quote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb tenmiste nog een heel leven voor me, ouwe.
Het heeft eigenlijk geen zin meer, 't is helemaal dood nuquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:44 schreef Ole het volgende:
Ik wil nog wel even rellen hoor..
1 jaar een vriendinquote:
quote:
-------------------------------------------quote:Pekel
[..]
Tiefuslul. Pijpslet. Fistfucker. Paalneuker. Kanariegrijper. Kale retenneuker.
Wat is nou eigenlijk jou probleem met mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:36 schreef pekel het volgende:
Ooit gehoord van PI's en slowchat?.
Leer Fok!ken, knul.
Hoi Conflictquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:48 schreef Conflict het volgende:
Mensen, dit is een Feedbacktopic, slowchat onderaan weggehaald.
Dat vind ik heel aardig van jequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi ConflictMag ik zeggen dat jij Brechtje heel goed bijstaat
en dat ik vind dat ze het zelf ook wel goed doet
.
Tot zover mijn feedback.
Ja ok, is al goed. Het is alleen zonde als alle topics puur slowchat zijn. Vooral voor mensen die weinig posten of simpelweg niet van slowchatten houden is dat irritant.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:55 schreef pekel het volgende:
Sorry Conflict voor het slowchatgedeelte.
Goed bezigquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:14 schreef SuperJeffrey het volgende:
Ja kom we gaan allemaal ozne excuses aanbieden
Ik dank u vriendelijk voor de snelle service.quote:
Nee, deel 94 bedoelt ie.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:32 schreef Brechtje het volgende:
Ehm, tja oke.
PUB Slowchat #95 APPYHEIJN HOUSEPARTY! !
Ah, ja vergeten te checken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:30 schreef Brechtje het volgende:
Hoe gaan je ouders ermee om dat je rookt? Deel 2.
Ik heb zelf maar een deel 2 gemaakt!
toen was hij weer dicht. IJsmeis, niet zo bescheiden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 06:46 schreef livEliveD het volgende:
Brechtje, ik heb het even in de groep gegooid () en we vinden het een goede beslissing dat ie weer open is.
En nou mag ie dicht blijvenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:30 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
toen was hij weer dicht. IJsmeis, niet zo bescheiden.
Is de reden de mening van de users of het gebagger?quote:
Het gebaggerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is de reden de mening van de users of het gebagger?![]()
En waarom moet een moderator per se een mannelijke zijn?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:39 schreef B_BOY het volgende:
ow en ik wil geen commentaar geven op de mod hoor. ik zeg helemaal niet dat ijsmeis het niet goed doet. ik kan niet oordelen want zie pas net dat ze mod is.
Ik ben in een goede, niet rationele, bui. Ik neem het gewoon aan van jequote:
omdat de andere mod al vrouwelijk is. dat is beter voor de representativiteit van de mods.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En waarom moet een moderator per se een mannelijke zijn?
Overigens ben ik tussen de 16-20, ik zit er namelijk precies tussenin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |