Zo 600 honderd hapjes dat is behoorlijk watquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:18 schreef karper het volgende:
voor de rest gaat het goed met mij druk druk, straks gaan we er weer tegen aan! 1 uur beginnen volgende week donderdag 600 luxe hapjes maken![]()
Met Martijn is het goed. Nog een beetje drukker dan normaal omdat de vrouw nog niet alle mag maar ja ook dat komt vanzelf goed.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:24 schreef karper het volgende:
en hoe is het met martijn?
Omzet technisch zou ik niet klagen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:24 schreef karper het volgende:
meneer vondt gewoone bitterballen niet.s dus wou luxe hapjes en een apart buffet kan allemaal!
Geweldig, dit komt me zo bekend voor.quote:maar er moesten wel mini frikandellen tussen door!
geef die man ongelijk die dingen zijn ook heerlijk!
Dat maakt toch niet uit? Als ze het lekker vinden en ze betalen kan toch alles?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:32 schreef Chielus het volgende:
Ik zie het zo vaak mensen die een grote partij geven en dan allemaal chique zaken willen om indruk t e maken op familie en vrienden maar dan er tussen door toch maar wat bitterballen en vlammetjes willen want dat vinden ze zelf zo lekker.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Als ze het lekker vinden en ze betalen kan toch alles?
Maar als ze eenmaal zitten te borrelen heb je er zelf ook minder werk. Gaan jullie dan ook al opruimen of doen jullie dat pas echt als de klanten weg zijn?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:36 schreef Chielus het volgende:
Gisteren weer lekker relaxt dinertje gelope. De mensen bleven alleen een beetje lang naborrelen. Maar goed, je kunt ze moeilijk naar huis sturen.
Ik had ze tactisch naar een andere zaal (een soort van woonkamer) gedirigeerd voor de koffie zodat mn collega's alles af konden ruimen en de afwas konden afmaken, maar we hadden zo goed als alles al gedaan en toen stonden we met 3 man personeel een uur te wachten. Stond gelukkig achter de bar, had ik tenminste nog iets te doen. Daarna was het niet zoveel meer om op te ruimen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar als ze eenmaal zitten te borrelen heb je er zelf ook minder werk. Gaan jullie dan ook al opruimen of doen jullie dat pas echt als de klanten weg zijn?
Ik stoor mij er zelf als klant altijd aan als ze al vanalles gaan lopen schoonmaken als je nog lekker zit te borrelen.
doe maar,ziet er wel leuk uit.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:38 schreef karper het volgende:
mij hoor je ook niet klagen!
dit zijn de leuke dingen!
zal ik trouwens een recensie schrijven over soit?
Ach, maar kun je met die frituurhapjes dan ook niks leuks doen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:38 schreef Chielus het volgende:
Absoluut, als ze betalen kan echt bijna alles. Maar het is zo leuk om te zien dat ze eerst allerlei chique zaken kiezen & dan toch gewoon frituurhapjes erbij nemen
Dat is wel een slimme zet. Daar kunnen de gasten dan ook wat meer relaxd zitten. En daarnaast is het een goed teken dat ze een gezellig avond hebben als ze blijven plakkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:44 schreef Chielus het volgende:
Ik had ze tactisch naar een andere zaal (een soort van woonkamer) gedirigeerd voor de koffie zodat mn collega's alles af konden ruimen en de afwas konden afmaken, maar we hadden zo goed als alles al gedaan en toen stonden we met 3 man personeel een uur te wachten. Stond gelukkig achter de bar, had ik tenminste nog iets te doen. Daarna was het niet zoveel meer om op te ruimen.
Ik zat ook al te kijken maar ik zie niksquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:50 schreef karper het volgende:
war staat die precies?
Idd als je goed kijkt zie je het het is dat je het zegt anders was het mij niet opgevallenquote:
We hebben wel wat frituurhapjes in de keuzes zitten, maar dat zijn meer miniloempiatjes, Garnalenhapjes enzo, maar vaak willen mensen gewoon bitterballen en minifricandellen. Maar goed het kan allemaal hoor. Je hoort onzo koks niet klagen, niets is zo makkelijk als minifricandellen bakken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ach, maar kun je met die frituurhapjes dan ook niks leuks doen?
[..]
Daar zou ik dan voor gaanquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:55 schreef Chielus het volgende:
We hebben wel wat frituurhapjes in de keuzes zitten, maar dat zijn meer miniloempiatjes, Garnalenhapjes enzo,
Ja, dat wel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:55 schreef Chielus het volgende:
niets is zo makkelijk als minifricandellen bakken.
Nee, heb hem ook maar even gezien met mn slaperige kopquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah balen, maar gelukkig is er niks ernstigs weg, allemaal vervangbaar.
Mochten jullie die gestolen Jag niet houden trouwens![]()
Idd waar blijven ze?quote:
núquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:56 schreef karper het volgende:
vanavond bij soit gegeten heerlijk morgen avond recensie
Ik heb het vroeger gevolgd maar ben er al jaren niet meer echt aan toe gekomen. Soms zie ik nog wel weer een afleveringetje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Klote As The World Turns... nou zit ik wee rte janken
Clarissa neukt met Ivan, Ivan is eigenlijk homo en neukt met Pablo > de uit mexico afkomstige poolboy van de buren, clarissa gaat ondertussen ook vreemd, ook met Pablo!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger gevolgd maar ben er al jaren niet meer echt aan toe gekomen. Soms zie ik nog wel weer een afleveringetje.
Wat is de verhaallijn momenteel?
Ja, de barman was idd al naar bed hij heeft ook nog betaald werk!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:32 schreef Chielus het volgende:
oh, ik zie dat het zelfbediening is, De Barman is al naar bed waarschijnlijk.
Ben je niet in de war met de Bold of GTST?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:32 schreef Euc- het volgende:
[..]
Clarissa neukt met Ivan, Ivan is eigenlijk homo en neukt met Pablo > de uit mexico afkomstige poolboy van de buren, clarissa gaat ondertussen ook vreemd, ook met Pablo!
![]()
Ik verzin ook maar wat, jij denkt toch niet dat ik naar soaps kijk?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:42 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met de Bold of GTST?
nee simpel is makkelijk gezecht strak en basis is eigelijk beter op ze plaats.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:24 schreef rashudo het volgende:
Klinkt toch wel behoorlijk goed, zeker voor zo'n prijs. Vond je de simpele inrichting niet storend?
Ik heb absoluut geen verstand van restaurants en trends, maar mij lijkt het ook veel aantrekkelijker om een strak (= rustig) interieur te zien...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:36 schreef karper het volgende:
[..]
nee simpel is makkelijk gezecht strak en basis is eigelijk beter op ze plaats.
gewoon simpele maar mooie tafels lekker stoelen en simpel bestek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |