Dinsdag is het vandaag, nog 3 dagen en dan heb ik vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:07 schreef Subhuman het volgende:
Wat is het vandaag voor dag?
Het was superdruk in de stad, echt niet normaal!
Dinsdag 2 augustus 2005.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:07 schreef Subhuman het volgende:
Wat is het vandaag voor dag?
Het was superdruk in de stad, echt niet normaal!
Ben ik zo doorzichtig?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaar dat je die postbode weggestuurd hebt
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dinsdag is het vandaag, nog 3 dagen en dan heb ik vakantie
quote:
Flauwquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zó flauw!
Het zal wel weer eens een of andere feestdag zijn in Duitsland... Hoorde erg veel Duits op straat.
Ben ook flauw ik weet hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zó flauw!
Het zal wel weer eens een of andere feestdag zijn in Duitsland... Hoorde erg veel Duits op straat.
Helaas ben ik niet vrij... Moet vanavond alweer werken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
FlauwBehulpzaam zul je bedoelen...op je vrije dagen raak je zo gauw de tel kwijt...
ik had eigenlijk nu weg gewilt, maar tegelijk tijd weet ik dat mijn trein nu gaat, dus die haal ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik mag over een uurtje naar huis het postkantoorSensor swabs ophalen
Ik heb vanaf 1 september weer iets van 20 dagenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:05 schreef Shark.Bait het volgende:
jullie met je vakantie
ik heb nog 168 uur vrij staan. wanneer zal ik eens vrij nemen?
Tja.. ik werk maar 36 uurquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb vanaf 1 september weer iets van 20 dagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |