Met dat leuke pistooltje dat dan de hele tijd onder je oog zit vastgeplakt terwijl je door het gleufje kijktquote:
Bij mij gingen die 2 vogels altijd spontaan dood als ik op die boom links schootquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:05 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Met dat leuke pistooltje dat dan de hele tijd onder je oog zit vastgeplakt terwijl je door het gleufje kijkt
Dat is sterk overdreven.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:14 schreef kut_klo0n het volgende:
makkelijkste spel ooit !
Duh.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:23 schreef Iceflake het volgende:
Mijn record: uitgespeeld in 14 minuten met warpzones![]()
dat is als je game over bent..quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:41 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
In Mario Bros 3 hoor je tuteut tuteut tuuuumteudeummm als je dood gaat.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:27 schreef Prior het volgende:
Super Mario All Stars. De meest vette SNES-cartrigde die bestaat
en de piano versie heb je ook... -check me tag- -check dan wat erbij hoort- vindt je nog meer mario zooiquote:
Herinneringenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:19 schreef Prior het volgende:
[[url=http://img59.imageshack.us/img59/9479/marioallstars7ju.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Het wonder dat emulator heet laat ons de oude dagen opnieuw belevenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:31 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Herinneringen![]()
Jammer dat mn SNES kapot is
Zolang je NES het nog maar doet is er niets aan de handquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:31 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Herinneringen![]()
Jammer dat mn SNES kapot is
Is niet hetzelfdequote:Op maandag 1 augustus 2005 17:38 schreef Prior het volgende:
[..]
Het wonder dat emulator heet laat ons de oude dagen opnieuw beleven
Een emulator is niet hetzelfde als op een authentieke console spelen bedoelde ik daarmee, mijn liefquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:27 schreef Klemvast het volgende:
[..]
daarom heet het ook nostalgie, mijn beste
Emulator schemulator. Het gaat om de afdruk van de vierkante controller in je handen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:38 schreef Prior het volgende:
[..]
Het wonder dat emulator heet laat ons de oude dagen opnieuw beleven
Juist.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gaat om de afdruk van de vierkante controller in je handen.
Cq blaren op je duimenquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Emulator schemulator. Het gaat om de afdruk van de vierkante controller in je handen.
Erg moeilijk spel inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:34 schreef Minisuisse het volgende:
Op die Mario All Stars cartridge staan ook Mario Bros: The Lost Levels, een moeilijke variant van mario bros 1. Die zijn dus echt een stuk pittiger, maar daardoor wel erg leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |