quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben hier werknemer dus ik bepaal zelf of ik Fok ja of nee
Nee, nog nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef pascalheister het volgende:
Goedeavond Bos, al werk gevonden?
ik heb nou halve kast van de ikea vol denk ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die foto klopt alleen niet meer zo, binnenkort een 2e kast halen. kan al die dvd's al niet meer zo mooi uitstallen als op deze foto, beetje bij elkaar gepropt nu![]()
Ik gooi alles op de mailbusquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, nog niet
Het is ook vakantie bij uitzendbureaus weinig tot geen werk voor mij.
Ik heb wel vandaag een sollicitatie op de bus gedaan. Afwachten dus.
misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen, mijn werk begint mij een beetje de keel uit te hangen de laatste wekenquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik gooi alles op de mailbus
Wel handig, digitaal solliciteren
Dat is inderdaad ook makkelijk, maar toch geef ik op de een of andere manier nog de voorkeur aan de postduif.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik gooi alles op de mailbus
Wel handig, digitaal solliciteren
pics ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb nou halve kast van de ikea vol denk ik
zonder mijn box sets die heb ik apart staan
staat er al een foto van je op?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:15 schreef clauwheee het volgende:
AZ kom es op nationalevacaturebank.nl buurten![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
staat er al een foto van je op?
diep in de achterhoekquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:23 schreef pascalheister het volgende:
Vanavond kijken mensen:
20:25 Ned. 2 Nu we er toch zijn..
Eddy zoey bezoekt vandaag Ulft, plaatsje verderop
atletico ananas ga ik zeker kijkenquote:
owja half 10 onniequote:
Jazeker de finalequote:
quote:
Komt vast nogquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jammer, ik maar steeds F5en daar![]()
Sorry, maar zoveel knulligheid in een pakket waar je een vermogen voor betaalt maakt mij behoorlijk pissig!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:10 schreef pascalheister het volgende:
AZ doe toch rustig aan, je moet nog een hele week
op zich geen slecht plan!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:15 schreef clauwheee het volgende:
AZ kom es op nationalevacaturebank.nl buurten![]()
Ulftquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:23 schreef pascalheister het volgende:
Vanavond kijken mensen:
20:25 Ned. 2 Nu we er toch zijn..
Eddy zoey bezoekt vandaag Ulft, plaatsje verderop
toch nog iets goeds in jequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ulft
Gendringen, Mechgelen![]()
Kwam er regelmatig vroeger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |