Tuurlijk ... ik sta gewoon wat pesterig vandaagquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:23 schreef nokwanda het volgende:
Maar je snapt best dat ik het eigenlijk over mijn persoonlijkheid had. Zo slim ben je best.![]()
Ssssssst... Ik ben best lief hoor..... somsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar wij zijn dan ook niet lief. Mirage eigenlijk wel en dus valt het dan extra op
daar zit bij mij niets liefsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:30 schreef UncleScorp het volgende:
Alle vrouwen hebben best wel iets lief, zo heel diep vanbinnen
Puh.... Jij hebt niet eens een fotoboek!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:33 schreef UncleScorp het volgende:
En nog altijd geen foto in je fotoboek vampie ?
Mss daarom dat ik me iets liefs voorstelde bij jou
En toch weet ik hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:55 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb toch nie gezegd dat ik dat was?
Na 13 jaar huwelijk begin ik mijn grenzen te kennenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:13 schreef Mirage het volgende:
je bent je er toch wel van bewust dat als je je leven zeker wilt zijn je geen tegenspraak moet geven.. ?
Zover ben ik niet gekomen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Na 13 jaar huwelijk begin ik mijn grenzen te kennen
ah , ik ben er naar gaan zoeken , goed nieuwsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hiervoor verwijs ik je naar het nieuws over Mirage in feedback![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:13 schreef Mirage het volgende:
UncleScorp, heb je het wikitopic al gezien ?
Is een artikel in de conspiracysfeer niet wat voor jou ?
je bent je er toch wel van bewust dat als je je leven zeker wilt zijn je geen tegenspraak moet geven.. ?
Dn Onkel had gelijk....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef nokwanda het volgende:
Vamp..... maar welke ben je nou echt? Fluister het in mijn oor.
Wat leuk dat je dat zegt !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:44 schreef nokwanda het volgende:
Ennehhh... Mirage.....´t wordt een meid. En tot *kuch* groot genoegen van haar vader zal ze een meer dan gezonde belangstelling koesteren voor winti en afrikaanse, surinaamse en caraibische culturen en dansen.![]()
Tip: noem haar Aisha, naar de grote moeder.... dan komt ze vast wel goed terecht.![]()
dacht ik gewoon opeens aanNiets van aantrekken hoor.
hopeloos verouderdquote:1 man, 1 peuter, 1 kleuter, 1 hond, 1 katje, 1 jonge baardagaam, 1 schildpad, een bak slakken.... en een muizenfamilie in de spouwmuur (waar blijft mijn vogeltje ?)
Aisha= moeder aarde.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dat zegt !
Aïsha is inderdaad een naam (met de betekenis in mijn achterhoofd) die ik voor een dochter leuk zou vinden.
En heel apart...
Maar Brian was gisteren aan het tekenen samen met zijn kleine broertje ( ze lagen met z'n 2en gebroederlijk op mijn bed)
Ikzelf hing net boven de wc te kotsen dus kon niet komen kijken.
hij riep "mama ! Ik heb jou ook getekend met lekker een héle dikke buik"
Ik dacht nog "en bedankt maar weer" (ervanuitgaande dat hij doelde op de keren dat hij mij had horen mopperen dat ik nog niet in bepaalde kleding van voor Merlyn paste)
Gisteravond viel het kwartje ineens en wilde ik toch die tekening wel eens zien, we haddne het er namelijk niet meer over gehad.
Tekening kon ikniet vinden.
Vanochtend naar de tekening gevraagd... toen ik de tekening zag vroeg ik of hij mij dik vond.
Hij antwoorde enigzins geergerd over het feit dat ik het blijkbaar niet vatte "dat komt toch omdat jij een baby in je buik hebt ! ".
Hij kan absoluut niets mee hebben gekregen van de brainstorm van Oversight en mij.
Hij is zondag pas thuis gekomen van 1,5 week logeren en Oversight is gisteren pas thuisgekomen.
Hij beweert dat het een meisje wordt. (wens of inderdaad gedachte ?)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aisha= moeder aarde.
Vraag Brian eens wat het gaat worden. Die jongen ziet het wel vaker helder, is het niet?![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij beweert dat het een meisje wordt. (wens of inderdaad gedachte ?)
Wat hij erbij vertelde: Daarom is Merlyn een jongetje, want de meisjesbaby moet 2 grote broers hebben.
Ik heb net voor een heel weeshuis gekookt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:46 schreef Mirage het volgende:
oke ik moet koken.. eerst de pannen nog afwassen![]()
ga ik iets met pasta maken ? b.v. blanke saus, vlinderpasta, prei, paprika, champignons en kip/spekreepjes.
of maak ik stampot andijvie (rauw) met sausijzworstjes/gehaktbal ?
keuzes keuzes... nou ja maar over nadenken als ik de pannen afwas![]()
Ik heb was in de veronderstelling dat het een "virusje" oid was dat bleef terugkomen/ naslepenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb net voor een heel weeshuis gekookt.![]()
Iets met aardappels maar dan anders en een stoofpot met rundvlees, broccoli, peultjes en champignons erin. En appeltaart toe.
Kan de visite van morgen ook van mee-eten.
Ik moest ook errst afwassen voor ik aan de slag kon. Maar da´s hier een permanente situatie.
Maar Mirage..... je bedacht eerder niet dat je zwanger was? I mean..... hing kotsend boven het toilet....... Euhhh..... dan ga je toch denken, he.
da´s waar ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb was in de veronderstelling dat het een "virusje" oid was dat bleef terugkomen/ naslepen![]()
![]()
Vooral omdat de 1e keer dat ik er een paar dagen achter elkaar last van had mijn darmen ook op hol waren. ( de week voor de solse gat meet ! ik zei toch dat ik beroerd was ?)
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was stil gebleven.... enig voordeel heb je waarschijnlijk verspeeld met deze reactie...... Sufferd.![]()
Heb je dat smiley handelsmerk eigenlijk al sinds het begin? En klik je die dingen inmiddels aan zonder na te denken of heeft het nog steeds een vertragende werking op het posten?quote:
Watquote:
Lap ik val weeral buiten den bootquote:donkerharige (jonge)mannen
Kijk, dat zijn de berichtenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:40 schreef Stenny het volgende:
Voor Coz, je lijkt op ene Alex die bezig is met filmproductie, erg zelfs... Vandaar dat ik het vraag. Zelf val ik meestal op donkerharige (jonge)mannen,, en ik vind jou knap ja.
![]()
Oke danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:40 schreef Stenny het volgende:
Zelf val ik meestal op donkereharige (jonge)mannen,![]()
Sten
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:22 schreef BaajGuardian het volgende:
coz is indd een lekker ding enzo
tis dat ik man ben en op vrouwen val
Ja!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:30 schreef newsman het volgende:
Ik ouwehoer zo goed ?
ik en veel met wiki ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:27 schreef livEliveD het volgende:
Ik wil de mensen die zoveel energie in de Wiki steken, en daarbij valt me vooral coz op als degene die het naar voren bracht en er sowieso veel aan doet (maar er zijn er meer), even enorm 14.gif toewensen. Haske tof dat jullie dat doen. Ikzelf post er denk ik binnenkort ook wel wat.![]()
Tipje voor het bedankt topic in MED?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |