Dus ik ben een creep? Nice..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:11 schreef MissClueless het volgende:
En nee dit is geen oproep voor creeps die vage dingen in het bos willen doen![]()
Wij mogen niet mee want we zijn boscreepsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:34 schreef Mirage het volgende:
Oei ! Leuk, ik heb laatst ook ergens iets geopperd over landgoed Kernheim, ik ben zeer geïnteresseerd.
Vooral omdat ik vroeger al in de ban van "het witte wief" was.
Ik kwam de legende tegen in ik geloof de Suske en Wiske en in de Tina.
Toen ik er een vraag over aan mijn opa stelde (échte boer) sprak hij er op best serieuze toon over. Ik kreeg het gevoel dat het verhaal ( iig in zijn tijd) best leefde.
Mocht je voor half aug nog iets van de grond krijgen dan ben ik zeker van de partij.
Het mooiste zou mij tussen 23 en 31 juli uitkomen, dan heb ik namelijk een hele goede kans dat ik de kinders ergens kwijt kan.
We gaan gewoon doen alsof we normaal zijn, zodra we daar zijn stoppen we haar in een juten zak en binden we het eerste en beste 16 jarige gozertje aan een boom om als lokaas voor het witte wief te dienen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:35 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wij mogen niet mee want we zijn boscreeps![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:37 schreef Mirage het volgende:
We gaan gewoon doen alsof we normaal zijn, zodra we daar zijn stoppen we haar in een juten zak en binden we het eerste en beste 16 jarige gozertje aan een boom om als lokaas voor het witte wief te dienen.
Ik heb in Ede gewoond en de bloedsteen een keer gezienquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:40 schreef Mirage het volgende:![]()
MissClueless, weet jij waar de bloedsteen precies is ?
Al eens een kijkje genomen ?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:43 schreef Mirage het volgende:
Sorry voor de spam... Ik had gewoon één grote post moeten maken
linkje over de bijzondere plek zelf
en een kleine quote over het witte wief....
"Bekend zijn ook de vele verhalen over het witte wief, die daar nog altijd zou rond dwalen, en door diverse mensen regelmatig wordt gezien.Het betreft een freule die ooit het kasteel bewoonde en verliefd werd op een ridder. Deze ridder echter vertrok op een goed moment en vroeg de freule op hem te wachten. De ridder is echter nooit teruggekeerd, en vol van verdriet overleed de freule uiteindelijk. Sinds die tijd zou ze nog altijd in het gebied op zoek zijn naar haar geliefde. Aldus de legende. Velen zouden haar verschijningen hebben gezien als we de legenden mogen geloven, maar zijn er ook berichten uit onze tijd die melding maken van ontmoetingen met dit “Witte Wief”."
Wat mijn opa er nog bij vertelde is dat ze je kan betoveren.
Iteejer ! straks maak je d'r bang![]()
Dat blijkt ja.. jij mag mee zegt ze, dat heeft ze van mij nog niet gezegd... nah, rottopic.. slotje.. ban.. mompel..quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:37 schreef MissClueless het volgende:
hier en daar wel wat van jou gelezen ennehhhhhhh..... lekker pittig!
jij mag van mij de screening van gasten doen hahahaha
Ahh was dat tegen mij.. ik dacht dat je Mirage aansprakquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:50 schreef MissClueless het volgende:
dan heb je dit niet gelezen iteejer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |