quote:Op zondag 31 juli 2005 16:36 schreef Weakling het volgende:
[..]
En dat heb ik dan al jaren achteloos in de kast staan en vond het de mindere van de twee CD singles die ik heb, omdat de andere 4 tracks heeft![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:57 schreef Weakling het volgende:
Geen titels op de hoes, eerste track duurt 4:13, de tweede 7:51. De eerste is de gewone The Box denk ik en de tweede komt qua tijd in de buurt van het tweede nummer op de normale CD single, maar net niet helemaal, dus zal wel anders zijn ... ehm ... of zoiets
Uhmmm ... geen idee ... dan zou ik 'm ff op moeten zetten, maar ben nu The Altogether aan het draaienquote:Op zondag 31 juli 2005 16:58 schreef timbob het volgende:
[..]
maar klinkt ie ook hetzelfde als de 2de van the box single?
dan zal het idd wel hetzelfde zijn.
Die ik net uit mijn handen liet vallen toen ik wilde gaan kijken naar de track lengtesquote:Op zondag 31 juli 2005 17:01 schreef timbob het volgende:
Met zeldzame Box single, komt ie nu pas achter
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:03 schreef Weakling het volgende:
[..]
Die ik net uit mijn handen liet vallen toen ik wilde gaan kijken naar de track lengtes![]()
Maar gelukkig niet beschadigd ... phew!
Ach ja, zodra ik ergens extra zuinig op wil zijn laat ik het uit mijn handen vallen, in de jaren daarvoor nooit iets mee gebeurt en nu ... BOEMquote:
w o wquote:Op zondag 31 juli 2005 17:01 schreef timbob het volgende:Timbob's Collectie
[[url=http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/44015503.jpg]afbeelding][/url]Weakling's collectie
[afbeelding]
Met zeldzame Box single, komt ie nu pas achter
Ghostman zou ook nog een fototje posten zei ie
en Forumschorum moet ook maar ff een fototje maken, want hij moest ook een berg hebben, als het klopt wat ie zegt
welkomquote:
gelukkig zijn er altijd mensen die het beter doen..quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:12 schreef Weakling het volgende:
Heb net ff een gecheckt, maar de tweede track op de 2 track CD van The Box is idd op het eerste gehoor gelijk aan track 2 van de normal CD single, maar wel 5 seconden langer. Dus toch eigenlijk niet helemaal gelijk ...
Maar ze hebben geen van allen de ... ah nee, laat ik er maar over ophoudenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:12 schreef timbob het volgende:
gelukkig zijn er altijd mensen die het beter doen..
trots zijn mag bestquote:Op zondag 31 juli 2005 17:14 schreef Weakling het volgende:
[..]
Maar ze hebben geen van allen de ... ah nee, laat ik er maar over ophouden![]()
Waar zie jij die Q CD?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:02 schreef PDOA het volgende:
Hmmm, die Q cd is al wat ouder, want hij was 'given away free with the may 2001 edition of Q magazine. En de cd heet Q Essential Dance met als laatste track Orbital 'Tension' (Live at the Q Awards).
Aha! Dan moet je zeker maar eens een fotooke makenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:19 schreef PDOA het volgende:
[..]
In mijn verzameling.
Daar had ik het over in deel 2 namelijk.
ook nog nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:12 schreef PDOA het volgende:
Ik zie deze ook nergens in jou collectie, timbob?
[afbeelding]
En die mafkees van een Forumschorum is geloof ik gebanned tot 2050.
voor een paar euro had ik 'mquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:41 schreef PDOA het volgende:
Die cd-versie van Times Fly EP is trouwens verdomde moeilijk te vinden voor een schappelijke prijs!
waar ik die vandaan heb? gewoon, van de free record shop .. ik zie inderdaad ook veel vaker die met die andere voorkant, maar er zat bij mij geen hoesje omheen in ieder gevalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:07 schreef timbob het volgende:
waar heb je die Middle of Nowhere vandaan?
mijnes heeft een andere voorkant.. met een grijze ring over het poppetje heen..
zat er geen kartonnen hoesje omheen? die moet ook nog ergens uitgegeven zijnfoto's zijn tof.
die grijze is volgens mij de europeze versie..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:12 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
waar ik die vandaan heb? gewoon, van de free record shop .. ik zie inderdaad ook veel vaker die met die andere voorkant, maar er zat bij mij geen hoesje omheen in ieder geval
je hebt dezelfde als ik danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:07 schreef Weakling het volgende:
Ghe, ik heb de versie met de grijze ring over het menneke heen (zoals te zien is) en werd in eerste instantie niet zo vrolijk dat ik in de winkel versies zag met het menneke voor de ring en een witte ring. Dacht destijds ff dat ik een misprint of iets had.
Die met de grijze ring is een misdruk: het origineel hoort doorzichtig te zijn.. Bij deze versie staan de titels van de nummers op de achterkant en horen eigenlijk aan de zijkant te staan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:18 schreef timbob het volgende:
[..]
je hebt dezelfde als ik dande EU versie..
of duits.., duitsers hebben ook vaak andere versies enzo.
op die foto's boven die ik van het orbital forum heb geplukt kan je zien dat zij een versie hebben met een hoesje eromheen..
uiteraard.quote:
Country: Europequote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:21 schreef PDOA het volgende:
[..]
Die met de grijze ring is een misdruk: het origineel hoort doorzichtig te zijn.. Bij deze versie staan de titels van de nummers op de achterkant en horen eigenlijk aan de zijkant te staan.
Welles, Phil zei laatst nog tegen me dat die hoes doorzichtig had moeten wezen maar dat die mongolen bij de drukkerij het verkeerd hadden verstaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:33 schreef timbob het volgende:
[..]
uiteraard.
[..]
Country: Europe
Country: UK
Country: US
dat zeg ik, europese versieniks misdruk.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:46 schreef PDOA het volgende:
[..]
Welles, Phil zei laatst nog tegen me dat die hoes doorzichtig had moeten wezen maar dat die mongolen bij de drukkerij het verkeerd hadden verstaan.
Ik heb dan weliswaar die met de grijze ring, maar de titels staan wel aan de zijkant. Heb ik nu een heel bijzonder exemplaar?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:21 schreef PDOA het volgende:
[..]
Die met de grijze ring is een misdruk: het origineel hoort doorzichtig te zijn.. Bij deze versie staan de titels van de nummers op de achterkant en horen eigenlijk aan de zijkant te staan.
hehequote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:37 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik heb dan weliswaar die met de grijze ring, maar de titels staan wel aan de zijkant. Heb ik nu een heel bijzonder exemplaar?![]()
Oeh, da's een hele zeldzame! Snel op ebay zetten. Brengt zeker 300 euro op. Oh nee, jij koopt alleen maar via ebay, niet verkoopt ...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:45 schreef timbob het volgende:
[..]
hehe
mijnes is grijs met de titels aan de achterkant...
dan heb jij een misgeprinte misprint!
Ik krijg op het moment alleen maar errors daaroquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:11 schreef timbob het volgende:
ik zal 'r 's een topic aan weiden op het orbital forum, kijken wat ze er daar van zeggen, en wie welke heeft..
etc.
jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:12 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik krijg op het moment alleen maar errors daaro![]()
amen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:36 schreef Weakling het volgende:
Hmm de tracks op discogs zijn een tikje anders dan de versie die ik heb, geen Ils track, maar wel eentje van Tiesto en Plump DJs. Volgens zeggen is de versie die ik heb recht van het spel geript, de USA versie. Nah, koop 'm toch wel, want Hartnoll, Aphex en LFO. Dat Tiesto er niet op staat is ook een groot plus punt :-P
Ja ach, de hele CD is van het kaliber "niet denderend, wel okay" wat mij betreft, maar als semi-serieus verzamelaar moet ik wel deze CD in huis hebben. De Aphex track is idd niet echt goed, heel zijn Acid Analord periode vind ik sowieso weinig boeiend om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:59 schreef timbob het volgende:
[..]
amen.
ik hoorde dat de aphex track nogal bud was...
ach, we merken het wel als we 'm kopen
de paul hartnoll nummers zijn wel ok.. niet denderend, maar wel tof.
we zullen het zien..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:39 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja ach, de hele CD is van het kaliber "niet denderend, wel okay" wat mij betreft, maar als semi-serieus verzamelaar moet ik wel deze CD in huis hebben. De Aphex track is idd niet echt goed, heel zijn Acid Analord periode vind ik sowieso weinig boeiend om eerlijk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |