Die 'Are We Here' single: de 3 track of the 5 track? Of de RiTM remixes??quote:Op donderdag 28 april 2005 12:40 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
vandaag in de brievenbus
Lush 3 single
Times Fly E.P.
Are We Here Single (m'n tweede)
The Saint Single
Radiccio Single
en
OMEN!
whoot!
ik denk dat ik nu maar weer even rustig aan ga doen met ebay
de 3trackquote:Op zaterdag 30 april 2005 05:22 schreef PDOA het volgende:
[..]
Die 'Are We Here' single: de 3 track of the 5 track? Of de RiTM remixes??
ja, ik ken 'mquote:
Ik heb ze ook alle 4!quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 15:15 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik heb ze ook alle 4!
Er is een 1 track cd-promo van Are We Here die niet op de Loopz site staat. De edit staat erop. Zelfde hoesje (wel cardboard!), maar op de achterkant dus maar 1 track.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:45 schreef PDOA het volgende:
Ik heb nog een video-opname van Live at MTV 1996. Een uur met 2 nerds die achter een apparatuurmuur staan te bouncen.
wat versta jij onder s/t?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:48 schreef TrenTs het volgende:
Luister nu de UK versie van het s/t album... leuk! Maar soms... hm, dan is het wat langdradig.
s/t = Self Titled.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:59 schreef timbob het volgende:
[..]
wat versta jij onder s/t?
snivilization?
ah, de groene?quote:
www.nlstore.nlquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:11 schreef timbob het volgende:
[..]
ah, de groene?
of de bruine
ik wil nog eigenlijk wel de US versie van de groene..
maar m'n geld is op
alles wat daar staat heb ik alquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:14 schreef TrenTs het volgende:
[..]
www.nlstore.nl
Probeer het daar eens, ik koop er zelf veel CD's en het bevalt me verdomd goed!
ik zie 'm vaak op ebay voor 1 cent ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:23 schreef PDOA het volgende:
Jaaaaaaa, want op de US versie staat Satan en Choice en geen Live versies!!
Ik heb deze ongeveer een jaar geleden gekocht bij de Fame in A'dam, voor 10 euri!
Ja klopt! Met een beetje goed zoeken en slim bieden kun je daar veel uitslepen!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:16 schreef timbob het volgende:
[..]
alles wat daar staat heb ik al
ohnee, octane nog niet.
maar ik haal wel heel vaak spullen van ebay, erg verslavend
i knowsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja klopt! Met een beetje goed zoeken en slim bieden kun je daar veel uitslepen!
Het is niet voor niksquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:40 schreef timbob het volgende:
[..]
i knows
sommige mensen weten niet wat sommige cd's waard zijn ook
een keer een erg zeldzame single voor een paar euro weten te vinden daar.
maar je collectie is zo nooit af natuurlijk
Dit wil ik nogquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:08 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het is niet voor niksmaar je vindt er inderdaad soms spullen tegen wel verdomd lage prijzen omdat sommige mensen niet opletten.
uhm jaaaquote:Op maandag 27 juni 2005 23:12 schreef PDOA het volgende:
Je wist natuurlijk al dat Phil Hartnoll een Essential Mix heeft gedaan op 09-11-2003?
ebayquote:Op zondag 24 juli 2005 15:17 schreef GhostMan84 het volgende:
Nou timbob, bedankt voor de updateEigenlijk wist ik het allemaal al, maar ach
Naar die Hardcore Beats ben ik stiekem wel heel benieuwd. Als je weet wanneer die te bestellen is ofzo, laat 't maar weten
welke bedoel je/quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:05 schreef Weakling het volgende:
Mooie overzichtsfoto, ik zag wel dat je nog zeker 1 versie van The Box CD single mist... en vast nog veeeel meer
nee, IK mis die, jij nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:29 schreef PDOA het volgende:
Ik mis de 1-track promo single van Are We Here?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:46 schreef Weakling het volgende:
Ik kan er wel tegen om uitgelachen te worden, dus hier mijn verzameling, waardoor het direct duidelijk wordt dat timbob echt volledig doorgeslagen is
[afbeelding]
En ja ik weet het, er zitten een paar items in de verzameling die je eigenlijk niet echt Orbital zou mogen noemen ...
http://www.discogs.com/release/265419quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:04 schreef Weakling het volgende:
Ow? Ik denk dat ik een minder zeldzame zal hebben, tracks volgens hoesje:
1. Commie's Remix Radio Edit 3:28
2. Commie's Remix 8:55
3. Jensen & Carter Remix 6:25
4. Orbital Mix 6:30
Zozo, heb ik zowaar een paar Orbital CD's die jij niet hebt! Ik ga je maar niet vertellen waar ik woon, anders zijn ze morgen ineens foetsie denk ikquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:16 schreef timbob het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/release/265419
die heb ik, met 8 remixen erop
maar niet de orbital mixdie heb ik nergens.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:20 schreef Weakling het volgende:
[..]
Zozo, heb ik zowaar een paar Orbital CD's die jij niet hebt! Ik ga je maar niet vertellen waar ik woon, anders zijn ze morgen ineens foetsie denk ik
Zegt ie terwijl ie het breekijzer onder zijn bedje vandaan haaltquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:21 schreef timbob het volgende:
[..]
zo hopeloos ben ik nou ook weer niet hoor
jepquote:Op zondag 31 juli 2005 04:58 schreef PDOA het volgende:
Bedroom Sessions kom ik altijd tegen op de platen/cd beurs. Eind oktober in Utrecht weer he?
quote:Timbob, heb je die promo 12" van Frenetic al, met de Smith & Ronan Late Nite Dub Mix? En de Les Rythmes Digitales remix van Nothing Left, ook op promo 12"?
ookquote:Ook een mooie, moeilijk te krijgen item:
De Breeder/Pariah remixen van Nothing Left. Wel een bootleg. maar niet veel van gedrukt en een leuk hebbedingetje.
Q doet wel vaker live dingen van orbital, laatst hadden ze weer een liedje op de cd staan..quote:Op een Essential Q (jeweetwel, van het blad Q) 2004 cd staat ook een live versie van Tension. Zal morgen eens checken hoe die cd precies heet.
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:11 schreef Weakling het volgende:
Woei, kom er net pas achter dat mijn 2 track The Box CD single een zeldzame is ... nice
En dat heb ik dan al jaren achteloos in de kast staan en vond het de mindere van de twee CD singles die ik heb, omdat de andere 4 tracks heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |