mja ik las na mijn post ook jouw post over fakes pas en toen dacht ik: "hm idd er kan wel eens gecheat zijn"quote:Op maandag 28 mei 2007 22:49 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik neem die record-speeltijden altijd met een korreltje zout, want er zijn veel fakes online.
Mensen die zogenaamd super snel een spel uit kunnen spelen met behulp van allerlei hulpjes zoals van die 'hacks' om de gaten af te dekken enzo. Tijdsvertragingen om het spel op een easy going tempo te spelen om het vervolgens weer 'op normale snelheid' als filmpje op het net te zetten.
Er zullen best wel mensen zijn die het echt kunnen maar velen alleen maar dankzij de trukendoos die je op een emulator los kan laten of andere manieren.
wat een kick btwquote:Op maandag 28 mei 2007 19:58 schreef Socios het volgende:
En? Kun je het spel inmiddels al in 6 minuten uitspelen?
Nee niet echt.. uit frustratie niet meer..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, was benieuwd of je de afgelopen jaren nog wat geoefend had, good luck!
Even schoppen dan maar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:34 schreef Minisuisse het volgende:
Op die Mario All Stars cartridge staan ook Mario Bros: The Lost Levels, een moeilijke variant van mario bros 1. Die zijn dus echt een stuk pittiger, maar daardoor wel erg leuk.
Ja haha dat wou ik net posten, dat waren echt bitch ass warpzonesquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:00 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Even schoppen dan maar.
Heb van de week Mario All Stars met een vriend gespeeld. Ben je bij wereld 5 ofzo, heb je opeens ergens een warp naar Wereld 1![]()
![]()
, en nergens anders naar. Blijk je dus eerder in een andere buis te moeten springen.
Zo klote voel je je dan.
Je moest toch van die fluitjes scoren ofzo?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:00 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Even schoppen dan maar.
Heb van de week Mario All Stars met een vriend gespeeld. Ben je bij wereld 5 ofzo, heb je opeens ergens een warp naar Wereld 1![]()
![]()
, en nergens anders naar. Blijk je dus eerder in een andere buis te moeten springen.
Zo klote voel je je dan.
Dat was Mario 3, ik doelde op The Lost Levels...quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:17 schreef sc00p het volgende:
[..]
Je moest toch van die fluitjes scoren ofzo?
Ik ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:17 schreef Socios het volgende:
Vanaf vandaag te koop:
Wii New Super Mario Bros
[ afbeelding ]
Ben benieuwd.
echt niet. Super Mario Bros 2 zoals wij die kennis is een kloon van het japanse doki doki panic, maar dan met mario characters,quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:42 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Aha dan weet ik dat ook weer
Vond de stijl van Super Mario Bros 2 al afwijken van 1 en 3, maar dat het in de USA gemaakt is verklaart dit dus
Wat de neukquote:Op maandag 23 november 2009 16:00 schreef L.no het volgende:
Super mario forever is pas moeilijk.
Echt, super vaak dood gegaan.
http://video.google.com/videoplay?docid=6204903272262158881#quote:Op maandag 23 november 2009 16:49 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Wat de neuk![]()
Dat lijkt me zó frustrerend, en verslavend
Dat spel is te moeilijk voor woorden.quote:Op maandag 23 november 2009 17:30 schreef Nikmans het volgende:
Wie heeft hier Super Mario Kaizo gespeeld?
Ik kwam tot halverwege level 1 en voelde me een hele baas, maar ik heb het uiteindelijk toch maar opgegeven
In Mario 3 had je fluitjesquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:17 schreef sc00p het volgende:
[..]
Je moest toch van die fluitjes scoren ofzo?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:27 schreef Prior het volgende:
Super Mario All Stars. De meest vette SNES-cartrigde die bestaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |