Ik ben ooit nog eens bij de presentatie van de Ajax gerbera geweestquote:
Waarom nie?quote:
die donkere jongen aan de rechterkant?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:48 schreef Spideyman het volgende:
Slechte kwaliteit bronfoto en ik ben slecht met photoshop (lees: paint) maar het idee was wel grappig:
[afbeelding]
Zoek de VBL-er tussen de elfstalfoto van PSV 2005!
Wouwquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben ooit nog eens bij de presentatie van de Ajax gerbera geweest
Jij hebt anders ook een aardig pak aanquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Waarom nie?
Nee, het is de enige user die iemand in pak in z'n avatar heeft staan
en we weten natuurlijk allemaal dat Twi een heimelijke PSV-fan is![]()
Bericht geplaatstquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:43 schreef clauwheee het volgende:
Kan mijn weblog al wat meer waardering genieten?
whehe, en welke user moet ie dan voorstellen??quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
die donkere jongen aan de rechterkant?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook een aardig pak aan
Trusten Sien!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:57 schreef appelsientje het volgende:
hey ik duik er in...
ff een stukje lezenfijne avond
hehequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook een aardig pak aan
Toen welquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wouw![]()
Gerbera's zijn hartstikke hip![]()
doeiquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sandman neeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:04 schreef Da_Sandman het volgende:Hoolsjes
* Da_Sandman is verhuisd, en gaat zo naar zn nieuwe onderkomen toe... Zonder internet...
Dus wie weet tot over hoelang
Bedankt goede tipquote:
The Horrorquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:04 schreef Da_Sandman het volgende:Hoolsjes
* Da_Sandman is verhuisd, en gaat zo naar zn nieuwe onderkomen toe... Zonder internet...
nog wel in vlissingen tochquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:04 schreef Da_Sandman het volgende:Hoolsjes
Aankomend talent. Vorige week was het niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |