zometeen eens wat te eten zoekenquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:28 schreef BObNL het volgende:
niks niks niks
misschien heb j ehet er zelf naar gemaaktquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:31 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
omdat je avatar er niet in staat?![]()
hard voor je
iddquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:33 schreef spenky het volgende:
[..]
misschien heb j ehet er zelf naar gemaakt![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:34 schreef Easyedwin het volgende:
net terug van werk, zometeen m'n meisje vermaken, anders gezegd: geen zin in
![]()
gezeur altijd....quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:34 schreef Easyedwin het volgende:
net terug van werk, zometeen m'n meisje vermaken, anders gezegd: geen zin in
![]()
quote:
BOb.. lang niet gezienquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:28 schreef BObNL het volgende:
niks niks niks
Het ligt dus niet aan haar? Dan kan je toch gewoon zeggen dat je in een klote stemming bent?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:36 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
net alsof het leuk is bij haar, en ben al in een klote stemming door dat ik zeg maar nieuw werk moet gaan zoeken
![]()
dat zegtie tog niet...quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan haar? Dan kan je toch gewoon zeggen dat je in een klote stemming bent?
mja kanquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan haar? Dan kan je toch gewoon zeggen dat je in een klote stemming bent?
5 uur 's middag jaquote:
jottumquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:38 schreef hollander76 het volgende:
Lo mensen
Ik ben ook weer wakker, levend enzo, en kan nu ook meeposten
Ik slechts tot 10, of 11quote:
ik achter de bar maarja tis een maandag dus zal wel geen zak te doen zijn. gok dat ik om 10 uur al klaar ben. maarja je weet ut nooit he.quote:
* joupee is nog gaar van gisterquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:52 schreef spenky het volgende:
ik vind dat vandaag het word "slow" in slowchat wel erg serieus word genomen... beetje duf hierzo...
ik ken het gevoel. maarja iedereen die in een kroeg of iets werkt kent dat wel. savonds komt men pas tot leven.quote:
da word nietsquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:01 schreef spenky het volgende:
[..]
lukkut al met je avantor
* spenky verveelt zich
haha geef maar een plaatje waarvan je het wilquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:03 schreef B_BOY het volgende:
[..]
da word niets
wil iemand een nieuwe voor me maken? spenky misschien jij verveelt je toch![]()
kan he talleen niet bewegend...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:05 schreef spenky het volgende:
[..]
haha geef maar een plaatje waarvan je het wil
en dan een fok shirt er bijquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:08 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
en dan op de klep in het wit B_BOY
Houdoequote:Op maandag 1 augustus 2005 14:21 schreef joupee het volgende:
ik ben weg.. houdoe
latorzquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:21 schreef joupee het volgende:
ik ben weg.. houdoe
vette avantarquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:17 schreef B_BOY het volgende:
tis superpast helemaal bij me. nou klopt alleen de OP niet meer
![]()
waarzo? welke stad...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:27 schreef Eix het volgende:
aloha, ben er weer s heel ff. Moet zodadelijk wel ff naar de stad nog.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:27 schreef spenky het volgende:
vinden jullie van B_BOY's avantar?
Geen last van een kater gehad jongenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:27 schreef Eix het volgende:
aloha, ben er weer s heel ff. Moet zodadelijk wel ff naar de stad nog.
De stad waar ik woon, Sittard natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:27 schreef spenky het volgende:
[..]
waarzo? welke stad...
wat ga je doen....
Tuurlijk niet... ben helemaal fit.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:28 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Geen last van een kater gehad jongen![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:27 schreef spenky het volgende:
vinden jullie van B_BOY's avantar?
tja... maar dat mag op een saaie maandag....quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:30 schreef BaggerUser het volgende:
ik moet nog weer 170 liedjes in de goede mappen zetten en toevoegen aan mn winamp en mn itunes
kut werk
heb alleen nog maar 500 mb op mn mp3 partitiequote:Op maandag 1 augustus 2005 14:31 schreef spenky het volgende:
[..]
tja... maar dat mag op een saaie maandag....
en wat MOET MOET....
ah oh...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:32 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
heb alleen nog maar 500 mb op mn mp3 partitiekut
uiteraardquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:33 schreef spenky het volgende:
[..]
ah oh...
en ik neem aan dat je ieder nummer legaal heb gekocht via itunes....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |