abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:38:27 #51
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29317244
Wobbie.

Heeft ook de persoonlijkheid die je wil zien bij een King of Pop (in tegenstelling tot het contactgestoord hoopje mens dat de vorige King of Pop was)
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_29319537
Paul McCartney. Robbie Williams geeft leuke concerten enzo, maar zijn muziek is lang niet zo goed als die van Paul McCartney: sterker nog, het is behoorlijk standaard (wat natuurlijk weer niet wil zeggen dat het niet leuk is. Bovendien kan Paul ook goed entertainen (kijk bijvoorbeeld naar z'n optreden op Live Aid).
http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
  Redactie Frontpage maandag 1 augustus 2005 @ 12:15:54 #53
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_29319803
Paul.

No comments.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:29:40 #54
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_29320188
paul
pi_29320437
quote:
Op zondag 31 juli 2005 20:40 schreef Komakie het volgende:
Nou weet ik niet precies hoe het zit met de populairiteit van ome Paul in amerika, maar al die andere dingen kan ik wel bij hem bespeuren.
Binnenkort weer een grote tour door de states en dit jaar heeft hij de half time show van de Super Bowl verzorcht. Hij is in de States op zijn minst even populair als hier in Europa
pi_29321012
Robbie Williams.
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_29321241
Beide in mijn ogen niet echt finale waardig, maar dan ga ik nu toch voor Robbie, die straalt pop uit, terwijl Paul McCartney op dit moment helemaal niets uitstraalt. Ik vind dat echt een van de meest slaapverwekkende mensen in de muziekindustrie.
A mind with a heart of it's own
pi_29323434
wat een keuze. Paul natuurlijk! maar dat is dan wel gebasseerd op zijn verleden, niet echt op z'n hedendaagse prestaties..
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:38:39 #59
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29325833
quote:
Op zondag 31 juli 2005 20:51 schreef axis303 het volgende:

[..]

Wat een onzin, hoe komen jullie daar toch bij???
Dit lijkt me voldoende:
quote:
Jackson has won many of music industry's highest honors, including 18 Grammys, and has been inducted into the Rock & Roll Hall of Fame twice: in 1997 as a member of the Jackson 5, and in 2001 for his solo accomplishments. Jackson has sold 250 million records as a solo artist and a further 170 million as a member of the Jacksons and Jackson 5. MTV and Rolling Stone magazine, in a list compiled in 2000, named four of his songs ("Billie Jean" #5, The Jackson 5's "I Want You Back" #9, "Beat It" #22, and "Rock with You" #82) among the 100 greatest pop songs of all time. [1] His 1982 album Thriller is the world's all time best-selling album, with over 59 million copies sold. Many music industry critics consider the music video for Jackson's 1983 "Thriller" single to be the greatest music video of all time and a large step forward in artistic quality for music videos.

Jackson is also noted for his humanitarian efforts, and has often used his music, including the all-star single "We Are the World" (1985) , "Man in the Mirror" (1987), and "Heal the World" (1992), to support and promote various causes. He is fond of children, and, apart from having his own, he has had friendships with a number of other children, ranging from disadvantaged children to child celebrities. He has invited many groups of children to his ranch and has sponsored a number of charity drives for children.
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson

Als je naar de statistieken kijkt, lijkt me niet meer dan logisch dat hij de koning va de popmuziek is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:45:26 #60
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_29326043
Da's dan jammer, hij ligt er uit. Hier gaat het tussen Robbie en Paul
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_29326394
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:06 schreef axis303 het volgende:

[..]

Vertel mij eens waarom MJ die titel meer verdient
Meer betekent voor popmuziek, entertaint beter, straalt het meer uit vind ik, liever hem dan een in mijn ogen saaie artiest als Paul. Begrijp me niet verkeerd, Paul is een groot artiest, maar ik vind 'm geen King of Pop. Zoals iemand anders ook al zei..
  maandag 1 augustus 2005 @ 16:10:03 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29326794
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:45 schreef Mark het volgende:
Da's dan jammer, hij ligt er uit. Hier gaat het tussen Robbie en Paul
Klopt, maar de vraag was waarom ik vind dat hij de king of pop is... en dat is mijn antwoord

Ik vind trouwens dat de king of pop ook een beetje aan grootheidswaanzin mag lijden. Paul is een echte gentlemen. Hij weet dat hij een groot artiest is, maar straalt toch nog enige bescheidenheid uit. Terwijl MJ uitstraalt van "ik ben de koning".
Of je dat leuk vind of niet dat is natuurlijk aan jou maar ik vind wel dat het een beetje bij zo'n fictieve titel hoort.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 1 augustus 2005 @ 16:45:55 #63
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_29327980
Je hebt net uitgelegd waarom je beter op Robbie kunt stemmen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_29328115
Michael Jackson
  maandag 1 augustus 2005 @ 16:51:22 #65
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_29328160
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:50 schreef Jed1Gam het volgende:
Michael Jackson
Dat klasseer ik maar als "None of the above"
Dommage arachide-fromage
pi_29328340
Dan maar geen opvolger
pi_29330237
Geen opvolger.. Michael is geniaal, genialer dan Paul, veel genialer dan Robbie Williams.
pi_29333149
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:38 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dit lijkt me voldoende:
[..]

bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson

Als je naar de statistieken kijkt, lijkt me niet meer dan logisch dat hij de koning va de popmuziek is.
Ah, paar feitjes die ik direct kon vinden:

The Beatles have amassed the greatest sales for any group. All-time sales have been estimated by EMI at over one billion discs and tapes to date. In 2001, they had been certified for album sales of 163.5 million in the US alone. The band has numerous other world records, including that for most recorded song - Lennon and McCartney's "Yesterday" had 1,600 versions recorded between 1965 and January 1, 1986. Also, their album titled 1, released on November 13, 2000, sold 13.5 million copies around the world in its first month, making it the fastest-selling album.

The Beatles have enjoyed the most number one hits on the US singles chart. The group notched up 20 number one hits between 1964 and 1970.

The record for the most consecutive No. 1s in the UK charts is held by The Beatles, who had 11 hits in a row between 1963 and 1966 (from "From Me to You" through to "Yellow Submarine").

The group with the most platinum certificates is The Beatles, with 33. The band also holds the record for the most multiplatinum albums, with 13.

The most successful songwriters in terms of number one singles are John Lennon (1940-80) and Paul McCartney (born June 18, 1942). They co-wrote 23 US No 1 singles. McCartney is credited as the writer on a total of 32 number one hits in the US to Lennon's 26, whereas Lennon authored 29 UK number ones to McCartney's 28 (25 co-written).

The most No. 1 albums in the US chart by a group is 19, by The Beatles. Their chart-topping tally is more than double the number of those held by Elvis Presley and The Rolling Stones, with nine. Their latest chart-topping album was aptly entitled 1 and was released in 2001

His song "Yesterday" is the most covered song of all-time.

Has a record 29 number one singles on the American charts with the Beatles, Paul McCartney & Wings, and as a solo artist.

3 Oscar nominations, 1 win.

7 Grammy nominations, 2 wins

http://en.wikipedia.org/w(...)ts_and_world_records

linkje voor nog meer "stats" van de enige echte king of pop

[ Bericht 4% gewijzigd door axis303 op 01-08-2005 19:45:17 ]
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_29338168
Volgens mij gaat het om Paul McCartney...en niet om de Beatles. Ik zie ook geen Take That-argumenten bij Robbie Williams.
Calmer than you are
pi_29338409
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Volgens mij gaat het om Paul McCartney...en niet om de Beatles. Ik zie ook geen Take That-argumenten bij Robbie Williams.
nee want dan is Robbie gedoemd te verliezen (grapje )
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:42:18 #71
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_29338495
Paul McCartney.
pi_29338718
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:40 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

nee want dan is Robbie gedoemd te verliezen (grapje )

Maar ik vind dat Robbie het als solo-artiest verder heeft geschopt dan Paul McCartney, als je de populariteit van de bands waarin ze zijn begonnen in ogenschouw neemt. Dat dat lastiger is voor Paul vanwege de kwaliteit van de Beatles....so be it: dan wordt er maar een tournament over boy bands or whatever opgezet.

Ik heb trouwens mijn keuze nog niet echt kunnen maken, om bovengenoemde reden.
Calmer than you are
pi_29339011
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Maar ik vind dat Robbie het als solo-artiest verder heeft geschopt dan Paul McCartney, als je de populariteit van de bands waarin ze zijn begonnen in ogenschouw neemt. Dat dat lastiger is voor Paul vanwege de kwaliteit van de Beatles....so be it: dan wordt er maar een tournament over boy bands or whatever opgezet.

Ik heb trouwens mijn keuze nog niet echt kunnen maken, om bovengenoemde reden.
Solo heeft Paul het toch heel ver geschopt, maar idd het Beatles-etiket is moeilijk van je af te schudden en omdat de Beatles zo groot waren/zijn verbleekt de solo carriere van Paul een beetje.

owja, en noem The Beatles aub nooit een boy band
pi_29339396
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:54 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Solo heeft Paul het toch heel ver geschopt, maar idd het Beatles-etiket is moeilijk van je af te schudden en omdat de Beatles zo groot waren/zijn verbleekt de solo carriere van Paul een beetje.

owja, en noem The Beatles aub nooit een boy band
. Dat is het probleem waar ik dus in deze finale mee zit. Ik kies eerder voor 'Penny Lane' dan voor 'Rock DJ' maar dan kies is voor The Beatles en niet voor Paul. Vandaar ook dat ik in de halve finale niet voor Paul koos; it took four to make the Beatles fab .

Hoewel surveys mij weinig doen, kan ik me herinneren dat een poos geleden het nummer "Angels" van RW gekozen is als beste Engelse plaats (of iets dergelijks?): op zich geen verkeerde prestatie van een ex-boyband member.
Calmer than you are
pi_29339834
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 16:50 schreef Jed1Gam het volgende:
Michael Jackson
pi_29339889
robbie williams, het is een verkiezing van nu niet van the stone age
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_29350532
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:58 schreef Rnnz het volgende:
Geen opvolger.. Michael is geniaal, genialer dan Paul, veel genialer dan Robbie Williams.
mijn schoenzool is nog genialer dan robbie williams
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:19:27 #78
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29360345
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:33 schreef axis303 het volgende:

[..]

Ah, paar feitjes die ik direct kon vinden:

The Beatles have amassed the greatest sales for any group. All-time sales have been estimated by EMI at over one billion discs and tapes to date. In 2001, they had been certified for album sales of 163.5 million in the US alone. The band has numerous other world records, including that for most recorded song - Lennon and McCartney's "Yesterday" had 1,600 versions recorded between 1965 and January 1, 1986. Also, their album titled 1, released on November 13, 2000, sold 13.5 million copies around the world in its first month, making it the fastest-selling album.

The Beatles have enjoyed the most number one hits on the US singles chart. The group notched up 20 number one hits between 1964 and 1970.

The record for the most consecutive No. 1s in the UK charts is held by The Beatles, who had 11 hits in a row between 1963 and 1966 (from "From Me to You" through to "Yellow Submarine").

The group with the most platinum certificates is The Beatles, with 33. The band also holds the record for the most multiplatinum albums, with 13.

The most successful songwriters in terms of number one singles are John Lennon (1940-80) and Paul McCartney (born June 18, 1942). They co-wrote 23 US No 1 singles. McCartney is credited as the writer on a total of 32 number one hits in the US to Lennon's 26, whereas Lennon authored 29 UK number ones to McCartney's 28 (25 co-written).

The most No. 1 albums in the US chart by a group is 19, by The Beatles. Their chart-topping tally is more than double the number of those held by Elvis Presley and The Rolling Stones, with nine. Their latest chart-topping album was aptly entitled 1 and was released in 2001

His song "Yesterday" is the most covered song of all-time.

Has a record 29 number one singles on the American charts with the Beatles, Paul McCartney & Wings, and as a solo artist.

3 Oscar nominations, 1 win.

7 Grammy nominations, 2 wins

http://en.wikipedia.org/w(...)ts_and_world_records

linkje voor nog meer "stats" van de enige echte king of pop
Jij hebt een stukje over de Beatles en niet over Paul McCartney.....
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:21:02 #79
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29360396
Had deze discussie niet veel eerder plaats moeten vinden?
pi_29360508
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Jij hebt een stukje over de Beatles en niet over Paul McCartney.....
Klik eens op die link
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_29361260
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
. Dat is het probleem waar ik dus in deze finale mee zit. Ik kies eerder voor 'Penny Lane' dan voor 'Rock DJ' maar dan kies is voor The Beatles en niet voor Paul. Vandaar ook dat ik in de halve finale niet voor Paul koos; it took four to make the Beatles fab .
Mja.. Al is 't algemeen bekend dat the Beatles vanaf '64 haast alles apart schreven. Penny Lane is Paul's nummer. Zo zijn er ook verschillende nummers van Paul die tijdens the Beatles werden geschreven, maar uiteindelijk op soloplaten verschenen.
quote:
Maar ik vind dat Robbie het als solo-artiest verder heeft geschopt dan Paul McCartney, als je de populariteit van de bands waarin ze zijn begonnen in ogenschouw neemt.
Toch staat hij in het Guiness Book of Records betiteld als "The most successful popular-music composer and recording artist ever with sales of 100 million singles and 60 gold discs ".
Ik weet: er is al genoeg met statistieken gegooid in dit topic, maar zelfs als we de Beatleplaten niet meerekenen, heeft Paul nog steeds één van de meest succesvolle solo-carriere's met maarliefst 30 top10-hits (Beatles dus niet meegerekend )

Hoop dat ik je 'n béétje heb kunnen overtuigen

Afgezien daarvan vind ik nog steeds een rare strijd: een artiest, die s'werelds grootste&bekendste liedjes heeft geschreven, tegenover een zanger met een leuk koppie.
Begrijp me niet verkeerd: Ik vind Robbie heel goed (fantastische zanger/entertainer), maar hij is nou eenmaal geen artiest; slechts uitvoerende.
  Moderator dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:51:48 #82
18653 crew  D.
pi_29361371
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:48 schreef webfreak het volgende:

Afgezien daarvan vind ik nog steeds een rare strijd: een artiest, die s'werelds grootste&bekendste liedjes heeft geschreven, tegenover een zanger met een leuk koppie.
Begrijp me niet verkeerd: Ik vind Robbie heel goed (fantastische zanger/entertainer), maar hij is nou eenmaal geen artiest; slechts uitvoerende.
mee eens

en het meest rare is dat er mensen zijn die toch op Robbie stemmen
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:56:14 #83
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29361508
Sorry hoor, maar ik vind deze discussie een beetje mosterd na de maaltijd... over de kandidaten had veel eerder gedebatteerd moeten worden. Maar nu in de finale zijn er ' ineens' over en weer bezwaren voor beide kandidaten. Zo is het nu eenmaal gelopen. Basta!
Dus kies of kies niet....

verder vind ik iedereen wel lief hoor...
  Moderator dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:59:41 #84
18653 crew  D.
pi_29361616
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:56 schreef peaceman het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind deze discussie een beetje mosterd na de maaltijd... over de kandidaten had veel eerder gedebatteerd moeten worden. Maar nu in de finale zijn er ' ineens' over en weer bezwaren voor beide kandidaten. Zo is het nu eenmaal gelopen. Basta!

volgens mij waren die discussies er al in lichte mate, maar verwachtte iedereen dat zijn/haar favoriet het toch wel zou redden t.o. die 'mindere'

Robbie is de top 10 slaat natuurlijk nergens op, maar Paul in de finale had ik ook niet verwacht
pi_29361810
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:56 schreef peaceman het volgende:

Ik had niet gedacht dat er uberhaupt iemand op Robbie Williams of Justin Timberlake zou stemmen
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:06:20 #86
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29361830
Tja het Fok-volk heeft er zelf voor gezorgd dat deze heren (al dan niet terrecht) in de finale zijn gekomen, dus daar zullen we het mee moeten doen.

persoonlijk vond ik het een beetje zot dat MJ mee deed in de verkiezing terwijl zijn opvolger gezocht werd...
pi_29361853
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:48 schreef webfreak het volgende:
van dale:
ar·tiest (de ~ (m.), ~en)
1 uitvoerend kunstenaar => kunstenmaker, performer

lijkt me duidelijk...Dhr Williams schrijft misschien niet alles zelf (wel een hoop overigens) maar hij is zeker wel een artiest. De beste man weet een show neer te zetten op een manier die ik nog nooit van ook maar iemand anders heb gezien zo indrukwekkend (en ik heb echt al een hoop dingen gezien kan ik melden)... hij bespeelt het publiek als geen ander... hij heeft een zeer goede zang-stem... dus volgens mij voldoet hij aan alle kwalificaties voor de titel Artiest.
Als je nou van mening bent dat hij een heel andere stijl van muziek en van entertainen erop na houdt dan Paul McCartney, dan ben ik het geheel met je eens...en eigenlijk is dit tournament appels met peren vergelijken imho. Op hun eigen gebied zijn ze wat mij betreft alletwee de absolute top. Vergelijk je ze met elkaar dan is het over het algemeen toch de persoonlijke smaak die de doorslag geeft.
Wat ik niet terrecht vind overigens is dat de Beatles erbij worden gehaald, aangezien dat over een band gaat. Bij Robbie Williams wordt toch ook niet Take That erbij gehaald? (nu zou ik ook niet weten waarom iemand dat überhaubt zou willen, maar ok...) Het gaat in deze puur om de solo-cariere...
Ik denk zelf dat Robbie Williams het wat dat betreft wat verder aan het schoppen is... Hij zou waarschijnlijk de Amsterdam Arena wel 6 of 7 keer uitverkocht krijgen (misschien zelfs wel meer) en ik vraag me af of Paul McCartney dat voor elkaar krijgt aangezien hij voornamelijk het wat oudere publiek aanspreekt. Aangezien het hier om The king of POP gaat (pop is zoals iedereen wel weet een afkorting voor popular) is in mijn ogen Robbie Williams de winnaar aangezien hij populairder is dan Paul McCartney
pi_29362103
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:07 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

van dale:
ar·tiest (de ~ (m.), ~en)
1 uitvoerend kunstenaar => kunstenmaker, performer

lijkt me duidelijk...Dhr Williams schrijft misschien niet alles zelf (wel een hoop overigens) maar hij is zeker wel een artiest. De beste man weet een show neer te zetten op een manier die ik nog nooit van ook maar iemand anders heb gezien zo indrukwekkend (en ik heb echt al een hoop dingen gezien kan ik melden)... hij bespeelt het publiek als geen ander... hij heeft een zeer goede zang-stem... dus volgens mij voldoet hij aan alle kwalificaties voor de titel Artiest.
Als je nou van mening bent dat hij een heel andere stijl van muziek en van entertainen erop na houdt dan Paul McCartney, dan ben ik het geheel met je eens...en eigenlijk is dit tournament appels met peren vergelijken imho. Op hun eigen gebied zijn ze wat mij betreft alletwee de absolute top. Vergelijk je ze met elkaar dan is het over het algemeen toch de persoonlijke smaak die de doorslag geeft.
Wat ik niet terrecht vind overigens is dat de Beatles erbij worden gehaald, aangezien dat over een band gaat. Bij Robbie Williams wordt toch ook niet Take That erbij gehaald? (nu zou ik ook niet weten waarom iemand dat überhaubt zou willen, maar ok...) Het gaat in deze puur om de solo-cariere...
Ik denk zelf dat Robbie Williams het wat dat betreft wat verder aan het schoppen is... Hij zou waarschijnlijk de Amsterdam Arena wel 6 of 7 keer uitverkocht krijgen (misschien zelfs wel meer) en ik vraag me af of Paul McCartney dat voor elkaar krijgt aangezien hij voornamelijk het wat oudere publiek aanspreekt. Aangezien het hier om The king of POP gaat (pop is zoals iedereen wel weet een afkorting voor popular) is in mijn ogen Robbie Williams de winnaar aangezien hij populairder is dan Paul McCartney
Yeah..well..that's just like..your opinion man
Calmer than you are
pi_29362278
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Yeah..well..that's just like..your opinion man
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
pi_29362429
Als je naar het heden kijkt zal Robbie op dit moment wel populairder zijn dan Paul. Dat is niet meer dan logisch.
Toch ben ik ervan overtuigd dat Paul over 25 jaar nog steeds tot de grootsten behoort, in tegenstelling tot Robbie.. Hoe populair hij nu ook moge zijn: in de popgeschiedenis kan hij niet op tegen McCartney óf MJ.
pi_29362480
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:20 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
Eight-year-olds Dude
Calmer than you are
pi_29362495
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:20 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Jesus!

pi_29362585
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:25 schreef webfreak het volgende:
Als je naar het heden kijkt zal Robbie op dit moment wel populairder zijn dan Paul. Dat is niet meer dan logisch.
Toch ben ik ervan overtuigd dat Paul over 25 jaar nog steeds tot de grootsten behoort, in tegenstelling tot Robbie.. Hoe populair hij nu ook moge zijn: in de popgeschiedenis kan hij niet op tegen McCartney óf MJ.
Tja...dat is een mooi argument en je avatar zal er vast mee te maken hebben. Maar waarom moet vroeger alles beter zijn geweest? Paul kan ik met grote moeite los zien van de Beatles en Robbie heeft zich uitstekend losgemaakt van Take That, zowel commercieel als kwalitatief. Het valt te bezien wat de toekomst voor Robbie brengt maar om hem bij voorbaat al uit te schakelen als opponent van Paul of MJ in de popgeschiedenis vind ik te ver gaan.

Ik kom er niet aan uit in deze discussie dus ik vote maar niet
Calmer than you are
pi_29362646
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:25 schreef webfreak het volgende:
ik vind dat een nogal straffe uitspraak.... Paul McCartney staat aan het einde van zn cariere.... Robbie Williams begínt eigenlijk nog maar net.... dan is het logisch dat hij nog niet zo'n grote staat van dienst heeft opgebouwd, maar toch is hij nu al populairder dan Paul McCartney op dit moment... misschien zelfs wel in zn gehele solocariere... dat lijkt me toch geen misselijke prestatie voor zo'n "broekie". De tijd zal uitwijzen of hij in de geschiedenis op zal kunnen tegen MJ en/of McCartney, maar als de ontwikkelingen doorgaan zoals nu, dan maakt hij toch een behoorlijke kans om in dat rijtje te komen denk ik zelf
pi_29362673
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Eight-year-olds Dude
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:26 schreef webfreak het volgende:

[..]

Jesus!

nog meer fans
is dr niet een topic van??
pi_29362759
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tja...dat is een mooi argument en je avatar zal er vast mee te maken hebben. Maar waarom moet vroeger alles beter zijn geweest?
Kijk es naar de top40... Als je 't aandurft.. Dat is toch rampzalig? Hoewel ik 'vroeger' nooit heb meegemaakt ben ik ervan overtuigd dat er voor mijn tijd véél betere muziek werd gemaakt. Sinds mijn geboorte in 1987 zijn er weinig bergen meer verzet in popmuziekland. Ik voel me eigenlijk wel een beetje verantwoordelijk
quote:
Paul kan ik met grote moeite los zien van de Beatles
Dat komt omdat je gewoon te weinig werk van 'm kent. Aan hém zal 't iig niet liggen, hij heeft solo meer singles uitgebracht dan met the Beatles (42 solo tegenover 38 fab). Misschien ergens een best-of-CD'tje op de kop tikken?
quote:
Het valt te bezien wat de toekomst voor Robbie brengt maar om hem bij voorbaat al uit te schakelen als opponent van Paul of MJ in de popgeschiedenis vind ik te ver gaan.
De afgelopen 35 jaar is er niets groters geweest dan the Beatles, en ik denk niet dat dit de komende 35 jaar gaat veranderen. Als ik nu naar de charts kijk zéker niet.
Maargoed, zo denk ik erover. We zien 't wel
pi_29362970
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:36 schreef webfreak het volgende:

[..]

Dat komt omdat je gewoon te weinig werk van 'm kent. Aan hém zal 't iig niet liggen, hij heeft solo meer singles uitgebracht dan met the Beatles (42 solo tegenover 38 fab). Misschien ergens een best-of-CD'tje op de kop tikken?
geef je hier niet zelf al je antwoord?? als mensen niet eens bekend zijn met zn werk, hoe kun je hem dan the king of pop noemen?? hij kan kwalitatief weliswaar heel goed zijn, maar kennelijk is hij dus niet zo populair. Ik denk dat er meer mensen zijn die niet bekend zijn met het solo-werk van paul mccartney dan dat er mensen zijn die niet bekend zijn met het solo-werk van Robbie Williams.
als band zijn de beatles natuurlijk onovertroffen, maar daar gaat het hier nu niet om... het gaat om de solo-artiest
pi_29363140
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:42 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

geef je hier niet zelf al je antwoord?? als mensen niet eens bekend zijn met zn werk, hoe kun je hem dan the king of pop noemen?? hij kan kwalitatief weliswaar heel goed zijn, maar kennelijk is hij dus niet zo populair. Ik denk dat er meer mensen zijn die niet bekend zijn met het solo-werk van paul mccartney dan dat er mensen zijn die niet bekend zijn met het solo-werk van Robbie Williams.
als band zijn de beatles natuurlijk onovertroffen, maar daar gaat het hier nu niet om... het gaat om de solo-artiest
Dat komt natuurlijk omdat Paul's hits járen oud zijn. Destijds was hij wel degelijk populair, hoe scoor je anders zoveel grote hits in een korte tijd.

Het is ook persoonsgebonden. Ik ken bijna ál McCartney's werk terwijl ik er destijds niet bij was.. Robbie heeft waarschijnlijk ook een aantal hits gehad, maar meer dan 3 titels kan ik niet opnoemen.
pi_29363200
wat ik bedoel is dat het aantal uitgebrachte singles niet veel zegt over de bekendheid en populariteit, en dat is toch waar het in deze verkiezing om gaat.... op dit moment moet paul mccartney het denk ik toch afleggen tegen robbie williams. Het heeft dus niets met kwaliteit of smaak ofzo te maken, maar puur met naamsbekendheid.
pi_29363223
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:36 schreef webfreak het volgende:

[..]

Kijk es naar de top40... Als je 't aandurft.. Dat is toch rampzalig? Hoewel ik 'vroeger' nooit heb meegemaakt ben ik ervan overtuigd dat er voor mijn tijd véél betere muziek werd gemaakt. Sinds mijn geboorte in 1987 zijn er weinig bergen meer verzet in popmuziekland. Ik voel me eigenlijk wel een beetje verantwoordelijk

De afgelopen 35 jaar is er niets groters geweest dan the Beatles, en ik denk niet dat dit de komende 35 jaar gaat veranderen. Als ik nu naar de charts kijk zéker niet.
Maargoed, zo denk ik erover. We zien 't wel
Oei..daar zijn The Stones, Bowie, Madonna, Prince, MJ zeker niet blij mee. Het feit dat de Britneys en Justins geen muzieknoot kunnen leven en het moeten hebben van een marketingmachine gericht op kleine kinderen wil natuurlijk niet zeggen dat er geen kwalitatieve muzikanten/artiesten zijn en/of zijn geweest na de Beatles. En sinds 1987 is er toch aardig wat gebeurd in popmuziekland al was het alleen maar de intrede van house/trance/hiphop in de mainstream.
Calmer than you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')