Ik ben geen van dat allen. Volgens iteejer ben ik wel een watje.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:01 schreef stukovich het volgende:
Het Solse Gat is ook een populaire bestemming voor New Age-ers en wichelroedelopers, omdat zij hier leylijnen vinden.
Damn, stelletje hippies, dat zijn jullie
Ik kom uit Rotterdam. Kan ik mijn adres naar je mailen dat ik met jou mee rijd?quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:58 schreef Minkeltje het volgende:
A.s. zaterdag is het zover. Tijd om af te spreken hoe en wat. Wie komt van waar, en wie zoekt nog vervoer etc.
Mag hoorquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kom uit Rotterdam. Kan ik mijn adres naar je mailen dat ik met jou mee rijd?
Thanxquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:41 schreef Natalie het volgende:
Vond 't hartstikke leuk bij 't gat, maar dit gaat me niet lukken. Er komt niemand uit de noordelijke regio dus dat betekent dat ik sowieso een nachtje moet doorhalen, en nu vind ik dat een keer niet zo erg, maar 't hoeft niet iedere maand
Volgende keer maar weer. Maar veel plezier jullie!
En dat betekend ?quote:
ik zag tquote:
Ik zou idd wel interessant vinden om beide te bezoeken.. Zoals ik al schreef in t Kernhem topic:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:05 schreef Mirage het volgende:
Hallo,
Zijn de mensen hier op de hoogte van de andere meet die (eventueel) voor a.s. zaterdag gepland staat ?
De andere meet gaat naar het Kernhem. Huize Kernhem
Ook die groep is relatief klein.
Het Solse Gat en Kernhem/Ede liggen volgens mij op minder dan 30 minuten rijden van elkaar verwijderd.
Is het geen idee om de groep te mergen en béide plaatsen te bezoeken ?
Zomaar een ideetje/tip....
ik plaats deze post ook in het andere topic.
Ik zou dan voor iets later te Kernhem gaan, daar ik graag wel gegeten wil hebben alvorens die kant op te gaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:15 schreef Mirage het volgende:
Misschien het handigst als we eerst naar Kernhem gaan (rond een uur of 18.00 daar zijn) en rond een uur of 21.00/21.30 de boel pakken en naar het solse gat vertrekken ?
verzamelen kan op utrecht rond een uur of 17.00 míts we genoeg auto's hebben
Ik ben pingable om die tijd.quote:19.30 vanavond ?
dat wordt een notequote:
Mirage voorzag deze vragen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:37 schreef Alicey het volgende:
Maargoed, wat gaat het worden? Gaan we beiden doen, of alleen het Gat? Hoeveel auto's zijn er eigenlijk? Wie komen er allemaal als we het mergen etc.?
Jij wil me notes heulegaar niet lezen, trust mequote:
quote:
Zoals het er nu uitziet....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:05 schreef Mirage het volgende:
Zoals het er nu uitziet....
Minkeltje: auto
Alicey
Mirage
nog iemand
myxomatosekonijn : auto
nokwanda
Electro-Worm
Lynx666 ? áls hij meegaat kan hij in de auto bij myxo, maar dan moet wel even kortgesloten worden waar hij vandaan komt en waar hij opgepikt moet worden.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:48 schreef Lynx666 het volgende:
Leuk zo'n paralleltopic
Ik rij dus met Minkeltje mee vanaf Rotterdam
En ik hoop ik dat ik mee terug mag..
.
Ik zie je naam er ook op staan als een misschientje. Ik hoop dat je ook meekomt, lijkt me leuk om eens de persoon achter je username te zien.quote:
Als je meemag van Mirage.... oma is vast wel te overredenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:44 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet....
Minkeltje: auto
Alicey
Mirage
Oversight? (als we Oma zover krijgen dat ze oppast)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |