quote:Op zondag 31 juli 2005 16:36 schreef Weakling het volgende:
[..]
En dat heb ik dan al jaren achteloos in de kast staan en vond het de mindere van de twee CD singles die ik heb, omdat de andere 4 tracks heeft![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:57 schreef Weakling het volgende:
Geen titels op de hoes, eerste track duurt 4:13, de tweede 7:51. De eerste is de gewone The Box denk ik en de tweede komt qua tijd in de buurt van het tweede nummer op de normale CD single, maar net niet helemaal, dus zal wel anders zijn ... ehm ... of zoiets
Uhmmm ... geen idee ... dan zou ik 'm ff op moeten zetten, maar ben nu The Altogether aan het draaienquote:Op zondag 31 juli 2005 16:58 schreef timbob het volgende:
[..]
maar klinkt ie ook hetzelfde als de 2de van the box single?
dan zal het idd wel hetzelfde zijn.
Die ik net uit mijn handen liet vallen toen ik wilde gaan kijken naar de track lengtesquote:Op zondag 31 juli 2005 17:01 schreef timbob het volgende:
Met zeldzame Box single, komt ie nu pas achter
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:03 schreef Weakling het volgende:
[..]
Die ik net uit mijn handen liet vallen toen ik wilde gaan kijken naar de track lengtes![]()
Maar gelukkig niet beschadigd ... phew!
Ach ja, zodra ik ergens extra zuinig op wil zijn laat ik het uit mijn handen vallen, in de jaren daarvoor nooit iets mee gebeurt en nu ... BOEMquote:
w o wquote:Op zondag 31 juli 2005 17:01 schreef timbob het volgende:Timbob's Collectie
[[url=http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/44015503.jpg]afbeelding][/url]Weakling's collectie
[afbeelding]
Met zeldzame Box single, komt ie nu pas achter
Ghostman zou ook nog een fototje posten zei ie
en Forumschorum moet ook maar ff een fototje maken, want hij moest ook een berg hebben, als het klopt wat ie zegt
welkomquote:
gelukkig zijn er altijd mensen die het beter doen..quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:12 schreef Weakling het volgende:
Heb net ff een gecheckt, maar de tweede track op de 2 track CD van The Box is idd op het eerste gehoor gelijk aan track 2 van de normal CD single, maar wel 5 seconden langer. Dus toch eigenlijk niet helemaal gelijk ...
Maar ze hebben geen van allen de ... ah nee, laat ik er maar over ophoudenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:12 schreef timbob het volgende:
gelukkig zijn er altijd mensen die het beter doen..
trots zijn mag bestquote:Op zondag 31 juli 2005 17:14 schreef Weakling het volgende:
[..]
Maar ze hebben geen van allen de ... ah nee, laat ik er maar over ophouden![]()
Waar zie jij die Q CD?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:02 schreef PDOA het volgende:
Hmmm, die Q cd is al wat ouder, want hij was 'given away free with the may 2001 edition of Q magazine. En de cd heet Q Essential Dance met als laatste track Orbital 'Tension' (Live at the Q Awards).
Aha! Dan moet je zeker maar eens een fotooke makenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:19 schreef PDOA het volgende:
[..]
In mijn verzameling.
Daar had ik het over in deel 2 namelijk.
ook nog nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:12 schreef PDOA het volgende:
Ik zie deze ook nergens in jou collectie, timbob?
[afbeelding]
En die mafkees van een Forumschorum is geloof ik gebanned tot 2050.
voor een paar euro had ik 'mquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:41 schreef PDOA het volgende:
Die cd-versie van Times Fly EP is trouwens verdomde moeilijk te vinden voor een schappelijke prijs!
waar ik die vandaan heb? gewoon, van de free record shop .. ik zie inderdaad ook veel vaker die met die andere voorkant, maar er zat bij mij geen hoesje omheen in ieder gevalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:07 schreef timbob het volgende:
waar heb je die Middle of Nowhere vandaan?
mijnes heeft een andere voorkant.. met een grijze ring over het poppetje heen..
zat er geen kartonnen hoesje omheen? die moet ook nog ergens uitgegeven zijnfoto's zijn tof.
die grijze is volgens mij de europeze versie..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:12 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
waar ik die vandaan heb? gewoon, van de free record shop .. ik zie inderdaad ook veel vaker die met die andere voorkant, maar er zat bij mij geen hoesje omheen in ieder geval
je hebt dezelfde als ik danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:07 schreef Weakling het volgende:
Ghe, ik heb de versie met de grijze ring over het menneke heen (zoals te zien is) en werd in eerste instantie niet zo vrolijk dat ik in de winkel versies zag met het menneke voor de ring en een witte ring. Dacht destijds ff dat ik een misprint of iets had.
Die met de grijze ring is een misdruk: het origineel hoort doorzichtig te zijn.. Bij deze versie staan de titels van de nummers op de achterkant en horen eigenlijk aan de zijkant te staan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:18 schreef timbob het volgende:
[..]
je hebt dezelfde als ik dande EU versie..
of duits.., duitsers hebben ook vaak andere versies enzo.
op die foto's boven die ik van het orbital forum heb geplukt kan je zien dat zij een versie hebben met een hoesje eromheen..
uiteraard.quote:
Country: Europequote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:21 schreef PDOA het volgende:
[..]
Die met de grijze ring is een misdruk: het origineel hoort doorzichtig te zijn.. Bij deze versie staan de titels van de nummers op de achterkant en horen eigenlijk aan de zijkant te staan.
Welles, Phil zei laatst nog tegen me dat die hoes doorzichtig had moeten wezen maar dat die mongolen bij de drukkerij het verkeerd hadden verstaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:33 schreef timbob het volgende:
[..]
uiteraard.
[..]
Country: Europe
Country: UK
Country: US
dat zeg ik, europese versieniks misdruk.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:46 schreef PDOA het volgende:
[..]
Welles, Phil zei laatst nog tegen me dat die hoes doorzichtig had moeten wezen maar dat die mongolen bij de drukkerij het verkeerd hadden verstaan.
Ik heb dan weliswaar die met de grijze ring, maar de titels staan wel aan de zijkant. Heb ik nu een heel bijzonder exemplaar?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:21 schreef PDOA het volgende:
[..]
Die met de grijze ring is een misdruk: het origineel hoort doorzichtig te zijn.. Bij deze versie staan de titels van de nummers op de achterkant en horen eigenlijk aan de zijkant te staan.
hehequote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:37 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik heb dan weliswaar die met de grijze ring, maar de titels staan wel aan de zijkant. Heb ik nu een heel bijzonder exemplaar?![]()
Oeh, da's een hele zeldzame! Snel op ebay zetten. Brengt zeker 300 euro op. Oh nee, jij koopt alleen maar via ebay, niet verkoopt ...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:45 schreef timbob het volgende:
[..]
hehe
mijnes is grijs met de titels aan de achterkant...
dan heb jij een misgeprinte misprint!
Ik krijg op het moment alleen maar errors daaroquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:11 schreef timbob het volgende:
ik zal 'r 's een topic aan weiden op het orbital forum, kijken wat ze er daar van zeggen, en wie welke heeft..
etc.
jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:12 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik krijg op het moment alleen maar errors daaro![]()
amen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:36 schreef Weakling het volgende:
Hmm de tracks op discogs zijn een tikje anders dan de versie die ik heb, geen Ils track, maar wel eentje van Tiesto en Plump DJs. Volgens zeggen is de versie die ik heb recht van het spel geript, de USA versie. Nah, koop 'm toch wel, want Hartnoll, Aphex en LFO. Dat Tiesto er niet op staat is ook een groot plus punt :-P
Ja ach, de hele CD is van het kaliber "niet denderend, wel okay" wat mij betreft, maar als semi-serieus verzamelaar moet ik wel deze CD in huis hebben. De Aphex track is idd niet echt goed, heel zijn Acid Analord periode vind ik sowieso weinig boeiend om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:59 schreef timbob het volgende:
[..]
amen.
ik hoorde dat de aphex track nogal bud was...
ach, we merken het wel als we 'm kopen
de paul hartnoll nummers zijn wel ok.. niet denderend, maar wel tof.
we zullen het zien..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:39 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja ach, de hele CD is van het kaliber "niet denderend, wel okay" wat mij betreft, maar als semi-serieus verzamelaar moet ik wel deze CD in huis hebben. De Aphex track is idd niet echt goed, heel zijn Acid Analord periode vind ik sowieso weinig boeiend om eerlijk te zijn.
de funny break clip dan weer wel natuurlijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:24 schreef Weakling het volgende:
Benieuwd wat dat moet worden. Ik vrees een sellout plaatje met allemaal gouwe ouwe en 1 nieuw niet eerder uitgebracht nummertje waardoor wij de CD wel weer moeten kopenHet liefst zou ik nog een DVD zien verschijnen met daarop alle clips die ze hebben gemaakt behalve de clips van the Altogether natuurlijk.
ja, maar veel unreleased material is niet zonder reden unreleased... als ze er echt achter stonden was het wel uitgebracht.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:57 schreef PDOA het volgende:
Ach ja, Fluke heeft het ook gedaan.
Eerst kreeg je Progressive History X, en daarna Progressive History XXX.
Hopelijk wordt het dan net zoals bij Fluke een mooie boxset met poster en 3 limited cd's.
Ik denk trouwens dat Orbital vast nog wel 10-tallen DAT's kan opduikelijken uit de archieven met 'unreleased material', demo's en dat soort dingen.
Als je de Satan Live singles achter elkaar plakt heb je ook een live album!quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:13 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, maar veel unreleased material is niet zonder reden unreleased... als ze er echt achter stonden was het wel uitgebracht.
ik heb ook nog wel een liedje van een demo tape van green. ook niet uitgebracht. maar ik snap wel waarom.
natuulijk is het leuk dat er toch weer wat uitkomt van orbital, maar een mooie live cd zou ook niet misstaan. (of dvd natuurlijk)
en nog wat live nummertjes op de insides dubbel cdquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:37 schreef PDOA het volgende:
[..]
Als je de Satan Live singles achter elkaar plakt heb je ook een live album!
ja, maar dat zijn vaak wel dan remixen enzo. en op plaat uitgebracht is ook niet echt "unreleased" hequote:Trouwens, er is genoeg materiaal van vinyl af te halen. Ik bedoel, er zijn genoeg dingen die alleen op plaat verkrijgbaar zijn en niet op cd.
Die hoes is vast niet door de Designers Republic gemaakt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:02 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
de hoes is bekend voor de Wipeout pure soundtrack blijkbaar..
zelfde stijl.. maar beetje saai denkik.
Dan ben ik toch zeer benieuwd wat er op komt te staan, aangezien Work al aardig in de buurt kwam van de ultieme Orbital classics verzamelaar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:04 schreef timbob het volgende:
[..]
en nog wat live nummertjes op de insides dubbel cd
oh, en chime live & midnight live op green. (al vraag ik me af hoe live dat is)
[..]
ja, maar dat zijn vaak wel dan remixen enzo. en op plaat uitgebracht is ook niet echt "unreleased" he
een remix album zou best leuk kunnen zijn. maar ik vraag me af of er wel genoeg remixen zijn, aangezien orbital ook zelf veel remixed ipv door anderen. je krijgt er wel een cd mee vol, maar misschien krijg je dan veel remixen van hetzelfde nummer.
maar ik denk dat dit gewoon zo'n label album wordt, zonder meewerking van orbital zelf.. vaak ook niet al te best artwork..
we zullen zien
nee, DR was er een paar games terug al uitgestapt bij Wipeout.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:15 schreef PDOA het volgende:
[..]
Die hoes is vast niet door de Designers Republic gemaakt.
the boxquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:22 schreef PDOA het volgende:
[..]
Dan ben ik toch zeer benieuwd wat er op komt te staan, aangezien Work al aardig in de buurt kwam van de ultieme Orbital classics verzamelaar.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:04 schreef PDOA het volgende:
Ik vind dat we als fan zijnde zelf een album moeten kunnen samenstellen, net zoals e dat toen bij Bjork hebben gedaan. Dat is pas rekening houden met je fans!
dat probeerde ik ook 'squote:Op maandag 15 augustus 2005 16:07 schreef PDOA het volgende:
Ik denk dat ik er maar zelf een samenstel, want op Work stonden ook een paar dingen waarvan ik dacht:
kuch *Frenetic, Satan Spawn* kuch
At the moment I have some records coming out soon where we have done collaborations with some break beat mates of ours.”quote:08-7-2005
Phil Hartnoll from the legendary techno duo Orbital is still a PowerCore novice, but has already made extensive use of the Filtroid on a couple of his latest tracks.
Orbital released their first record in 1991, and have ever since then divided their time between making barrier-breaking techno music and remixing for the likes of Meat Beat Manifesto, EMF, The Drum Club, Yellow Magic Orchestra and Queen Latifah. Even though Phil Hartnoll only recently started working on the PowerCore platform, he has been familiar with TC Electronic for years.
Quality is great
Phil Hartnoll: “We have got a lot of TC equipment and had a good relationship with TC Electronic over the years. The M5000, FireworX, and the Finalizer have had a place in our studio for a long time, and we really love the sound and quality of the equipment. When we found out about the Powercore, we thought – ‘this is excellent because it takes the processing power away from your computer!’”
“That is always a great thing”, Phil Hartnoll continues, “but beyond that PowerCore is about quality. I think it is fantastic value for the money. The quality of all the reverbs and the extra things is great.”
We use it that much!
“One of my favorite things is Filtroid and PowerCore 01. We have been using it a lot lately. We have only had the Powercore for a few months now, but we have already been using the PowerCore 01 (SH-101) on a couple of tracks. Filtroid is also fantastic because you can automate it, and because it is so user friendly and creative to work with”, Phil Hartnoll recounts
“Filtroid is more than just a filter; it is very powerful and you can end up with amazing results. We have used that box (PowerCore FireWire, ed.) so much over the last couple of months. You can use it straight out of the box. It applies the same principles as hardware in the rack. In fact, I have lost track on how many ways we have used the Powercore, we use it that much!”
Elements of Orbital
Currently, Phil Hartnoll is working on an album with Ben Burns and Nick Smith - going under the name Long Range. Phil explains:
“When we have about 8 or 9 tracks, we are going to record them here in my studio and see what happens from that. Some tracks are a little Orbital-esque with Nick doing a bit of singing, which is new to the party. If you are a Orbital fan you will definitely hear elements of that. I also go out and do a bit of DJ’ing, and my love on the dance floor is break beat music. At the moment I have some records coming out soon where we have done collaborations with some break beat mates of ours.”
Een Orbital-waardig hoesje uiteraard!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:02 schreef timbob het volgende:
of de tracklist
ik denk dat ik het meeste wel heb dan
ben wel benieuwd wat voor hoesje je er voor maakt.. ben zelf nogal altijd erg kritieschsch daarin..
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:51 schreef PDOA het volgende:
[..]
Een Orbital-waardig hoesje uiteraard!
Zoals dit meesterwerk:
[afbeelding]
of anders deze:
[afbeelding]
![]()
quote:In England it happened much quicker: Not a year or two that the scene exploded into public consciousness were there violent crackdowns all over the place. One particular event in 1989 saw two brothers, Paul and Phil Hartnoll, attend their very first warehouse party. Halfway through the night the party itself was ransacked by gorilla-faced guards and armed riot squad enforcers. Most ravers escaped; the promoters and some of the DJs were beaten to a pulp. One of the brothers was knocked down to the ground and had his face pushed into the muddy floor for 45 minutes, with a belligerant knee locked straight into his back and a truncheon pressed against the back of his neck. He could just barely breathe out of the corner of his mouth.
Six months later, the brothers formed a musical act called Orbital.
Waar haal je die kennis vandaan? Op de officiele site is daar anders niks over bekend...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:39 schreef Hexagon het volgende:
Het origineel is ook door Orbital gemaakt voor het R&S label.
het origineel is van Mike Hazell, aka the pied piper. een oude vriend van de hartnollbroers.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:39 schreef Hexagon het volgende:
Het origineel is ook door Orbital gemaakt voor het R&S label.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:28 schreef Hexagon het volgende:
Bij het zoeken zag ik dat ik niet helemaal gelijk had. Het is alleen Paul Hartnoll die aan Kinetic gewerkt heeft. Maar dat vind ik Orbital genoeg voor mn verzamelaar.
http://www.distinctiverecords.com/default.asp?pid=discography&rid=DISN46
Vast eentje die geen kennis heeft van eerdere Orbital-album covers.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:03 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
omg!
welke stagiar hebben ze voor die cover ingehuurd
*kuch*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:44 schreef PDOA het volgende:
[..]
Vast eentje die geen kennis heeft van eerdere Orbital-album covers.
Die cover zuigt echt hard. Dat doe ik zelfs met mijn ogen dicht nog beter...
Die heb ik met mijn ogen en oren dicht gemaakt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:50 schreef timbob het volgende:
[..]
*kuch**kuch*
maar idd.. mooi is anders.
als de tracklisting maar half zo tof wordt als de cover, wordt dit echt een topalbum!
i'm not surprisedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:47 schreef PDOA het volgende:
[..]
Die heb ik met mijn ogen en oren dicht gemaakt.
het is geen rotonde, maar een soort ringwegquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:46 schreef PDOA het volgende:
Wat de fok...?!!? Is DAT de tracklisting????
Welke Warner-kneus heeft die in elkaar geflansd?
Weet je wat een mooie hoes zou zijn...? De rotonde (waar de naam Orbital vandaan komt dacht ik) van boven geschoten, waarmee het allemaal is begonnen!
quote:Named after Greater London's own circular autobahn, the M25 -- central to the early Rave scene and party network in the South East during the halcyon 'daze' of Acid House
ach mens, pis in je pantyquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:39 schreef Jezus_Christus het volgende:
Electronische muziek is uitgevonden door de Duivel.
"Daddy"quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:39 schreef Jezus_Christus het volgende:
Electronische muziek is uitgevonden door de Duivel.
wie weet ligt ie over 2 maandjes in de 3 eu bakquote:Op donderdag 1 september 2005 13:55 schreef PDOA het volgende:
Ik blijf het een lelijke hoes vinden, en een dubieuze tracklisting. Ik ren iig niet naar de winkel wanneer deze uit is (denk ik)...
Omdat rare geluidjes en bliepjes uit een doosje sowieso niet te vertrouwen zijn. Een truuk van Satan om zieltjes van de zwakkeren der samenleving voor zich te winnen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:06 schreef timbob het volgende:
[..]
ik mis jouw uitleg waarom electronische muziek van de duivel zou zijn.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:49 schreef Jezus_Christus het volgende:
[..]
Omdat rare geluidjes en bliepjes uit een doosje sowieso niet te vertrouwen zijn. Een truuk van Satan om zieltjes van de zwakkeren der samenleving voor zich te winnen.
zoals kerkorgelsquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:49 schreef Jezus_Christus het volgende:
[..]
Omdat rare geluidjes en bliepjes uit een doosje sowieso niet te vertrouwen zijn. Een truuk van Satan om zieltjes van de zwakkeren der samenleving voor zich te winnen.
Ik weet t ook nietquote:
Een schandalige manier van Warner om nog even wat te cashen denk ik. Die tracklist zuigt idd zwaar. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat Phil en Paul er zelf achter staan.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:55 schreef PDOA het volgende:
Ik blijf het een lelijke hoes vinden, en een dubieuze tracklisting. Ik ren iig niet naar de winkel wanneer deze uit is (denk ik)...
remindquote:Op maandag 5 september 2005 01:23 schreef PDOA het volgende:
timbob kerel, dit weet jij vast wel:
Het eerste nummer dat ze spelen tijdens hun laatste set @ Maida Vale (28-07-2004), hoe heet dat?
volgens bronnen wisten ze er nog niet eens iets vanafquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een schandalige manier van Warner om nog even wat te cashen denk ik. Die tracklist zuigt idd zwaar. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat Phil en Paul er zelf achter staan.
links knippen en plakken danquote:Op maandag 19 september 2005 18:27 schreef GhostMan84 het volgende:
de links naar de plaatjes werken niet lieve schat
van orbital?quote:Op maandag 19 september 2005 18:39 schreef timbob het volgende:
[..]
heb jij ook al zo'n mooie collectie om op de foto te zetten?
hehe jaaaa achquote:Op maandag 19 september 2005 18:49 schreef timbob het volgende:
ik bedoel eigenlijk je eigen cd'tjes enzozie de eerste pagina van dit topic.
maar dit is op zich ook leuk. maar je mag wel meerdere plaatjes in 1 post doen ook.
quote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
voor de liefhebbers. ik heb een filmpje van 300 mb online staan.orbital @ dancevalley 2001
inderdaad .. niet echt denderendquote:Op maandag 19 september 2005 18:13 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja
mooie kick
terzijde:
Plaatje 1
Plaatje 2
nieuwe "album"
weinig boeiends dus, weet niet of ik 'm wel ga kopen. echt zo'n non-informatie boekje met 3 keer de tracklisting erin enzo. plaatjes van andere best of's
eigenlijk gewoon verkrachting dit
geef je msn maarquote:Op maandag 19 september 2005 19:11 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]filmpje van beetje goeie kwaliteit?
die wilt ik wel hebben dan
je hebt 'm toch online staan zeg je?quote:
Doet u mij die collectie maar. Inpakken hoeft niet, neem het zo wel mee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:05 schreef timbob het volgende:
iemand van het orbital forum heeft even foto's van z'n collectie gemaakt
http://www.sullen.org/gallery/orbitalcollection
de tering.
[[url=http://www.sullen.org/gallery/albums/12-Singles-Albums/12_Singles_Part_1_Orbital_Collection_Pics_1.highlight.jpg]afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding][/url]
neen dat doe ik dus expres nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:32 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
je hebt 'm toch online staan zeg je?
heb je dan geen link voor me ofzo, waar ik 't kan downloaden
netjes hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:33 schreef PDOA het volgende:
Eindelijk! Hier is mijn verzameling Orbital stuff:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is de bootleg van Nothing Left met daarop de Breeder en Pariah remixes.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:51 schreef timbob het volgende:
[..]
netjes hoor
ik zie zo al een paar leuke dingen die ik nog graag wil hebben
en ik vraag me al tijden af of die plaat met mike flower pops nog wat voorstelt.. en jij hebt 'm. Doe 's een reviewtje
wat is trouwens die white label met 45 erop?
goed bezig hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:56 schreef PDOA het volgende:
[..]
Dat is de bootleg van Nothing Left met daarop de Breeder en Pariah remixes.
De eerste Nothing Left 12" (bovenin-links) is trouwens de promo met de Les Rythmes Digitales remix erop en die daarnaast is Frenetic (Smith & Ronan Late Nite Dub)!
Ik heb altijd een wit petje met 'Toro Loco' op de voorkant op, dus mocht je die herkennen, tik me dan effe aan!quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:52 schreef timbob het volgende:
[..]
goed bezig hoor
ik neem aan dat jij ook naar de platen / cd beurs gaat he?
kunnen we daarna weer hier de nieuwe aanwinsten showen
goede keuzequote:Op maandag 3 oktober 2005 23:57 schreef dja het volgende:
wilde ff zeggen dat mijn favorite Orbital nummer "Out There Somewhere" is. Zowel part 1 als part 2. (part 2 net iets beter).
Oja weet iemand een site waar je die schitterende Orbital hoofdlampjes kan bestellen![]()
ik zal voor beide een oogje open houdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:39 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik heb altijd een wit petje met 'Toro Loco' op de voorkant op, dus mocht je die herkennen, tik me dan effe aan!
Die Mike Flower Pops remixes zijn trouwens best wel grappig. Gekkere 'remixes' dan deze vindt je iig niet snel. Als je 'm tegenkomt moet je 'm gewoon kopen. 'T zijn nou geen remixes zoals bv de Stereo 8 remix van OPS, maar als Orbital fan moet je zoiets mafs toch wel hebben vind ik.
klinkt tof!quote:http://members.breaks.fm/remixaquasky/
---------------------------------------------------
AQUASKY vs LONGRANGE - CROSSWIRE - REMIX CONTEST!!
Ever heard a remix and thought you could have done it better than that? Feel you have the talent but have never had the break to prove it? Wanna join the Passenger elite?
This could be your chance. Aquasky in conjunction with Passenger, Addict Clothing and Breaks FM are giving you that opportunity to come good and represent. We are offering to you the samples from our recent collaboration with the mighty Phil Hartnoll from Orbital (under his Long Range alter-ego) to download and remix for us. And to celebrate our 10 years of twisting up beats from hip hop through to drum and bass, we are going to permit mixes of any genre to be submitted.
Once you are confident and happy with your mix you will be able to upload it onto a secure server, using the upload link located on the main page. The closing date will be January 31st 2006. At this point we will go and collect the mixes and spend the month of February deciding which is best overall, so please do not ask us for feedback until after the closing date. The winner will be announced on the Aquasky and BreaksFM websites, and via email on the day our Teamplayers LP is launched (currently scheduled for February 27th 2006). Only entries that collect their samples via our website by filling out their correct details will be qualified to enter.
Okay, so why bother you may be wondering??? Well the prize is as follows:
1: The winning mix will be released on Passenger.
2: The winner will be invited into the Aquasky studio to mix their track down in the company of the boys themselves (stun guns and pepper spray will be provided of course).
3: A record bag and two T-shirts (Girls and Boys option) supplied to us from our sponsors Addict Clothing Company for you to look good now you are going to get all these high paid gigs from being a famous producer: www.addictclothingco.com
4: Breaks FM prize: 1 year membership to BreaksFM platinum - platinum BFM members have access to all show archives in 128k mp3 format, digitally remastered and set up for CD burning (cut into 1 hour blocks) - estimated retail value $85 USD. In addition, the winner will also receive a BreaksFM tee of their choice from the BFM shop.
So there you have it, it is as simple as that. Now, go grab those samples, take some holiday from work, buy tons of munchies, lock the door, bolt the windows, close the curtains, unplug the phone, shut down your emails and get busy. We will be judging all tracks on merit so do not panic if you can not get your mix to sound as sonically perfect as some CD’s you may have in your collection. Some of those cats have been producing for many years and have a wealth of experience. We are looking for raw talent and fresh ideas.
Enjoy yourselves and we will be seeing one of you in the New Year.
Aquasky 2005
er lag nog een nothing left 12" voor 2 eu.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:30 schreef GhostMan84 het volgende:
owjah, Orbital .. dat is er ook nog
euh, ja, leuke zooi heb je gekocht timbobje
ga je nog wat aan mij schenken?
RAT!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:31 schreef timbob het volgende:
[..]
er lag nog een nothing left 12" voor 2 eu.
ik dacht, zal ik 'm meenemen voor sander?
toch stiekem niet gedaan
The Middle of Nowhere is samen met In Sides 1 van mijn favo albums. Blue Album is echt een groeiplaat btw. Je begint het pas echt te diggen na een paar luisterbeurten, net zoals bij The Altogether.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:01 schreef kamagurka het volgende:
Ik zit de blue album te luisteren de laatste tijd, is eigenlijk helemaal zo slecht nog niet (sommige stuff althans).
Volgens mij is middle of nowhere ook altijd al onderschat geweest, wat een ontzettend goede plaat is dat!
oh, ik zal het onthouden!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:30 schreef PDOA het volgende:
OPS moet je luisteren als je knetterstoned bent, dan zul je de verborgen boodschap in dat nummer ontdekken...
hebben we het hier over de in-sides cd parts 1 en 2 of van de Box EP deel 1 of 2? (of 3 of 4quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:07 schreef kamagurka het volgende:
Vraag die ik mezelf al enige tijd heb gesteld (zo'n 10 jaar terug al): welk deel is beter the box part 1 of the box part 2?
Ik ben geneigd voor part 1 te gaan
In sides.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:09 schreef timbob het volgende:
[..]
hebben we het hier over de in-sides cd parts 1 en 2 of van de Box EP deel 1 of 2? (of 3 of 4)
ik weet het zo nog even niet.. heb de cd's hier niet liggen
Dat is waar, maar ik vind part 1 veel subtieler en dreigender. Maar je hebt wel een punt, ze zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden eigenlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:14 schreef timbob het volgende:
Ik heb part 1 altijd meer gezien als een lang intro. wat opgebouwd wordt in deel 1 maken ze af in deel 2
als ik deel 1 hoor, dan wil ik deel 2 er ook wel achteraan horen eigenlijk.
whooot!quote:Paul Hartnoll
Paul Hartnoll is mixing down his first solo album. There isnt too much we can say at the moment but from early demos we think this is going to be appeal to Orbital fans and beyond. There are some astounding tracks!
Paul has some webspace setup where you may "hear" more about the new album. It just depends on how patient you are.
quote:Op maandag 10 april 2006 00:36 schreef PDOA het volgende:
[..]
Hee, op het forum daar zit ook een timbob! Dat zou ik niet pikken als ik jou was.
Ghehehe, waarom verbaast me dat nou niks?quote:
stel?quote:Op maandag 10 april 2006 22:19 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
stel nou dat jij hebt er een mp3 van hebt he..
er zijn toch van die uploadsites...quote:
quote:
quote:Shares his neighbors with a building
Knows addresses of by heart
Draws a picture of his future
Keeps the paper close at hand
Packs his tongue into a suitcase
Suffers terror on the train
And he wants to start a movement
Cause he's indestructible
Destructible..suffers terror on the train
He indestructible
And you know they'll never find us
And they'll leave us alone
And if we just keep on talking
Then we'll still make it home
There's commotion and promotion
Now they've done good every war
Sell our pictures to a paper
Now that everyone must know
Trading satellites for substance
Let spectators pay their way
We'll invade the trevi fountain
Now that everyone must pay
Mama and babies mother tragedy
Babies mothers tragedy
Babies mothers tragedy
Terrifies the kill
tis net filmmuziekquote:Op maandag 3 juli 2006 22:11 schreef timbob het volgende:
album van paul is bijna klaar, nog 1 nummer moet afgemaakt worden.
maar wat er op z'n myspace speler staat (en op http://www.paulhartnoll.com) valt me een beetje tegen. het klinkt zo enorm midi...
Aldus www.loopzorbital.com news.quote:
Paul Hartnoll has collobarted with The Cravats on a track called "Seance".
Redditch Post-Punks Cravats provides vocal duties in a post-punk / post-rave crossover track. The link came through a mutual respect/admiration of each others previous work-and a connection with Crass Records.
The release is scheduled for end of October via Caroline True Records.
More details to follow at a later date...
Zozo, jij zit tegenwoordig wel heel dicht bij het vuur he! Ben benieuwd wat je er van vond ...quote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef timbob het volgende:
Ik sta op de gastenlijst dankzij phil
het was wauwquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:04 schreef Weakling het volgende:
[..]
Zozo, jij zit tegenwoordig wel heel dicht bij het vuur he! Ben benieuwd wat je er van vond ...
ook:quote:"The Longrange debut album has its first release in Japan this winter whilst in the UK the initial release will be on a 12” vinyl on underground label Stompaphunk. The band have recently licensed a track called “Slinky” to the hit US TV drama CSI Miami and another track “Madness and Me” has just found it’s way onto Radio 1 DJ Chris Coco’s new compilation “Electroacoustic”."
Hier te beluisteren:quote:The Cravats with Paul Hartnoll (Orbital) Séance (Paul Hartnoll Dance Remix) CD EP: Released Monday 30TH October Caroline True Records (CTRUE4)
Aldus loopz.quote:We have been sworn to secrecy and there isnt much more to say on the following news piece. Basically there will be another ORBITAL release in the near future.
No doubt there will be many questions but please do not email in as we will be unable to answer anything just yet.
More news on the next Orbital release when we get the green light...
Watch this space....
Orbital is niet meer, dus HOAX!quote:Op woensdag 20 september 2006 17:38 schreef timbob het volgende:
Hey!
verdomme, ik kondig hier een nieuwe orbital release aan, en niemand reageert
stelletje nep-fans
1 april komt vroeg dit jaarquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef PDOA het volgende:
[..]
Orbital is niet meer, dus HOAX!
Maar dat kan denk ik nog wel effe duren. Hopelijk is het geen 2e 'Halcyon' cd. (die ik overigens nog nergens heb gezien in de winkel!)
Ja hela, ik kom hier ook niet elke dagquote:Op woensdag 20 september 2006 17:38 schreef timbob het volgende:
Hey!
verdomme, ik kondig hier een nieuwe orbital release aan, en niemand reageert
stelletje nep-fans
Ik zat meer te hopen op demo's, b-sides, live material, unreleased songs en remixes. Plus een dvd erbij met alle videos, net zoals bij Massive Attack. Die gasten hebben vast een heel archief met leuke hebbedingetjes.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:15 schreef timbob het volgende:
[..]
1 april komt vroeg dit jaar
de grootste kans is dat het iets live wordt, DVD of CD
en dan waarschijnlijk van glastonbury festival
de vraag is dan welk jaar. 94 en 95 waren goed, 2004 was wat matig, hun laatste concert.
Of een orbital kledinglijn, dat kan ook...
policy enzoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:09 schreef timbob het volgende:
Heb je hier een linkje van oid?
PM enzoquote:
ik snap pm's niet, maar als je in soulseek ernaar zoekt dan vind je em wel hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:22 schreef timbob het volgende:
[..]
PM enzo
Ik heb er nml nog niks over gehoord. is er niet ergens iets te luisteren / bestellen?
*zoektquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:24 schreef Laton het volgende:
[..]
ik snap pm's niet, maar als je in soulseek ernaar zoekt dan vind je em wel hoor
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:04 schreef Laton het volgende:
iedereen al bekend met phil hartnolls's briljante remix van Agoria - La 11eme Marche (Phil Kieran Rmx)
?
dwaas!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:31 schreef Laton het volgende:
[..]ik heb me totaal vergist.. iemand heeft me verteld dat dit hartnoll was, maar kieran is geen hartnoll he
dus sorry, niet van orbital dus
wel een SUPERtrack dus check em alsnog![]()
Tsja, je zegt het eigenlijk zelf al... Agoria - La 11eme Marche (Phil Kieran Rmx)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:31 schreef Laton het volgende:
[..]ik heb me totaal vergist.. iemand heeft me verteld dat dit hartnoll was, maar kieran is geen hartnoll he
dus sorry, niet van orbital dus
wel een SUPERtrack dus check em alsnog![]()
inderdaad, Paul weet er weer een magistrale uitvoering van te maken...van een verder matig nummerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:55 schreef PDOA het volgende:
[..]
Tsja, je zegt het eigenlijk zelf al... Agoria - La 11eme Marche (Phil Kieran Rmx)
Maar ik vond Paul Hartnoll's remix van Boten Anna wel top!
Die remix klinkt erg emmmmm, klassiek. Beetje Transient achtig. Sorry, maar dit dig ik dus echt niet. Klinkt veels te simpel. Dan liever Venetian Snares.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:52 schreef timbob het volgende:
Nog meer nieuws over paul.
busy man...
op http://www.myspace.com/instrumental60 Staat een paul hartnoll mix (3de nummer)
alleen wil myspace weer eens niet connecten. maar een remix dus van paul.
Ik heb de nummers nu gehoord, Gloopy & patchwork.. ik weet 't nog niet.. misschien nog een paar keer luisteren
ja duhquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:31 schreef PDOA het volgende:
[..]
Die remix klinkt erg emmmmm, klassiek. Beetje Transient achtig. Sorry, maar dit dig ik dus echt niet. Klinkt veels te simpel. Dan liever Venetian Snares.![]()
Ja, maar Transient is een tof nummer. Dit klinkt als een beetje simpel knip- en plakwerk. Als die beat er in komt wordt het wel iets beter, maar ik had toch wel iets beters verwacht van iemand als Paultje. Voor de rest ken ik niks van Instrumental.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:40 schreef timbob het volgende:
[..]
ja duh
wat verwacht je anders van instrumental
Het was ook Instrumental die Transient ongeveer gespeeld heeft op het Blue album.
Ik heb 't nog niet kunnen luisteren, dus ik kan nog geen oordeel erover gooienquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:22 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ja, maar Transient is een tof nummer. Dit klinkt als een beetje simpel knip- en plakwerk. Als die beat er in komt wordt het wel iets beter, maar ik had toch wel iets beters verwacht van iemand als Paultje. Voor de rest ken ik niks van Instrumental.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:30 schreef PDOA het volgende:
Wat is dat voor boek?
Dat boek is een limited edition doos die ze in engeland een keer uitgaven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:30 schreef PDOA het volgende:
Wat is dat voor boek?
* Orbeatle wordt groenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:05 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
De familie wordt steeds completer
5 versies van insides... moet niet gekker worden!
opschepper.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:51 schreef timbob het volgende:
[..]
Dat boek is een limited edition doos die ze in engeland een keer uitgaven.
Het is een doos die open kanen daarin zit dan de In-sides cd, de single van The Box. en een videoband met de clip van The Box.
Hij is er ook nog met de single en de video van The Saint.
[afbeelding]
zoiets. (niet mijn foto)
hehequote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:31 schreef PDOA het volgende:
Ik heb lekker deze op cd-single!![]()
[afbeelding]
Ja, ik weet het: geen Orbital, maar toch ook wel een collector's item. Op E-bay gaat die single voor 70 dollar de deur uit. 70 dollar!!! Voor een cd-singeltje!!!![]()
Heb trouwens ook de originele 'Go' van Moby op 12". Is ook wel aardig wat waard. Op de muziekbeurs zag ik 'm staan voor 100 euri. 100 euri!!! Voor een 12"!!!
Nu nog wat collector's items van Orbital...![]()
Wat is nu echt super-de-duper rare Orbital stuff?? Op Loopz zeggen ze dat die promo-single van Style (met die rode cardboard hoes) vrij rare is, maar ik zie dat ding echt op elke platen en cd-beurs waar ik naar toe ga!
Oh ja, die promo 12" met die Stereo 8 remix van One Perfect Sunrise, daar zijn er toch iets van 100 van gedrukt ofzo?
Op plaat heb ik de normale en degene met de remixen, die jij hebt is een promo met allebei.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:16 schreef PDOA het volgende:
Ik ken alleen deze:
[afbeelding]
A1) Midnight
A2) Midnight (Sasha Remix)
B1) Choice
B2) Choice (Eye and I Remix)
En die staat in m'n platenkast. Die heb ik een jaar geleden op de beurs gekocht voor 25 euri. wist niet dat ie ook op cd-single was. Maar zo rare is ie toch niet, ben deze al verschillende keren tegengekomen (voor wisselende (meestal hogere) prijzen).
Wanneer is de volgende beurs? Binnenkort toch alweer? Oh nee, pas in december!
Op CD single? Zelfs discogs maakt daar geen melding van. Wel op 12" ... nou ja ... ik doe het wel met de normale CD singlequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:40 schreef timbob het volgende:
Op CD single heb ik de normale versies wel. maar er zou ook een cd single zijn met de midnight & choice remixen. Alleen die heeft niemand.
ja idd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef Weakling het volgende:
[..]
Op CD single? Zelfs discogs maakt daar geen melding van. Wel op 12" ... nou ja ... ik doe het wel met de normale CD single
quote:Written and produced by P&P Hartnoll.
UK General Release - August 1991
Internal / FFRR
FXCD 163
CD
Midnight (Sasha Mix)
Choice (Orbital and Eye and I Mix)
Analogue Test 90
Jepquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:14 schreef Theeboon het volgende:
Iemand al door dat er gewoon nog een Orbital album op de planning staat?
Is vrijdagavond ook goedquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:55 schreef Kiteless het volgende:
Is er iemand die me kan helpen aan de vocal reprise van "The Box" ?
Ik zou heel dankbaar zijn!! (PM'en mag)
Welke versie zoek je precies? Alleen het stuk met de vocals of de hele 30 minuten versie?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:55 schreef Kiteless het volgende:
Is er iemand die me kan helpen aan de vocal reprise van "The Box" ?
Ik zou heel dankbaar zijn!! (PM'en mag)
tsk tsk tskquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:35 schreef kipknots het volgende:
[..]
Welke versie zoek je precies? Alleen het stuk met de vocals of de hele 30 minuten versie?
* Parafernalia kijkt dit alles bedenkelijk aanquote:
Ik zat er iig dichter bijquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
* Parafernalia kijkt dit alles bedenkelijk aan
28.25 min
ik heb wel eens betere remixen gehoordquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:20 schreef PDOA het volgende:
Orbital - Nothing Left (Pariah Remix)
Hier
De Breeder remix is veul beter, die staat op de A kant. Ach, deze remix was gemaakt in de tijd dat trance de shit was.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:36 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb wel eens betere remixen gehoord
breeder rmxquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:28 schreef PDOA het volgende:
[..]
De Breeder remix is veul beter, die staat op de A kant. Ach, deze remix was gemaakt in de tijd dat trance de shit was.
Live Spul dusquote:We have been given the green light to mention the Orbital release. It will be a compilation of Orbital live moments from the infamous Glastonbury festival. The release will be next year but hopefully as early as January.
Confirmation of the package plus tracks and from what year will be posted when we can.
No doubt there will be many questions but please do not email in as we will be unable to answer anything just yet.
quote:Phil Hartnoll is working on an album project with another producer, Nick Smith. The collective project is called Long Range and musically will be chilled out home listening tracks through to night time club tracks. From what we have heard so far it should appeal to a wide audience.
The new album will be hopefully released this year and a release date will be posted when its confirmed.
Mjah ... een beetje jammer vind ik het wel als ik eerlijk ben. Een concert op CD werkt voor mij al bijna nooit en een concert op DVD werkt eigenlijk ook bijna alleen maar als je ooit zelf bij een concert van de band in kwestie bent geweest. Maar goed, ik mag eigenlijk niet zeuren, we moeten al blij zijn dat we nog iets Orbitaligs krijgen ...quote:
ik zie liever live optredens dan clips eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:07 schreef Weakling het volgende:
[..]
Mjah ... een beetje jammer vind ik het wel als ik eerlijk ben. Een concert op CD werkt voor mij al bijna nooit en een concert op DVD werkt eigenlijk ook bijna alleen maar als je ooit zelf bij een concert van de band in kwestie bent geweest. Maar goed, ik mag eigenlijk niet zeuren, we moeten al blij zijn dat we nog iets Orbitaligs krijgen ...
hoopt toch nog steeds (tegen beter weten in) op een DVD extra met clips van Halcyon, Lush, The Box, Style, Saint en Are We Here, oftewel, de clips die nog niet eerder op DVD zijn verschenen ...
Dat zou inderdaad tof zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 23:07 schreef Weakling het volgende:
[..]
hoopt toch nog steeds (tegen beter weten in) op een DVD extra met clips van Halcyon, Lush, The Box, Style, Saint en Are We Here, oftewel, de clips die nog niet eerder op DVD zijn verschenen ...
Voor zover ik zie zegt ook hier niemand dat het een CD wordt hoor ...quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:37 schreef timbob het volgende:
wie zegt dat het een cd wordt?
ik heb nergens het woord CD zien staan
Ook over een CD ja, ik hield alle mogelijkheden openquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:17 schreef timbob het volgende:
oh
ja jij had het wel over een cd. ik las het even te snel.
Da's ook weer waar ... hoewel ik de oude clips nog niet in een echt goede kwaliteit heb weten te scoren ...quote:Maar ok. het leek mij ook wel redelijk voordehandliggend. een live dvd. Orbital heeft altijd bekend gestaan als een goeie live band. en een dvd met videoclips word ook maar een soort best of. die video's zijn evengoed wel te krijgeneen echte goeie live registratie met goed beeld is al een stuk lastiger...
quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:17 schreef timbob het volgende:
oh
ja jij had het wel over een cd. ik las het even te snel.
Maar ok. het leek mij ook wel redelijk voordehandliggend. een live dvd. Orbital heeft altijd bekend gestaan als een goeie live band. en een dvd met videoclips word ook maar een soort best of. die video's zijn evengoed wel te krijgeneen echte goeie live registratie met goed beeld is al een stuk lastiger...
Ik ben wel blij met "nieuw" materiaalquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:14 schreef PDOA het volgende:
Het zou leuk zijn als ze er een (bonus) remix cd aan zouden plakken.
neuhquote:Op woensdag 22 november 2006 18:50 schreef Weakling het volgende:
Dat wordt voor je weer op zijn minst 2x die plaat aanschaffen timbob, gezien de japanse bonus track
Voor hoeveel kudows verkoop je hem?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:34 schreef Orbeatle het volgende:
Ik heb een gesigneerde cd van Orbital!
Beetje late reactie, want ik heb 'm al tijdjeMaar ach..
Niet.. Want hij is persoonlijk voor mij gesigneerdquote:Op donderdag 7 december 2006 16:41 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Voor hoeveel kudows verkoop je hem?
Jij verdient hem niet eens, proleet!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:42 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Niet.. Want hij is persoonlijk voor mij gesigneerd
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:49 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Jij verdient hem niet eens, proleet!
Weet ik het, geintje man.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:49 schreef Orbeatle het volgende:
[..]* Orbeatle is shocked!
Waarom verdien ik 'm niet
Dan is 't goedquote:Op donderdag 7 december 2006 16:51 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Weet ik het, geintje man.
Ja waarom niet, wonen toch bij me om de hoekquote:Op donderdag 7 december 2006 16:53 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dan is 't goed![]()
Moet je gewoon een keertje bij Phil of Paul langsgaan, willen ze er ook best eentje voor jou signeren
Dacht ik alquote:Op donderdag 7 december 2006 16:56 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Ja waarom niet, wonen toch bij me om de hoek
Gast, je hebt er nou 1tje van me gehad, niet hebberig gaan worden he!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:58 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dacht ik al
Of je gaat Timbob z'n gesigneerde Omen cdtje stelen!![]()
Je bent een schatje jaquote:Op donderdag 7 december 2006 16:58 schreef timbob het volgende:
[..]
Gast, je hebt er nou 1tje van me gehad, niet hebberig gaan worden he!
Ehm ja, welke mis je nou nog eigenlijk en waarom heb je die dan nog niet?quote:
Jeeeeeeeezus.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:43 schreef timbob het volgende:
Zoals beloofd aan PDOA, een nieuwe foto van m'n collectie..
Ik ben een nerd ja
-Hoop Orbital meuk-
Zoiks! Zeg dat wel, ik zie er eentje nu op eBay ... 74 euroquote:
LOL ... ondanks dat toch een verzameling om erg erg trots en zuinig op te zijn timbob!quote:http://www.discogs.com/artist/Orbital
dat wil ik nog
Ja, maarquote:Op vrijdag 8 december 2006 03:35 schreef PDOA het volgende:
[..]
Jeeeeeeeezus.
Ik zal dit weekend mijn lijstje ook eens posten. Zal wel ongeveer de helft van jouw lijst zijn.
Maar ik zie toch nog een aantal dingetjes die jij nog niet hebt... En ik wel.![]()
Ja precies. en ik heb dat nummer toch al op X andere versies. zoveel geld heb ik gewoon nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:43 schreef Weakling het volgende:
[..]
Zoiks! Zeg dat wel, ik zie er eentje nu op eBay ... 74 euro![]()
[..]
Ik ben er ook wel trots opquote:LOL ... ondanks dat toch een verzameling om erg erg trots en zuinig op te zijn timbob!
quote:
Jazeker.quote:Op zondag 10 december 2006 22:48 schreef PDOA het volgende:
Zeg timbob, je weet toch dat er van de Green Album ook 2 versies zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |