wat een kick btwquote:Op maandag 28 mei 2007 19:58 schreef Socios het volgende:
En? Kun je het spel inmiddels al in 6 minuten uitspelen?
Nee niet echt.. uit frustratie niet meer..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, was benieuwd of je de afgelopen jaren nog wat geoefend had, good luck!
Even schoppen dan maar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:34 schreef Minisuisse het volgende:
Op die Mario All Stars cartridge staan ook Mario Bros: The Lost Levels, een moeilijke variant van mario bros 1. Die zijn dus echt een stuk pittiger, maar daardoor wel erg leuk.
Ja haha dat wou ik net posten, dat waren echt bitch ass warpzonesquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:00 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Even schoppen dan maar.
Heb van de week Mario All Stars met een vriend gespeeld. Ben je bij wereld 5 ofzo, heb je opeens ergens een warp naar Wereld 1![]()
![]()
, en nergens anders naar. Blijk je dus eerder in een andere buis te moeten springen.
Zo klote voel je je dan.
Je moest toch van die fluitjes scoren ofzo?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:00 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Even schoppen dan maar.
Heb van de week Mario All Stars met een vriend gespeeld. Ben je bij wereld 5 ofzo, heb je opeens ergens een warp naar Wereld 1![]()
![]()
, en nergens anders naar. Blijk je dus eerder in een andere buis te moeten springen.
Zo klote voel je je dan.
Dat was Mario 3, ik doelde op The Lost Levels...quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:17 schreef sc00p het volgende:
[..]
Je moest toch van die fluitjes scoren ofzo?
Ik ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:17 schreef Socios het volgende:
Vanaf vandaag te koop:
Wii New Super Mario Bros
[ afbeelding ]
Ben benieuwd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |