Ik heb het vroeger gevolgd maar ben er al jaren niet meer echt aan toe gekomen. Soms zie ik nog wel weer een afleveringetje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Klote As The World Turns... nou zit ik wee rte janken
Clarissa neukt met Ivan, Ivan is eigenlijk homo en neukt met Pablo > de uit mexico afkomstige poolboy van de buren, clarissa gaat ondertussen ook vreemd, ook met Pablo!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger gevolgd maar ben er al jaren niet meer echt aan toe gekomen. Soms zie ik nog wel weer een afleveringetje.
Wat is de verhaallijn momenteel?
Ja, de barman was idd al naar bed hij heeft ook nog betaald werk!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:32 schreef Chielus het volgende:
oh, ik zie dat het zelfbediening is, De Barman is al naar bed waarschijnlijk.
Ben je niet in de war met de Bold of GTST?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:32 schreef Euc- het volgende:
[..]
Clarissa neukt met Ivan, Ivan is eigenlijk homo en neukt met Pablo > de uit mexico afkomstige poolboy van de buren, clarissa gaat ondertussen ook vreemd, ook met Pablo!
![]()
Ik verzin ook maar wat, jij denkt toch niet dat ik naar soaps kijk?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:42 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met de Bold of GTST?
nee simpel is makkelijk gezecht strak en basis is eigelijk beter op ze plaats.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:24 schreef rashudo het volgende:
Klinkt toch wel behoorlijk goed, zeker voor zo'n prijs. Vond je de simpele inrichting niet storend?
Ik heb absoluut geen verstand van restaurants en trends, maar mij lijkt het ook veel aantrekkelijker om een strak (= rustig) interieur te zien...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:36 schreef karper het volgende:
[..]
nee simpel is makkelijk gezecht strak en basis is eigelijk beter op ze plaats.
gewoon simpele maar mooie tafels lekker stoelen en simpel bestek
Ik was een beetje in de war tussen simpel en goedkoop denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik heb absoluut geen verstand van restaurants en trends, maar mij lijkt het ook veel aantrekkelijker om een strak (= rustig) interieur te zien...
Rashudo, just curious: wat voor interieur zie je dan liever?
Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt. Moeilijk uit te leggenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:49 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik was een beetje in de war tussen simpel en goedkoop denk ik
Ik hou van strak en basis maar ik hou ook wel van een restaurant met een bijzondere inrichting, mits het niet gemaakt overkomt.
Coldplay bij de chinees?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:55 schreef dutch-mamma het volgende:
Dat laatste vind ik bij veel Chinezen zo tenenkrommend...! (hoewel... in Barneveld viel zo'n soort restaurant, inclusief misvormde goudvissen, juist erg in de smaak bij mij omdat ze, in plaats van dat gejammer over goedkope plafondspeakertjes, de cd van Coldplay speelden...)
Ja, echt wel...!quote:
Yup.. zo heb ik het ook. Eigenlijk vind ik sjieke tenten maar eng, en ga ik er liever niet in.. maar ja toch moet ik ze een keer uitproberenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:55 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Is niet echt iets wat je daar verwacht. Maar ja moet kunnenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:00 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ja, echt wel...!
niks mis mee, toch?
Het was eigenlijk vooral een afhaalchinees. Ik was onderweg en wilde een hapje eten en dat was de eerste chinees die ik vond.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is niet echt iets wat je daar verwacht. Maar ja moet kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |