2 kotersquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja ach, hier is bij elk buffet asperges met ham redelijk normaal, wanneer het ook is. Dat willen de gasten nou eenmaal, en die zijn koning he
Enne over dat ver weg wonen, je mag best blijven pitten hoor, we hebben een 2 persoonsbed over op zolder (wat gebruikt wordt als logeerkamer achtig iets). Als die koter van jou maar niet teveel herrie maakt
2 kinderen zelfsquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:14 schreef dutch-mamma het volgende:
Ha, en dan roept iedereen morgen "Euc, d'r staat een vrouw met een kind en een koffertje op de stoep... Verklaar je nader!"
1 kind is morgen eldersquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:18 schreef Euc- het volgende:
[..]
2 kinderen zelfs
Zeg ik gewoon, weetjenog toen ik in eindhoven op stap ben geweest..?
Ja... Maar ach, de afstand Terneuzen-Delfzijl is erger, volgens mijquote:
Goed idee...!quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:59 schreef Euc- het volgende:
Hmm 3 uur alweer, ik ga een sigaret roken en naar bed, anders kom ik er morgen helemaal niet uit
ik wil ook niet beweren dat ik volkomen nuchter ben.quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:23 schreef Bluezz het volgende:
Het klonk als een dronken postvandaar.
Maar ik laat je alleen en duik achter golfer aan.
Zo lang je er vandaag weinig last van hebt is het toch goed.quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:32 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik wil ook niet beweren dat ik volkomen nuchter ben.
Nam je dan de A4 over Delft en Rijswijk? Ja vanuit Braboland is dat best logischquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:07 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat had ik moeten weten had ik bij jou op de koffie kunnen komen. Kwam er iedere keer langs als ik naar Leiden ging
Idd naam de A4 over Delft en Rijswijk. Als ik weer in de buurt ben laat ik het even wetenquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nam je dan de A4 over Delft en Rijswijk? Ja vanuit Braboland is dat best logisch![]()
Kom gerust op de koffie, mijn espressoapparaat is toch stuk, maar ik heb nog een grote zak oploscappuccino![]()
ook, maar ook gewoon door te veel te gaan stappen. gezellige avonden bij vrienden etc.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Lekker in pasteibakjes
Hoe komt het dan dat je zo laat gaat slapen Chielus, door je werk?
Heb je hier het recept van voor mij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Rustig hier zeg...
Ik heb net kippenragout staan maken voor morgen, kan het lekker op smaak komen
Lekker en het doet weer oude herinneringen omhoog komen
Hoe is het eigenlijk met je voorhoofdsholte ontstekking afgelopen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:41 schreef Euc- het volgende:
Op de bank slapen denk ik
Johh, ben best moe na deze week, erg druk geweest
Verder zondag een schuttersfeest (pff
Geen last meer vanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je voorhoofdsholte ontstekking afgelopen?
Dat is mooi.quote:
Vandaag in Amsterdam in een lekker klein goed italiaantje gegeten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Gaat er iemand nog in Culiniars doen dit weekend?
Ja het wordt geen goed weer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:36 schreef Bluezz het volgende:
Gaan dit weekend lekker thuis cocoonen enzo, dus wat lekkers thuis culinerren.
Ach ja er wordt al weken gezegd over een paar dagen wordt het beter. wordt onderhand tijd dat de BBQ weer het vet in gaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:14 schreef dutch-mamma het volgende:
Eind volgende week schijnt het beter te worden. Maar dat zeiden ze ook voor afgelopen vrijdag... En ik ken mensen die nu nóg dweilen na die hoospartij...!
Zo dat is poetsen geweest na afloop dus.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:08 schreef karper het volgende:
vrijdag liep bij ons het water door de keuken geen drubbel's maar een waterval!
in 4 min bak van 60 liter vol!
en de rest stroomde door de keuken heen!
als een gek alle steker op de plek van lekkage er uit en alles inveiligheid brengen fax is overleden met de computer was ik nog net op tijd, denk ik we gaan hem vanavond weer aansluiten.
Ziet er goed uit die kaart.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:08 schreef karper het volgende:
ik ga morgen zelf eten bij http://www.soit.nl/kaart.php gezellig met me vriendin![]()
Zo 600 honderd hapjes dat is behoorlijk watquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:18 schreef karper het volgende:
voor de rest gaat het goed met mij druk druk, straks gaan we er weer tegen aan! 1 uur beginnen volgende week donderdag 600 luxe hapjes maken![]()
Met Martijn is het goed. Nog een beetje drukker dan normaal omdat de vrouw nog niet alle mag maar ja ook dat komt vanzelf goed.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:24 schreef karper het volgende:
en hoe is het met martijn?
Omzet technisch zou ik niet klagen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:24 schreef karper het volgende:
meneer vondt gewoone bitterballen niet.s dus wou luxe hapjes en een apart buffet kan allemaal!
Geweldig, dit komt me zo bekend voor.quote:maar er moesten wel mini frikandellen tussen door!
geef die man ongelijk die dingen zijn ook heerlijk!
Dat maakt toch niet uit? Als ze het lekker vinden en ze betalen kan toch alles?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:32 schreef Chielus het volgende:
Ik zie het zo vaak mensen die een grote partij geven en dan allemaal chique zaken willen om indruk t e maken op familie en vrienden maar dan er tussen door toch maar wat bitterballen en vlammetjes willen want dat vinden ze zelf zo lekker.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Als ze het lekker vinden en ze betalen kan toch alles?
Maar als ze eenmaal zitten te borrelen heb je er zelf ook minder werk. Gaan jullie dan ook al opruimen of doen jullie dat pas echt als de klanten weg zijn?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:36 schreef Chielus het volgende:
Gisteren weer lekker relaxt dinertje gelope. De mensen bleven alleen een beetje lang naborrelen. Maar goed, je kunt ze moeilijk naar huis sturen.
Ik had ze tactisch naar een andere zaal (een soort van woonkamer) gedirigeerd voor de koffie zodat mn collega's alles af konden ruimen en de afwas konden afmaken, maar we hadden zo goed als alles al gedaan en toen stonden we met 3 man personeel een uur te wachten. Stond gelukkig achter de bar, had ik tenminste nog iets te doen. Daarna was het niet zoveel meer om op te ruimen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar als ze eenmaal zitten te borrelen heb je er zelf ook minder werk. Gaan jullie dan ook al opruimen of doen jullie dat pas echt als de klanten weg zijn?
Ik stoor mij er zelf als klant altijd aan als ze al vanalles gaan lopen schoonmaken als je nog lekker zit te borrelen.
doe maar,ziet er wel leuk uit.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:38 schreef karper het volgende:
mij hoor je ook niet klagen!
dit zijn de leuke dingen!
zal ik trouwens een recensie schrijven over soit?
Ach, maar kun je met die frituurhapjes dan ook niks leuks doen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:38 schreef Chielus het volgende:
Absoluut, als ze betalen kan echt bijna alles. Maar het is zo leuk om te zien dat ze eerst allerlei chique zaken kiezen & dan toch gewoon frituurhapjes erbij nemen
Dat is wel een slimme zet. Daar kunnen de gasten dan ook wat meer relaxd zitten. En daarnaast is het een goed teken dat ze een gezellig avond hebben als ze blijven plakkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:44 schreef Chielus het volgende:
Ik had ze tactisch naar een andere zaal (een soort van woonkamer) gedirigeerd voor de koffie zodat mn collega's alles af konden ruimen en de afwas konden afmaken, maar we hadden zo goed als alles al gedaan en toen stonden we met 3 man personeel een uur te wachten. Stond gelukkig achter de bar, had ik tenminste nog iets te doen. Daarna was het niet zoveel meer om op te ruimen.
Ik zat ook al te kijken maar ik zie niksquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:50 schreef karper het volgende:
war staat die precies?
Idd als je goed kijkt zie je het het is dat je het zegt anders was het mij niet opgevallenquote:
We hebben wel wat frituurhapjes in de keuzes zitten, maar dat zijn meer miniloempiatjes, Garnalenhapjes enzo, maar vaak willen mensen gewoon bitterballen en minifricandellen. Maar goed het kan allemaal hoor. Je hoort onzo koks niet klagen, niets is zo makkelijk als minifricandellen bakken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ach, maar kun je met die frituurhapjes dan ook niks leuks doen?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |