Haha inderdaad, ik had deze al niet gezien. Nuongirl had er 1 geopend maar dies alweer dicht zo te zien.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:50 schreef fs180 het volgende:
nu zijn ze allemaal de weg naar het nieuw topic kwijt
Donequote:Op maandag 1 augustus 2005 13:28 schreef Jaguarized het volgende:
PUB Slowchat #65: wat doe je op een saaie maandag....
Mag in de TT van 64 wel 65 worden gemaakt?
En nog wat... zowat ieder topic in PUB komt ook in andere subfora voor. Is dit niet erg overdreven?quote:Uit erotisch oogpunt genomen beeldtenissen van minderjarigen of links daarnaar (wettelijk momenteel jonger dan 18 jaar).
Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen. Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum.
Persoonlijk ben ik niet blij met dat topic en heb ik het gesloten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:03 schreef Shirley het volgende:
Conflict verwees mij hier heen.Naar aanleiding van dit topic: [V] Pubers Sexy & Gewaagd
Dit mag toch niet volgens de policy?
Ik quote:
[..]
En nog wat... zowat ieder topic in PUB komt ook in andere subfora voor. Is dit niet erg overdreven?
En ja, ik ben geen puber meer, en nee, ik heb het nog niet uit m'n AT gehaald...
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:05 schreef Jaguarized het volgende:
PUB Slowchat #66: Brechtje op ActionRadio in string :|:R
Dubbel, mag dicht.
Ik heb het gezien.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:55 schreef Conflict het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik niet blij met dat topic en heb ik het gesloten.
Het topic is heropend en zal door danny goed in de gaten gehouden worden.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:13 schreef Jaguarized het volgende:
Imberr doet het nu met Eix!
Daar dus
volgens mij wordt het niks met dat topic.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:48 schreef Jaguarized het volgende:
[V] Pubers Sexy & Gewaagd
Kunnen daar de offtopic reacties worden weggehaald? Misschien dat er dan wel door het vrouwelijk schoon op PUB wordt gepost.
I know, maar foto's van anderen plaatsen, hoe zit het daarmee dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:33 schreef Conflict het volgende:
Ik had het gesloten maar danny heeft het heropend en zou het scherp in de gaten houden
I know, maar ik vroeg het me af nav deze post: [V] Pubers Sexy & Gewaagdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:03 schreef Brechtje het volgende:
Inderdaad.
Misschien kan je dan zelf wat foto's posten daar?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:17 schreef Brechtje het volgende:
Het is al weggehaald!
Ik denk dan, post dan zelf ook wat foto's om het topic wat nieuw leven in te blazen....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:10 schreef Brechtje het volgende:
Oke, en weer heel wat reacties verwijdert.
En géén foto's van users plaatsen zonder toestemming.![]()
We kunnen zelf ook wel foto's plaatsen.
Dit is nu even de laaste keer dat dit gebeurt, nu even ontopic graag!
Er stond meer in de post dan alleen datgene over de foto's.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:58 schreef Brechtje het volgende:
Die foto's van mij, die kennen ze al wel, en dan gaan ze écht wel weer beginnen van ja wie ben jij nou, en over dat hele radio gebeuren. Dat was er net ook in dat topic.En andere foto's heb ik niet.
Ja weet ik, over Feedback en al.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er stond meer in de post dan alleen datgene over de foto's.
uuh..mag je zoiets zeggen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
IMBERR VUILE HOER POST JE TIETEN
![]()
![]()
En die dwc postte mijn foto...en dat mag nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuh..mag je zoiets zeggen?![]()
staat hier trouwens: PUB slowchat #76: Breezers en slagroom
ja sorry, maar ik vind zoiets niet normaalquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:39 schreef Ole het volgende:
Nee! dat mag natuurlijk niet..., maar dan nog...
Hier dan ook maar: reageer gewoon niet op dit soort posts.. dan is de lol er gauw af hoor!
Negeren die hap!
(mocht ik fout zijn.. sowwy brechtje en yvonne... )
Jullie zijn toch geen watjes?![]()
Meteen naar FB hollen...
PUB slowchat #76: Breezers en slagroomquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En die dwc postte mijn foto...en dat mag niet
weet je wat de beste remedie is tegen dat soort mensen, meegaan en zwaar overdrijven, dus gewoon zeggen dat je idd een hoer bent maar dat ie net zo goed weg kan gaan omdat zon pauper jou toch niet kan betalenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja sorry, maar ik vind zoiets niet normaalik hoef me niet te laten uitschelden voor vuile hoer
![]()
Dan geeft ze het in ieder geval wel toe!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
weet je wat de beste remedie is tegen dat soort mensen, meegaan en zwaar overdrijven, dus gewoon zeggen dat je idd een hoer bent maar dat ie net zo goed weg kan gaan omdat zon pauper jou toch niet kan betalen![]()
Ja je verlagen door te zeggen je een hoer bent, en daarna terug scheldenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
weet je wat de beste remedie is tegen dat soort mensen, meegaan en zwaar overdrijven, dus gewoon zeggen dat je idd een hoer bent maar dat ie net zo goed weg kan gaan omdat zon pauper jou toch niet kan betalen![]()
en wat zou datquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan geeft ze het in ieder geval wel toe!.
Pedo? Zij 15 ofzo, ik 16quote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
en wat zou datdan rij je er meteen naartoe om je pedo gevoelens te bevredigen?
kan jou het serieus wat schelen of een of andere zielepoot die je nooit van je leven tegen zal komen denkt dat je een hoer bentquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja je verlagen door te zeggen je een hoer bent, en daarna terug schelden![]()
![]()
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
kan jou het serieus wat schelen of een of andere zielepoot die je nooit van je leven tegen zal komen denkt dat je een hoer bentlijkt me niet toch
dat bewijst maar weer eens dat vrouwen tot hun 20e geestelijk voorlopen op mannen aangezien zij een stuk volwassener overkomt als jijquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pedo? Zij 15 ofzo, ik 16.
OK.. maar je kunt niet iedereen serieus nemen hier. Laat de boel niet verknallen door één kneus die de boel probeert te fokken..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja sorry, maar ik vind zoiets niet normaalik hoef me niet te laten uitschelden voor vuile hoer
![]()
Probeer je d'r nou te versieren? Wie is er nou de pedo!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat bewijst maar weer eens dat vrouwen tot hun 20e geestelijk voorlopen op mannen aangezien zij een stuk volwassener overkomt als jij![]()
geloof me ik hoef echt niet bij een 15 jarige te gaan slijmen om een vriendin te krijgen hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Probeer je d'r nou te versieren? Wie is er nou de pedo!.
Whuh, ik ook niet hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
geloof me ik hoef echt niet bij een 15 jarige te gaan slijmen om een vriendin te krijgen hoor
nofi btw
nee, jij eerder bij een 6-jarigequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, jij eerder bij een 6-jarige
Je hebt de humor van je moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt de humor van je moeder.mijn moeder is grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dat in die spoiler is gewoon niet grappig![]()
Het spijt me, weesjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
mijn moeder is grappig![]()
en dat in die spoiler is gewoon niet grappig![]()
zielig typje ben je..quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb tenmiste nog een heel leven voor me, ouwe.
Het heeft eigenlijk geen zin meer, 't is helemaal dood nuquote:Op donderdag 4 augustus 2005 05:44 schreef Ole het volgende:
Ik wil nog wel even rellen hoor..
1 jaar een vriendinquote:
quote:
-------------------------------------------quote:Pekel
[..]
Tiefuslul. Pijpslet. Fistfucker. Paalneuker. Kanariegrijper. Kale retenneuker.
Wat is nou eigenlijk jou probleem met mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:36 schreef pekel het volgende:
Ooit gehoord van PI's en slowchat?.
Leer Fok!ken, knul.
Hoi Conflictquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:48 schreef Conflict het volgende:
Mensen, dit is een Feedbacktopic, slowchat onderaan weggehaald.
Dat vind ik heel aardig van jequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi ConflictMag ik zeggen dat jij Brechtje heel goed bijstaat
en dat ik vind dat ze het zelf ook wel goed doet
.
Tot zover mijn feedback.
Ja ok, is al goed. Het is alleen zonde als alle topics puur slowchat zijn. Vooral voor mensen die weinig posten of simpelweg niet van slowchatten houden is dat irritant.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:55 schreef pekel het volgende:
Sorry Conflict voor het slowchatgedeelte.
Goed bezigquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:14 schreef SuperJeffrey het volgende:
Ja kom we gaan allemaal ozne excuses aanbieden
Ik dank u vriendelijk voor de snelle service.quote:
Nee, deel 94 bedoelt ie.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:32 schreef Brechtje het volgende:
Ehm, tja oke.
PUB Slowchat #95 APPYHEIJN HOUSEPARTY! !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |