quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:48 schreef elcastel het volgende:
Hmm.
06u40 :quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:09 schreef Xilantof het volgende:
Zegguh, 7 uur tis toch wel een tijd dat de wekker gaat bij veel mensen
Soms staat ie gewoon nog aan, en dan kom ik wel es kijken. Als ie uit staat heb ik geen tijd om'm aan te zetten en dan op fok te kijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, maar ik zet de PC thuis dan niet aan
Dat laatste komt bij mij vaker voor dan niet. En als ie aanstaat zet ik em vaak uit, mits het e.e.a. goedgegaan isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Soms staat ie gewoon nog aan, en dan kom ik wel es kijken. Als ie uit staat heb ik geen tijd om'm aan te zetten en dan op fok te kijken.
Hier (zoetermeer) schijnt de zon ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:14 schreef Offy het volgende:
Hey HGT![]()
Het is hier lekker weer zeg, heerlijk zonnetje!
wat heb je besteld dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:49 schreef Shark.Bait het volgende:
shit. Postbode kwam net langs. wilde 112,50 hebben, maar ik had em nog niet verwacht. Hij wilde ook niet efkes wachten. Nou ja, ik kan het morgen op het postkantoor hier schuin tegenover ophalen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:16 schreef Xilantof het volgende:
wat heb je besteld dan?
Labeltje zit er verkeerd om opquote:
scherp!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Labeltje zit er verkeerd om op
Pinnetjes onder, insert here-driehoekje boven
hold-here-driehoekje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaar dat je die postbode weggestuurd hebtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ik stuur em meteen terug, want dat kan natuurlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |