Ik had al contacten, ik wist dat het niet meer lang zou duren voor het (ex) bedrijf me ging ontslaan (ofzo). Er moest iets gebeuren omdat tegen september de kantoren naar Frankrijk gaan.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
Maar dat heb je wel snel geregeld HGTHoe heb je dat gedaan
ik gaap wel, maar ben eigenlijk niet zo heel moequote:
Mwoa, weer aan het werk hequote:Op maandag 1 augustus 2005 08:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hey Flash
alles goed deze morgen?
hier op het werk begon de dag ook erg leukquote:Op maandag 1 augustus 2005 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, weer aan het werk he![]()
Moet binnenkort 2 nieuwe gasten tegelijk gaan inwerken, en na half aug hebben we ineens totaal geen systeembeheer meer over voor noord- en oost-nederlandMaar goed, eind aug mag ik hier weg
Heb alleen niet echt zin in de komende tijd
Project afgelopenquote:Op maandag 1 augustus 2005 08:33 schreef Xilantof het volgende:
en hoezo mag je eind aug. weg? nieuwe baan ofzo?
dat is wel lekker, beetje afwisselend houden enzo.quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Project afgelopenmijn detacheerder hanteert de stelregel dat je nooit ergens langer dan een jaar achter elkaar zit. EN ik moet hier hard weg ook
was dat zo ruk dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Daarnaast ben ik heel erg blij dat mijn aloude postkantoor aan de Van Hogendorpstraat opgedoekt is, en vervangen is door de Maliebaan. Nog verder van huis, maar dat rukt nietStukken beter bereikbaar, en vooral: Langer open
Ik kan vanmiddag gewoon eerst nog naar huis, briefje halen, en dan alsnog naar het postkantoor om mijn sensor swabs op te halen
Dank je wel TPG
Ja die andere was maar tot 5 uur open, en ik kan op z'n vroegst om half 5 weg bij m'n werk. En dan lopen naar bushalte, wachten op bus, stukkie rijden en dan nog een kwartier lopen.... Dat haal je vaak niet. Dus dan moet je weer gaan soebatten of je een kwartier eerder weg mag, volgende dag weer inhalen etc etc geneuzel.quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
was dat zo ruk dan?
ik heb er niet zo problemen mee, maar das ook door mijn werktijden denk ik
flauwquote:
Bovendien zat er geen 1 uur tussenquote:
triootje is leukerquote:
Afijn, ik ga maar weer eens aan het werkquote:
Zit ie te blaten over "Er zit geen uur tussen". Gaat ie zitten speed-kwintetten binnen 2 minuten..quote:
Aah.. je herkende geblaat 14.gifquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:59 schreef HMaster-II het volgende:
Zit ie te blaten over "Er zit geen uur tussen". Gaat ie zitten speed-kwintetten binnen 2 minuten..![]()
![]()
hoi, ik ben shark.bait, en ik kom even wat mensen irriteren, gewoon, voor de lolquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aah.. je herkende geblaat 14.gif
Komt ws omdat je er zelf zo goed in bent
kwartetten zonder tussenuur is not done
kwintetten is ook not done, tenzij als reactie op kwartetten van Fles
mogguh El.!quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:07 schreef elcastel het volgende:
Mogguh, bolletjesdag.
bollen? zweven?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:12 schreef elcastel het volgende:
Mwah, ik lag er weer om 3 uur in ofzo, dus geen 8 uur gemaakt. Maar ik was fit en wou wat met deze dag doen. Vanmiddag bollen halen voor de auto en dan morgen weer lekker(der) zweven.
Ik was ook al aan het twijfelen over de soort auto van El.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bollen? zweven?
Kids, don't do drugs
Oh ja kut jij had zo'n citroën stinkbak, daar moeten bollen voor hydropneumatische vering inquote:
Yo, check me sigquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi, ik ben shark.bait, en ik kom even wat mensen irriteren, gewoon, voor de lol
25¤ per bol. 7 Bollen per XM. En Fles ik heb nu wel genoeggehoord wat je van een XM vindt, prima, jij zal er nooit in meerijden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja kut jij had zo'n citroën stinkbak, daar moeten bollen voor hydropneumatische vering inKost dat nou? Vlgs mij zijn die dingen best duur...
7 bollen voor 4 veren?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
25¤ per bol. 7 Bollen per XM. En Fles ik heb nu wel genoeggehoord wat je van een XM vindt, prima, jij zal er nooit in meerijden.
Plat en breed ja. Ik heb 4 veerpoten, dan moet ik een verdeler voor en achter hebben en ik heb een centrale buffer geloof ik, zoiets is het. Meer comfort in ieder geval. En inderdaad ieder zijn smaak, ik vond dit van begin af aan al een supermodel, eerst de DS-19, dan de CS, de SM en de XM.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:43 schreef HMaster-II het volgende:
7 bollen voor 4 veren?![]()
Zo'n XM is toch een heel erg plat model of niet? Ik heb het niet zo op 'Dennis vander Ven' auto's. Ik vind alleen de Xsara-WRC-uitvoering en de C5-station echt mooi.
Ach zolang jij er tevree mee bent is het toch goed.![]()
Is die al wakker dan ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:47 schreef Shark.Bait het volgende:
ik voorspel dat puckzzz gaat posten
Schopje naar TRU!quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:47 schreef Shark.Bait het volgende:
ik voorspel dat puckzzz gaat posten
okee, ik zal er over ophoudenquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
25¤ per bol. 7 Bollen per XM. En Fles ik heb nu wel genoeggehoord wat je van een XM vindt, prima, jij zal er nooit in meerijden.
Netjesquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:57 schreef LWaS het volgende:560 foto's gemaakt met mijn PS S1 IS op vakantie
![]()
Dank je.quote:
Hoi Puckzzzquote:
2 weekjes en geen filmpjesquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NetjesHoe lang ben je weggeweest? En heb je ook filmpjes gemaakt?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:34 schreef Xilantof het volgende:
Goedemiddag![]()
want een geluiter hier
vind de sig van Shark.Bait erg mooi![]()
Ik kreeg net te horen dat ik best een keer een middagje vrij mag (met doorbetaling van uren)
eens zien wanneer ik die ga in plannen
Okee effe uit mijn hoofd. Dit zou je moeten kunnen begrijpen..quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
ow bij de weg, iemand hier die me kan helpen een klein netwerkje in te stellen tussen mijn laptop en de p.c. ? Qltel heeft me wel het 1 en ander uitgelegd maar het lukt niet. Ik doe weer eens iets verkeerdIk heb op de p.c. win98se en op de laptop XP. de gebruikersnaam en werkgroepnaam zijn bij beide gelijk. anyone?
met al die vreselijk slimme mannen hier moet het toch wel lukken?![]()
Hoi,quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Middag
Zonnetje schijnt een klein beetje niet veel.
Da's heel schattig dus...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:11 schreef Offy het volgende:
5 Miljard al volgens de schattingen
* Offy meldt
Johquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi,
Ik dacht dat de zon al miljoenen jaren aan het schijnen was
Hoi,quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:56 schreef elcastel het volgende:
Ow hoi.
Sorry. Ik bedoel hoi natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi,
dat "Ow" is wel erg off topic daarom
Hoi,quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:02 schreef elcastel het volgende:
Sorry. Ik bedoel hoi natuurlijk.
Als we zo gaan beginnen, dan denk ik dat 10-15 miljard eerst komt. de Aarde ontstond ca. 5 Gy geleden toen de boel voldoende afgekoeld was om te stollen tot vast gesteente.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:11 schreef Offy het volgende:
5 Miljard al volgens de schattingen
* Offy meldt
Tijgerhaaien pakken wel eens meeuwen, dus ik zou me kunnen voorstellen dat de zoetwaterhaai een eendje paktquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee hallo
Ik wist niet dat haaien ook eendjes pakten
ah hmmmm daar heb je carnivoristisch gezien wel een puntquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tijgerhaaien pakken wel eens meeuwen, dus ik zou me kunnen voorstellen dat de zoetwaterhaai een eendje pakt
Relativieteit:quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:22 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddag, ben al weer een tijd thuis. echt effectief was dat kwartiertje eerder weg gaan niet
komt eraanquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ah hmmmm daar heb je carnivoristisch gezien wel een punt
En stop m'n kwartetje ff wil je?
ik bedoel.. is al gebeurdquote:
NPquote:
We kletsen langs elkaar heenquote:
Ow.. dan is het goed...quote:
Het zou niet gaan regenen hier in de buurt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa ik heb ook flinke perioden met zon gezien hoorEN geen spatje regen
Ik ben tevree
quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:46 schreef Xilantof het volgende:
Er werd gezegt dat ik een keer een middagje vrij mocht, niet continu
en die 15 min waren echt niet effectief omdat ik nog geen 10 minuten eerder thuis was
is ongelijk aan idd.quote:
jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:03 schreef Subhuman het volgende:
Shark.Bait, jij doet ook aan IR hè? Digitaal of met rolletjes?
=/= is voor wiskundigenquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is ongelijk aan idd.
"15 minuten <> 1 middagje vrij" is trouwens beter dan
Waar haal jij je rolletjes? Een vriendin van mij heeft net het hele land afgebeld en zelfs Duitsland!quote:
dus != betekent "is ongelijk aan"??quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:06 schreef Subhuman het volgende:
[..]
=/= is voor wiskundigen
<> is voor ouderwetse nerds
!= is voor moderne nerds
Ik heb wat zitten proberen met de canon powershot, maar da's prut.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:03 schreef Subhuman het volgende:
Shark.Bait, jij doet ook aan IR hè? Digitaal of met rolletjes?
Kodak HIE?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:06 schreef Subhuman het volgende:
Waar haal jij je rolletjes? Een vriendin van mij heeft net het hele land afgebeld en zelfs Duitsland!
Ze wou ook iets van Ilford hebben omdat ze een Canon heeft met een IR-lampje voor het filmtransport ofzoiets... En de Kodak zou daar wel gevoelig voor zijn en de Ilford niet.quote:
Ow dat.. Ik lees in de verschillende bladen en een paar websites dat het "foggen" van de film meevalt. dan moet de foto iets gecropped worden. Maar goed. Foto Klein in Rotterdam, in de buurt van het Centraal station heeft Ilford SFX. Athans, daar heb ik de mijne gekocht. Daar kocht ik ook mijn Kodak HIEquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:09 schreef Subhuman het volgende:
Ze wou ook iets van Ilford hebben omdat ze een Canon heeft met een IR-lampje voor het filmtransport ofzoiets... En de Kodak zou daar wel gevoelig voor zijn en de Ilford niet.
foto klein heeft wel problemen met de levering van HIE, ik heb een partij aangeschaft in Engeland. Ik had Re gevraagd wat uit de USA mee te nemen, maar die waren out of stock. En kodak heeft net een hele zooi mensen ontslagen. Da's wel minder daarom. Straks geen HIE meerquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:19 schreef Subhuman het volgende:
Bedankt voor de info! Daar zal ze vast blij mee zijn! Ik zal het gelijk doorgeven.
quote:
het is idd wel een extreme niche market lijkt welquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
foto klein heeft wel problemen met de levering van HIE, ik heb een partij aangeschaft in Engeland. Ik had Re gevraagd wat uit de USA mee te nemen, maar die waren out of stock. En kodak heeft net een hele zooi mensen ontslagen. Da's wel minder daarom. Straks geen HIE meer
is Re terug??? Mijn info is anders hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:26 schreef Shark.Bait het volgende:
Potver! Heb ik weer
Re is terug en ze hebben het weer "in stock"
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
is Re terug??? Mijn info is anders hoor
voor 16 euro per rolletje wel idd. Altijd al geweest. in de UK bestellen kost me 3 euro meer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
het is idd wel een extreme niche market lijkt wel
Oh okeequote:
mwoa ik bedoel meer dat er bijzonder weinig afzet voor is, en dat het dus sowieso altijd duur is, en dat het ook de productgroepen zijn die fabrikanten er als eerste uit gooienquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
voor 16 euro per rolletje wel idd. Altijd al geweest. in de UK bestellen kost me 3 euro meer.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi,
Middag is van 12:01 t/m 18:00
tis nu avond
Ga je even schamen ergens
oja, goedeavond![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:35 schreef Subhuman het volgende:
Hier bij het vaklab in Enschede kunnen we Kodak krijgen. Kost ¤ 13,95 per rolletje, met een minimum afname van 20 rolletjes!
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
te laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
NoProblemoquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Proost Puckzzz
ik voeg je ff toe op MSN, goed?
wel bierquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:23 schreef HMaster-II het volgende:
@Fles.... Ah heb je bier voor me genomen??
al?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:30 schreef pea4fun het volgende:
Zitten jullie al aan het bier? ik heb nog niet eens koffie gehad! ff gauw doen dan...
Heb al een fles half leeg en de 2e staat als naast het buro.. Grolsch Blond met citroenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:30 schreef pea4fun het volgende:
Zitten jullie al aan het bier? ik heb nog niet eens koffie gehad! ff gauw doen dan...
die man is vrienden aan het makenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb al een fles half leeg en de 2e staat als naast het buro.. Grolsch Blond met citroen![]()
Hoeveel kost da? hoeveel speed is dat?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij gaat voor mij een 2 GB Ultra II CF meenemen, maar goed, daar moet ik dus nog anderhalve week op wachten
Dat is 179 dollar, en dat is ongeveer 2 gram speedquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoeveel kost da? hoeveel speed is dat?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:30 schreef pea4fun het volgende:
Br33Z4Hquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan ga ik zo ff aan de pinapple breezah
uhm...veel te vroeg, don't remind me pleasequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
al?Hoe laat ben jij opgestaan dan??
Morgen avond om 23.00 uur vertrekken naar Wacken Open Airquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
uhm...veel te vroeg, don't remind me please![]()
Nog 4 dagen dan heb ik lekker vakantie
Ow nee he? Vreselijk! daarvoor zouden ze me eerst neer moeten knuppelen...quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Morgen avond om 23.00 uur vertrekken naar Wacken Open Air![]()
Voor die tijd of voor dat festivalquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow nee he? Vreselijk! daarvoor zouden ze me eerst neer moeten knuppelen...
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is 179 dollar, en dat is ongeveer 2 gram speed
BrdrieendertigZvierH ?quote:
Je kent geen breezah taal..quote:
Voor dat festival, ik heb wel eens de fout gemaakt om mee te gaan naar heavy metal bands...en ik had geen oordoppen bij mequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Voor die tijd of voor dat festival![]()
Vorig jaar ook gedaan : om 22.15 vertrokken pauzeren van 02.00 tot 04.00 en verder rijden om om 07.00 op het camp te staan en 08.00 uur al aan het bier te zitten (na de tenten opgezet te hebben.)![]()
Door gegaan tot 04.00 snachts.
Netjesquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik heb net een 2 GB HI-speed van Kingston hier gekocht. Grappig, vrijdag voor 99 euro, nu issie al 109 euro
L33k m33r 0p l33+ d4n 0p 13+5 4nd3r5quote:
aaahhhhhh arme meid toch..quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Voor dat festival, ik heb wel eens de fout gemaakt om mee te gaan naar heavy metal bands...en ik had geen oordoppen bij me![]()
Dat dacht ik ook.. maar ik moet em nog binnen krijgen...quote:
Je hebt em nog niet eensquote:Nog goedkoper dan de mijnealhoewel ik daar ook erg tevreden over ben
Goed zeg! beetje SM is nooit weg voor zwaar metaalquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:52 schreef pea4fun het volgende:
Ow nee he? Vreselijk! daarvoor zouden ze me eerst neer moeten knuppelen...
hou eens opquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
L33k m33r 0p l33+ d4n 0p 13+5 4nd3r5
Ga jIj hEM vErTeLlEN wAt HEt vErTeLLen WAt bREeZer tAal iS????
Ow die is dan nog wel leukquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
aaahhhhhh arme meid toch..
ik zit al sinds 1987 in die kant van de muziek wereld. Ik ben dus veel meer gewend. Ook dit jaar weer gave bands enzo. Helaas ook Within Temptation![]()
![]()
g4+v3r 1K K4n d1+ g3w00n vl0313nd l3z3nquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
L33k m33r 0p l33+ d4n 0p 13+5 4nd3r5
Ga jIj hEM vErTeLlEN wAt HEt vErTeLLen WAt bREeZer tAal iS????
Maar dan wel knuppelen op de maat he???? Dan wel de Bass-drums..quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Goed zeg! beetje SM is nooit weg voor zwaar metaal
quote:
Fles doe niet zo eng...quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
g4+v3r 1K K4n d1+ g3w00n vl0313nd l3z3n
N3rd b0yquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
g4+v3r 1K K4n d1+ g3w00n vl0313nd l3z3n
Nee hoor, ik wijt het gewoon aan mijn talenknobbelquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
N3rd b0y
K1jk m44r u1+, 5+r4k5 kr1jg j3 v13rk4n+3 0g3n
n33 h00r, 1k \/\/1j+ |-|3+ 93\/\/00|\| 44|\| |\/|1jn +4l3|\|k|\|0883lquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wijt het gewoon aan mijn talenknobbel
Z1+ j1j m3+ 33n L33+ pr0gg13 te ku++3n?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
n33 h00r, 1k \/\/1j+ |-|3+ 93\/\/00|\| 44|\| |\/|1jn +4l3|\|k|\|0883l
n33 1k l3+ 93\/\/00|\| 903d 0Pquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Z1+ j1j m3+ 33n L33+ pr0gg13 te ku++3n?
En Ja Hoor Fok! is weer traagquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
52325
Huiliequote:Op maandag 1 augustus 2005 21:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
En Ja Hoor Fok! is weer traag
Juist, je beseft het maar al te goed waar je verantwoordelijk voor bentquote:
voor de teloorgang van jouw levensgeluk jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:39 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Juist, je beseft het maar al te goed waar je verantwoordelijk voor bent![]()
Oh, maar mijn levensgeluk heeft weinig of niets met Fok! te makenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor de teloorgang van jouw levensgeluk jaEn gut wat is het allemaal erg
Gelukkig maarquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:47 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Oh, maar mijn levensgeluk heeft weinig of niets met Fok! te maken![]()
+ru5+3quote:
hmmm... ik moet om 6 uur op.. ik blijf nog ffquote:
precies zoals het moet. allemaal braaf hoi zeggenquote:
hoezo "beetje"quote:
schiet op dan joh!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:32 schreef Dr_Flash het volgende:
GoeiemorgenIk ga er gauw vandoor
ben ik ook een keertje op tijd
Goedemorgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:09 schreef Xilantof het volgende:
Zegguh, 7 uur tis toch wel een tijd dat de wekker gaat bij veel mensen
doet jouw pc er zo lang over om op te starten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:52 schreef Briggy het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
De wekker gaat wel om 7 uur, maar de PC gaat meestal pas om 07:30 aan![]()
Ja, maar ik zet de PC thuis dan niet aanquote:
niet eens?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, maar ik zet de PC thuis dan niet aan
Ach ja, windows XP hèquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
doet jouw pc er zo lang over om op te starten?
Mogguh Lquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:43 schreef elcastel het volgende:
Mogguh. Lekker weertje hier, vanmiddag misschien maar weer eens de duinen in.
Hmm.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:48 schreef elcastel het volgende:
Hmm.
06u40 :quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:09 schreef Xilantof het volgende:
Zegguh, 7 uur tis toch wel een tijd dat de wekker gaat bij veel mensen
Soms staat ie gewoon nog aan, en dan kom ik wel es kijken. Als ie uit staat heb ik geen tijd om'm aan te zetten en dan op fok te kijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, maar ik zet de PC thuis dan niet aan
Dat laatste komt bij mij vaker voor dan niet. En als ie aanstaat zet ik em vaak uit, mits het e.e.a. goedgegaan isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Soms staat ie gewoon nog aan, en dan kom ik wel es kijken. Als ie uit staat heb ik geen tijd om'm aan te zetten en dan op fok te kijken.
Hier (zoetermeer) schijnt de zon ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:14 schreef Offy het volgende:
Hey HGT![]()
Het is hier lekker weer zeg, heerlijk zonnetje!
wat heb je besteld dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:49 schreef Shark.Bait het volgende:
shit. Postbode kwam net langs. wilde 112,50 hebben, maar ik had em nog niet verwacht. Hij wilde ook niet efkes wachten. Nou ja, ik kan het morgen op het postkantoor hier schuin tegenover ophalen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:16 schreef Xilantof het volgende:
wat heb je besteld dan?
Labeltje zit er verkeerd om opquote:
scherp!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Labeltje zit er verkeerd om op
Pinnetjes onder, insert here-driehoekje boven
hold-here-driehoekje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaar dat je die postbode weggestuurd hebtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ik stuur em meteen terug, want dat kan natuurlijk niet
Dinsdag is het vandaag, nog 3 dagen en dan heb ik vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:07 schreef Subhuman het volgende:
Wat is het vandaag voor dag?
Het was superdruk in de stad, echt niet normaal!
Dinsdag 2 augustus 2005.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:07 schreef Subhuman het volgende:
Wat is het vandaag voor dag?
Het was superdruk in de stad, echt niet normaal!
Ben ik zo doorzichtig?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaar dat je die postbode weggestuurd hebt
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dinsdag is het vandaag, nog 3 dagen en dan heb ik vakantie
quote:
Flauwquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zó flauw!
Het zal wel weer eens een of andere feestdag zijn in Duitsland... Hoorde erg veel Duits op straat.
Ben ook flauw ik weet hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zó flauw!
Het zal wel weer eens een of andere feestdag zijn in Duitsland... Hoorde erg veel Duits op straat.
Helaas ben ik niet vrij... Moet vanavond alweer werken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
FlauwBehulpzaam zul je bedoelen...op je vrije dagen raak je zo gauw de tel kwijt...
ik had eigenlijk nu weg gewilt, maar tegelijk tijd weet ik dat mijn trein nu gaat, dus die haal ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik mag over een uurtje naar huis het postkantoorSensor swabs ophalen
Ik heb vanaf 1 september weer iets van 20 dagenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:05 schreef Shark.Bait het volgende:
jullie met je vakantie
ik heb nog 168 uur vrij staan. wanneer zal ik eens vrij nemen?
Tja.. ik werk maar 36 uurquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb vanaf 1 september weer iets van 20 dagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |