* Dos37 zet biertje neer voor BSquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tentamen ging ok, het wordt net wel of net niet. Hangt er vanaf hoe goed ze mijn antwoorden vinden bij de open vragen en hoeveel punten ik ervoor krijg.
Laten we hopen dat ze lief voor me zijn
Nu die van woensdag nog even keihard binnenkoppen en ik kan weer even ontstressen
Zal ik ze ff bellenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tentamen ging ok, het wordt net wel of net niet. Hangt er vanaf hoe goed ze mijn antwoorden vinden bij de open vragen en hoeveel punten ik ervoor krijg.
Laten we hopen dat ze lief voor me zijn
Nu die van woensdag nog even keihard binnenkoppen en ik kan weer even ontstressen
Ja wel ok, veel meekijkgedoe enzo natuurlijkquote:
Euh..quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Ja zeker wennen.... en fokken op het werk op den duur?
even de kat uit de boom kijken lijkt me.quote:
Ik had vandaag al wel door dat er wel streng gecontroleerd wordt en er genoeg regeltjes zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
even de kat uit de boom kijken lijkt me.
ok ja dan kun je het beter nog even laten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik had vandaag al wel door dat er wel streng gecontroleerd wordt en er genoeg regeltjes zijnDus ik laat het eerst maar ff
die foto klopt alleen niet meer zo, binnenkort een 2e kast halen. kan al die dvd's al niet meer zo mooi uitstallen als op deze foto, beetje bij elkaar gepropt nuquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:43 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
De lijst van Pascal valt wel mee inderdaad
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben hier werknemer dus ik bepaal zelf of ik Fok ja of nee
Nee, nog nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef pascalheister het volgende:
Goedeavond Bos, al werk gevonden?
ik heb nou halve kast van de ikea vol denk ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die foto klopt alleen niet meer zo, binnenkort een 2e kast halen. kan al die dvd's al niet meer zo mooi uitstallen als op deze foto, beetje bij elkaar gepropt nu![]()
Ik gooi alles op de mailbusquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, nog niet
Het is ook vakantie bij uitzendbureaus weinig tot geen werk voor mij.
Ik heb wel vandaag een sollicitatie op de bus gedaan. Afwachten dus.
misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen, mijn werk begint mij een beetje de keel uit te hangen de laatste wekenquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik gooi alles op de mailbus
Wel handig, digitaal solliciteren
Dat is inderdaad ook makkelijk, maar toch geef ik op de een of andere manier nog de voorkeur aan de postduif.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik gooi alles op de mailbus
Wel handig, digitaal solliciteren
pics ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb nou halve kast van de ikea vol denk ik
zonder mijn box sets die heb ik apart staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |