Is vrijdagavond ook goedquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:55 schreef Kiteless het volgende:
Is er iemand die me kan helpen aan de vocal reprise van "The Box" ?
Ik zou heel dankbaar zijn!! (PM'en mag)
Welke versie zoek je precies? Alleen het stuk met de vocals of de hele 30 minuten versie?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:55 schreef Kiteless het volgende:
Is er iemand die me kan helpen aan de vocal reprise van "The Box" ?
Ik zou heel dankbaar zijn!! (PM'en mag)
tsk tsk tskquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:35 schreef kipknots het volgende:
[..]
Welke versie zoek je precies? Alleen het stuk met de vocals of de hele 30 minuten versie?
* Parafernalia kijkt dit alles bedenkelijk aanquote:
Ik zat er iig dichter bijquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
* Parafernalia kijkt dit alles bedenkelijk aan
28.25 min
ik heb wel eens betere remixen gehoordquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:20 schreef PDOA het volgende:
Orbital - Nothing Left (Pariah Remix)
Hier
De Breeder remix is veul beter, die staat op de A kant. Ach, deze remix was gemaakt in de tijd dat trance de shit was.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:36 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb wel eens betere remixen gehoord
breeder rmxquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:28 schreef PDOA het volgende:
[..]
De Breeder remix is veul beter, die staat op de A kant. Ach, deze remix was gemaakt in de tijd dat trance de shit was.
Live Spul dusquote:We have been given the green light to mention the Orbital release. It will be a compilation of Orbital live moments from the infamous Glastonbury festival. The release will be next year but hopefully as early as January.
Confirmation of the package plus tracks and from what year will be posted when we can.
No doubt there will be many questions but please do not email in as we will be unable to answer anything just yet.
quote:Phil Hartnoll is working on an album project with another producer, Nick Smith. The collective project is called Long Range and musically will be chilled out home listening tracks through to night time club tracks. From what we have heard so far it should appeal to a wide audience.
The new album will be hopefully released this year and a release date will be posted when its confirmed.
Mjah ... een beetje jammer vind ik het wel als ik eerlijk ben. Een concert op CD werkt voor mij al bijna nooit en een concert op DVD werkt eigenlijk ook bijna alleen maar als je ooit zelf bij een concert van de band in kwestie bent geweest. Maar goed, ik mag eigenlijk niet zeuren, we moeten al blij zijn dat we nog iets Orbitaligs krijgen ...quote:
ik zie liever live optredens dan clips eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:07 schreef Weakling het volgende:
[..]
Mjah ... een beetje jammer vind ik het wel als ik eerlijk ben. Een concert op CD werkt voor mij al bijna nooit en een concert op DVD werkt eigenlijk ook bijna alleen maar als je ooit zelf bij een concert van de band in kwestie bent geweest. Maar goed, ik mag eigenlijk niet zeuren, we moeten al blij zijn dat we nog iets Orbitaligs krijgen ...
hoopt toch nog steeds (tegen beter weten in) op een DVD extra met clips van Halcyon, Lush, The Box, Style, Saint en Are We Here, oftewel, de clips die nog niet eerder op DVD zijn verschenen ...
Dat zou inderdaad tof zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 23:07 schreef Weakling het volgende:
[..]
hoopt toch nog steeds (tegen beter weten in) op een DVD extra met clips van Halcyon, Lush, The Box, Style, Saint en Are We Here, oftewel, de clips die nog niet eerder op DVD zijn verschenen ...
Voor zover ik zie zegt ook hier niemand dat het een CD wordt hoor ...quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:37 schreef timbob het volgende:
wie zegt dat het een cd wordt?
ik heb nergens het woord CD zien staan
Ook over een CD ja, ik hield alle mogelijkheden openquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:17 schreef timbob het volgende:
oh
ja jij had het wel over een cd. ik las het even te snel.
Da's ook weer waar ... hoewel ik de oude clips nog niet in een echt goede kwaliteit heb weten te scoren ...quote:Maar ok. het leek mij ook wel redelijk voordehandliggend. een live dvd. Orbital heeft altijd bekend gestaan als een goeie live band. en een dvd met videoclips word ook maar een soort best of. die video's zijn evengoed wel te krijgeneen echte goeie live registratie met goed beeld is al een stuk lastiger...
quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:17 schreef timbob het volgende:
oh
ja jij had het wel over een cd. ik las het even te snel.
Maar ok. het leek mij ook wel redelijk voordehandliggend. een live dvd. Orbital heeft altijd bekend gestaan als een goeie live band. en een dvd met videoclips word ook maar een soort best of. die video's zijn evengoed wel te krijgeneen echte goeie live registratie met goed beeld is al een stuk lastiger...
Ik ben wel blij met "nieuw" materiaalquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:14 schreef PDOA het volgende:
Het zou leuk zijn als ze er een (bonus) remix cd aan zouden plakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |