Met dat leuke pistooltje dat dan de hele tijd onder je oog zit vastgeplakt terwijl je door het gleufje kijktquote:
Bij mij gingen die 2 vogels altijd spontaan dood als ik op die boom links schootquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:05 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Met dat leuke pistooltje dat dan de hele tijd onder je oog zit vastgeplakt terwijl je door het gleufje kijkt
Dat is sterk overdreven.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:14 schreef kut_klo0n het volgende:
makkelijkste spel ooit !
Duh.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:23 schreef Iceflake het volgende:
Mijn record: uitgespeeld in 14 minuten met warpzones![]()
dat is als je game over bent..quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:41 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
In Mario Bros 3 hoor je tuteut tuteut tuuuumteudeummm als je dood gaat.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:27 schreef Prior het volgende:
Super Mario All Stars. De meest vette SNES-cartrigde die bestaat
en de piano versie heb je ook... -check me tag- -check dan wat erbij hoort- vindt je nog meer mario zooiquote:
Herinneringenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:19 schreef Prior het volgende:
[[url=http://img59.imageshack.us/img59/9479/marioallstars7ju.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Het wonder dat emulator heet laat ons de oude dagen opnieuw belevenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:31 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Herinneringen![]()
Jammer dat mn SNES kapot is
Zolang je NES het nog maar doet is er niets aan de handquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:31 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Herinneringen![]()
Jammer dat mn SNES kapot is
Is niet hetzelfdequote:Op maandag 1 augustus 2005 17:38 schreef Prior het volgende:
[..]
Het wonder dat emulator heet laat ons de oude dagen opnieuw beleven
Een emulator is niet hetzelfde als op een authentieke console spelen bedoelde ik daarmee, mijn liefquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:27 schreef Klemvast het volgende:
[..]
daarom heet het ook nostalgie, mijn beste
Emulator schemulator. Het gaat om de afdruk van de vierkante controller in je handen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:38 schreef Prior het volgende:
[..]
Het wonder dat emulator heet laat ons de oude dagen opnieuw beleven
Juist.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gaat om de afdruk van de vierkante controller in je handen.
Cq blaren op je duimenquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Emulator schemulator. Het gaat om de afdruk van de vierkante controller in je handen.
Erg moeilijk spel inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:34 schreef Minisuisse het volgende:
Op die Mario All Stars cartridge staan ook Mario Bros: The Lost Levels, een moeilijke variant van mario bros 1. Die zijn dus echt een stuk pittiger, maar daardoor wel erg leuk.
Jah toen iedereen hem had inderdaadquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:35 schreef Shirley het volgende:
Die heb ik 12 jaar terug al uitgespeeld
Welja, nostalgie is toch ook het verlangen naar iets wat niet meer bestaat, vandaar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Een emulator is niet hetzelfde als op een authentieke console spelen bedoelde ik daarmee, mijn lief![]()
quote:
Aha dan weet ik dat ook weerquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef Prior het volgende:
[..]
Erg moeilijk spel inderdaad.
En om precies te zijn, het was de Japanse versie van Super Mario Bros 2. Maar die was te moeilijk en werd in het westen op de NES niet uitgegeven. In plaats daarvan kwam de amerikaanse Super Mario Bros 2. (die in Japan bekend staat als Super Mario Bros USA)
Later werd, bij de remakes op de SNES, de Japanse Mario Bros 2 uitgeven als The Lost Levels.
Blind Folded Pianistquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
www.videogamepianist.com
die gast speelt ook veel mario liedjes
De Amerikaanse Super Mario Bros 2 is niet door Nintendo ontwikkeld. Nintendo moest snel een vervanger hebben dus heeft zij van een bedrijf het JAPANSE spel 'Doki Doki Panic' gekocht. De karakters werden veranderd naar Mario karakters en dat was alles. Vijanden zijn niet veranderd in het spel (op de baas van level 5 - 3 na). Verder zijn de levels ook totaal niet aangepast. Hier en daar werden wat visuele dingen aangepast, maar dat is alles. Vandaar dat Mario Bros 2 qua sfeer ook totaal anders is.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef Prior het volgende:
[..]
Erg moeilijk spel inderdaad.
En om precies te zijn, het was de Japanse versie van Super Mario Bros 2. Maar die was te moeilijk en werd in het westen op de NES niet uitgegeven. In plaats daarvan kwam de amerikaanse Super Mario Bros 2. (die in Japan bekend staat als Super Mario Bros USA)
Later werd, bij de remakes op de SNES, de Japanse Mario Bros 2 uitgeven als The Lost Levels.
ik zie geen screensquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De Amerikaanse Super Mario Bros 2 is niet door Nintendo ontwikkeld. Nintendo moest snel een vervanger hebben dus heeft zij van een bedrijf het JAPANSE spel 'Doki Doki Panic' gekocht. De karakters werden veranderd naar Mario karakters en dat was alles. Vijanden zijn niet veranderd in het spel (op de baas van level 5 - 3 na). Verder zijn de levels ook totaal niet aangepast. Hier en daar werden wat visuele dingen aangepast, maar dat is alles. Vandaar dat Mario Bros 2 qua sfeer ook totaal anders is.
Doki Doki Panic:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vergelijk maar met de screens van Mario Bros 2.
Samen met mariokart DE reden waarom ik een snes emu heb gedownload.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:19 schreef Prior het volgende:
[[url=http://img59.imageshack.us/img59/9479/marioallstars7ju.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Dat is de enige Mariogame die ik nooit heb kunnen uitspelen. Wat een tyfusmoeilijk laatste level heeft dat kreng, echt niet goed voor je bloeddrukquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:34 schreef Minisuisse het volgende:
Op die Mario All Stars cartridge staan ook Mario Bros: The Lost Levels, een moeilijke variant van mario bros 1. Die zijn dus echt een stuk pittiger, maar daardoor wel erg leuk.
Noh!!, met dat drijfzand, kan er nu nog nachtmerries van krijgenquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:43 schreef Prior het volgende:
16-bit versus 8-bit
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Aah, jij hebt zeker ook die filmpjes gezien?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:25 schreef 2Mini het volgende:
Records hoef ik niet te weten... ik weet dat sommige het in 11 minuten kunnen uitspelen..
hoe weet je dat?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:21 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Aah, jij hebt zeker ook die filmpjes gezien?
Er was er eentje van Mario Bros 1, daar kon je duidelijk zien dat daar een of andere cheat emulator voor was gebruikt want Mario kon in de gaten lopen...
En er was er eentje van Mario Bros 3, waar die gast in die 11 minuten het weet uit te spelen met 99 levens.
Deze is ook gecheat doordat deze gast de gamespeed zodanig had teruggeschroefd tewijl hij het spel speelde.
Vervolgens speel je de opname weer af op normale snelheid en het ziet er uit alsof je grootmeester bent in Mario Bros 3. Maar game skill komt er met dit soort truckjes niet kijken, wel cheat skill.
Zo kan ik het ook...
De 8 bit roeleren veel harder!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:43 schreef Prior het volgende:
16-bit versus 8-bit
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
JAAAH! Die ga ik downloaden... Mario kart.. met die stomme ballonnetjes...quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:08 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Samen met mariokart DE reden waarom ik een snes emu heb gedownload.![]()
Maar ik heb em nog steeds niet uitgespeeld... grr!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:35 schreef Prior het volgende:
Kick naar GAM ofzo. Dit is geen KLB meer.
Je kan beter via eBay of Marktplaats ofzo proberen een SNES met Mario Kart op de kop te tikken. Dat is echt 1000x toffer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:34 schreef 2Mini het volgende:
[..]
JAAAH! Die ga ik downloaden... Mario kart.. met die stomme ballonnetjes...
En het speelt 1000x beter.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kan beter via eBay of Marktplaats ofzo proberen een SNES met Mario Kart op de kop te tikken. Dat is echt 1000x toffer.
Of ik ga naar me kleine neefje toe die em nog in de kast heeft staanquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kan beter via eBay of Marktplaats ofzo proberen een SNES met Mario Kart op de kop te tikken. Dat is echt 1000x toffer.
2 weken geleden had hij het nog bij mij kunnen kopen :pquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb dat op een site gelezen (dat over Mario Bros 3), 't is wel een jaartje ofzo geleden maar daar vertelden ze ook hoe (de techniek enzo)... Ik heb dat van Mario Bros 3 lang als echt beschouwd totdat ik dat op die site las...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe weet je dat?
er is een grote speedrun site waar ik wel eens kijk voor nieuwe runs, en die van mario spellen zijn veel door scott kessler gedaan.
http://www.archive.org/details/speed_runs
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe weet je dat?
er is een grote speedrun site waar ik wel eens kijk voor nieuwe runs, en die van mario spellen zijn veel door scott kessler gedaan.
http://www.archive.org/details/speed_runs
Nah, ik heb hem binnen kunnen halen en het is niet hetzelfde filmpje als die ik had gezien in het verleden... Maar in dit filmpje is ook gecheat, Mario raakt toch echt een paar keer die vleesetende plant aan als hij zo aan het springen is over die buizen en er gebeurt niets tewijl hij dood had moeten gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:50 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik weet niet of wij het over dezelfde filmpjes hebben (die site is zo traag dat het filmpje niet kan downloaden).
Morgen ga ik het nog eens proberen dat ding binnen te slepen...
Als je wilt, kan je deze link nog eens proberen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:52 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
[..]
Nah, ik heb hem binnen kunnen halen en het is niet hetzelfde filmpje als die ik had gezien in het verleden... Maar in dit filmpje is ook gecheat, Mario raakt toch echt een paar keer die vleesetende plant aan als hij zo aan het springen is over die buizen en er gebeurt niets tewijl hij dood had moeten gaan.
Ik moet toegeven dat Scott Kessler het wat slimmer heeft aangepakt zodat het cheaten er niet helmaal erboven op lag maar het is nog steeds duidelijk zichtbaar.
En is het gelukt (niet roepen hé)?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:46 schreef 2Mini het volgende:
FOKKING LEVEL 8-4
Dat is volgens mij de laatste!!!
Dat doolhofachtige
Ik heb een Mario Bros speedrun van een ene Trevor Seguin zitten bekijken en dit is een van de eerste filmpjes van Mario bros 1 voor de NES waarin ik geen cheating kan zien... Al twijfel ik wel op het laatst waar Mario door een van de vuurballetjes (die zo ronddraaien als een soort rad) geraakt wordt... Maar ik ga er hier van uit dat het om zo'n foutje gaat in het spel...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als je wilt, kan je deze link nog eens proberen.
http://speeddemosarchive.com/GameList.html
ze gebruiken soms ''foutjes in het spel'', maar zijn wel volkomen legaal, plus dat als je zelf veel tijd erin steekt, hetzelfde kan doen.
(ben zelf een lange tijd bezig met super metroid.bah! het is dat het 1 van de beste spellen van de snes is, anders had ik de moed allang opgegegeven!)
http://www.kicken.com/funnyfiles2/www.kicken.com-piano.mpgquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:30 schreef 2Mini het volgende:
[..]
en de piano versie heb je ook... -check me tag- -check dan wat erbij hoort- vindt je nog meer mario zooi
Nee tuurlijk niet.. anders kwam er hier wel een slotje op..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:23 schreef Klemvast het volgende:
[..]
En is het gelukt (niet roepen hé)?![]()
Lol die is echt goed...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:01 schreef maakt_het_uit het volgende:
[..]
http://www.kicken.com/funnyfiles2/www.kicken.com-piano.mpg
Dat was echt de kutste Mario ever...quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:02 schreef 2Mini het volgende:
En dat domme geluidje als je dood gaat... pruut... tededededung!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |