Lap ik val weeral buiten den bootquote:donkerharige (jonge)mannen
Kijk, dat zijn de berichtenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:40 schreef Stenny het volgende:
Voor Coz, je lijkt op ene Alex die bezig is met filmproductie, erg zelfs... Vandaar dat ik het vraag. Zelf val ik meestal op donkerharige (jonge)mannen,, en ik vind jou knap ja.
![]()
Oke danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:40 schreef Stenny het volgende:
Zelf val ik meestal op donkereharige (jonge)mannen,![]()
Sten
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:22 schreef BaajGuardian het volgende:
coz is indd een lekker ding enzo
tis dat ik man ben en op vrouwen val
Ja!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:30 schreef newsman het volgende:
Ik ouwehoer zo goed ?
ik en veel met wiki ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:27 schreef livEliveD het volgende:
Ik wil de mensen die zoveel energie in de Wiki steken, en daarbij valt me vooral coz op als degene die het naar voren bracht en er sowieso veel aan doet (maar er zijn er meer), even enorm 14.gif toewensen. Haske tof dat jullie dat doen. Ikzelf post er denk ik binnenkort ook wel wat.![]()
Tipje voor het bedankt topic in MED?
quote:James Pedeaston: Hello, you're on the Wild Traveler.
caller: I'm on a cliff.
James Pedeaston: How romantic!
caller: I want to jump.
James Pedeaston: Yes, I know. Jump into the unknown. How can it be a sin if it feels so good?
caller: Why am I here?
James Pedeaston: I dunno, why are you there? Where are you? Kenya?
caller: No, I'm in Verdant Bluffs.
James Pedeaston: Oh, loathsome place. I'd jump if I were you.
caller: I want to go to Hell.
James Pedeaston: Me too! Buy a refrigerator magnet when you get there.
Ach.... we zien jou en Oversight zo aan het fok!ken........ en waar dat toe kan leiden.....quote:
Hej, jij was net op ircquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:02 schreef Electro-Worm het volgende:
Hallo, truth ouwehoer topic 10.
ik heb in die drie weken op vakantie veel gemist zeg.
Hey babequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:02 schreef Electro-Worm het volgende:
Hallo, truth ouwehoer topic 10.
ik heb in die drie weken op vakantie veel gemist zeg.
Zou je zo kunnen noemen.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach.... we zien jou en Oversight zo aan het fok!ken........ en waar dat toe kan leiden.....
Blijkbaar werkt dat aanstekelijk.
Zoooo liefquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:53 schreef nokwanda het volgende:
Zou je zo kunnen noemen.![]()
Tis mijn zoon![]()
Kinkyquote:
LOL. Jaaahhh, vooral nu hij net na 3 weken thuis is. Morgen is weer een nieuwe dagquote:
Geniet ervan !!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
LOL. Jaaahhh, vooral nu hij net na 3 weken thuis is. Morgen is weer een nieuwe dag![]()
Je bent toch niet zwanger hehquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:25 schreef Mirage het volgende:
en @Electro-Worm... niet alleen mod, er is nog meer nieuws![]()
Gek..... je dacht toch niet echt dat je meer mocht dan een keer een trekje. Was meer bedoeld om je eraf te houden. Was niet de bedoeling dat het ook nog lekker zou vindenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:33 schreef Electro-Worm het volgende:
Ze is aan het waterpijpen met haar zoon die het gevoel krijgt dat hij high wordt terwijl dat helemaal niet kan
Je mail was erg zinnig !quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:29 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb net een waterpijp cadeau gekregen van mijn moeder. Zit dus nu te waterpijpen met vruchtentabak. lekker.
@Mirage... had je nou nog iets aan mijn mail of maakte ik het nog iets erger?![]()
Vond mezelf eik ook heel zweverig en moest lachen om mezelf. Hoopte dat er enige coherentie in zatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je mail was erg zinnig !
Ik was hem gisteren aan het beantwoorden en op één of andere manier heb ik blijkbaar op het kruisje of een verkeerde toets gedrukt want hij floepte zo van mijn scherm.
En ik had niet gelijk de moed om overnieuw te beginnen
vandaar dat het even iets langer duurt![]()
het is wel vreemd hoor allemaal.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Geniet ervan !!
en @Electro-Worm... niet alleen mod, er is nog meer nieuws![]()
Electro-worm ligt bijna bewusteloos op zijn kamer nu. Niet van het roken, maar van de pijn van de zweepslagen. Hij likt zijn wondenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:36 schreef Electro-Worm het volgende:
Bedankt hé Nokkie, dankzij mijn moeder ben ik verslaafd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |