Hmm ik had dus net Alonso gewisseld voor Juan....quote:Op zondag 4 september 2005 15:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Full McLaren is 709 punten. Als je Alonso hebt in plaats van Kimi heb je 726 punten. En de Alonso, Kimi, McLaren, Mercedes combo levert 695 punten op.
Volgens deze calculator dan.
it's a giftquote:Op zondag 4 september 2005 17:48 schreef Suijk het volgende:
Ik wissel echt steevast precies de verkeerde coureurs iedere keer.
waarom denken jullie dat montoya het verpruts heeft?? pizzonia kreeg $8000 boete dan weten ze toch echt wel wie de schuldige isquote:Op zondag 11 september 2005 15:42 schreef SloMo het volgende:
Gegokt en verloren vanwege Trulli en toyoata chassis..... Nog enigszinds geluk dat Montoya het weer verprutst voor McLaren.
Ja klopt.. montoya heeft helemaal niks verprust... hij zat een ronde voor.. dus die Pizzonia flikker moet gewoon weg wezen of normaal inhalen als hij dat wil... kampioenschaps verneuker..quote:Op zondag 11 september 2005 20:48 schreef JPM01 het volgende:
[..]
waarom denken jullie dat montoya het verpruts heeft?? pizzonia kreeg $8000 boete dan weten ze toch echt wel wie de schuldige is![]()
Ik denk niet dat hij het verprutst heeft hoor. Is inderdaad de schuld van Pizzonia, maar dat mijn puntenaantal tegenvalt komt uiteindelijk wel door het uitvallen van JPM. Is verder niet kwaad bedoeld.quote:Op zondag 11 september 2005 20:48 schreef JPM01 het volgende:
[..]
waarom denken jullie dat montoya het verpruts heeft?? pizzonia kreeg $8000 boete dan weten ze toch echt wel wie de schuldige is![]()
Laat me raden je hebt ook alles McLarenquote:
Hopelijk wordt Monoya er de volgende race niet uit gereden..quote:Op zondag 11 september 2005 23:41 schreef zakjapannertje het volgende:
na vandaag alles-of-niets-wissels maar gedaan: alles McLaren, want ik sta op het punt in mijn subleague ingehaald te worden
736 puntenquote:Op maandag 12 september 2005 09:49 schreef Giem het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Monoya er de volgende race niet uit gereden..Ik wacht namelijk al 3 races op de 1-2 van mclaren..
![]()
Hier ook.quote:
ja ik ook, vind het eigenlijk wel zo netjesquote:Op maandag 26 september 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Hier ook.
Nog effe en ik heb 100.000.000 op de bank.![]()
Mag ik mijn budget meenemen naar volgend seizoen?![]()
Same here!!quote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef MrX1982 het volgende:
Eindelijk een 1&2, net als ik het niet heb gezien.
Goede zaken gedaan voor de manager
de crew zou wel denken.., alle prijzen zijn toch wel vergeven de meesten zijn alleen maar aan het sparenquote:
ik 336quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:33 schreef MrX1982 het volgende:
293 punten
Ik heb weleens beter gescoord![]()
Maar je loopt niet voldoende inquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:10 schreef JPM01 het volgende:
ik 336loop weer in op je
![]()
maar ik dank bij deze de heer Jacques Villenkut voor het verpesten van de race van Montoya en het bezorgde mij vandaag een kut humeur![]()
ik neem aan dat je sjaak bedoeld..., Montoya deed niks verkeerd hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:16 schreef Light het volgende:
De punten voor deze GP gaan nog weer aangepast worden, ivm het terugzetten van JPM en de diskwalificatie van Sato. Maar veel effect zal dat vast niet hebben.
Je hebt gelijk, excusesquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:40 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik neem aan dat je sjaak bedoeld..., Montoya deed niks verkeerd hoor![]()
Ik loop ook op MrX in. Waarom heb ik nou die Renaultmotor niet genomen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:10 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik 336loop weer in op je
![]()
maar ik dank bij deze de heer Jacques Villenkut voor het verpesten van de race van Montoya en het bezorgde mij vandaag een kut humeur![]()
same herequote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oeh, ik kan niet wachten!!
aaah dan pasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:16 schreef Googolplexian het volgende:
tvp
Nog 5 daagjes, als het goed is.
Het is niet zo moeilijk.... In het begin krijg je een budget en daarvan moet je twee rijders, een chassis, een motor en banden kopen. Als jouw combinatie tijdens de kwali en race wint dan groeit je budget zodat je betere rijders en materiaal kunt kopen.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:46 schreef Tarado het volgende:
ik heb het nog nooit gespeeld, kan ik ergens de regels vinden of moet ik gewoon wachten tot de 2006 versie klaar is?
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:00 schreef Borkydude het volgende:
Wanneer begint t Woensdag>?
Zodra de manager open is, op f1.fok.nl, kun je een FAQ vinden waar alles in staat uitgelegd.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:46 schreef Tarado het volgende:
ik heb het nog nooit gespeeld, kan ik ergens de regels vinden of moet ik gewoon wachten tot de 2006 versie klaar is?
Frequently Asked Questions. In de F1manager komt het neer op een handleidinkje van de manager.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:25 schreef oort83 het volgende:
Wat is een FAQ?? dat las ik al een paar keer hier op fok... (ben hier net nieuw)
Nix gokquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:02 schreef TimoBasso het volgende:
De eerste ronde is altijd gaaf ..
Heerlijke gok tent :p
Lekker bedrag heb je om te starten danquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nix gokAlonso 1, Shumacher 2, Button 3
nee ze zijn traagquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:44 schreef Borkydude het volgende:
Doet ie het al?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef Nuongirl het volgende:
Nee, er is niets mis gegaan. Alles is bijna zo goed als klaar. En een dezer dagen gaat hij zeker open. Zodra ik de juiste tijd weet geef ik een gil. Maar het zal zeker niet lang meer duren.
Take your time to do it rightquote:
Omdat het denk ik begrijpelijk is dat ze hun team zo snel mogelijk af willen hebbenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:57 schreef Atreidez het volgende:
Waarom zijn al die mensen zo ongeduldig.. Als ie het 10 maart maar doet
1. Omdat ik de prijzen van de afzonderlijke onderdelen wil weten zodat ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:57 schreef Atreidez het volgende:
Waarom zijn al die mensen zo ongeduldig.. Als ie het 10 maart maar doet
Daarom dus zo laat!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
1. Omdat ik de prijzen van de afzonderlijke onderdelen wil weten zodat ik
2. die in een database kan stoppen waarmee ik
3. alle combinaties die ik met mijn startgeld kan kopen uitreken die ik vervolgens
4. correleer tegen in het verleden behaalde resultaten waardoor ik
5. de theoretisch lucratiefste combinatie kan aanschaffen die vervolgens
a. lek rijdt
b. ontploft of
c. gewoon niet van start gaat.
En dat kan ik niet in twee dagen!
Jongens, speciaal voor Barbaaf openen we hem op 9 maartquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
3. alle combinaties die ik met mijn startgeld kan kopen uitreken die ik vervolgens
a. lek rijdt
b. ontploft of
Dat progje maak je van te voren en zo gauw de site online is start je 'm op. Tijd zat dus.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef Barbaaf het volgende:
a. lek rijdt
b. ontploft of
Het lijkt ook compleet niet nuttig te zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef Barbaaf het volgende:
a. lek rijdt
b. ontploft of
Grrrquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:48 schreef Nuongirl het volgende:
Jongens, speciaal voor Barbaaf openen we hem op 9 maart
heb ik nog liggen van vorig jaar, alleen die data invoeren is zo'n t*f*sklus maar ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:28 schreef Arcee het volgende:
Dat progje maak je van te voren en zo gauw de site online is start je 'm op. Tijd zat dus.
heeft gelijk dus neem mijn vorige post gerust met een kilootje zoutquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:48 schreef Light het volgende:
Het lijkt ook compleet niet nuttig te zijn
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:07 schreef Nuongirl het volgende:
Morgenavond gaat de F1-manager open![]()
-einde mededeling-
Als er geen gekke dingen gebeuren, maar daar gaan we niet vanuit![]()
Tenzij dat onderdeel is van het progje.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:21 schreef Barbaaf het volgende:
heb ik nog liggen van vorig jaar, alleen die data invoeren is zo'n t*f*sklus maar ook
Ik had geprobeerd dat te scripten maar kwam er achter dat het sneller ging de pagina's met vi te bewerken tot hapklare brokken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tenzij dat onderdeel is van het progje.
Het is morgenavondquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:07 schreef Nuongirl het volgende:
Morgenavond gaat de F1-manager open![]()
-einde mededeling-
Als er geen gekke dingen gebeuren, maar daar gaan we niet vanuit![]()
de avond is nog maar 33 minuten oudquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is morgenavond
maar ik zie nog niets
quote:
quote:
Ik kan niets doen momenteelquote:
eten?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:31 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik kan niets doen momenteel![]()
En degene die er wel wat aan kan doen, was niet om 6 uur thuis en moest ook nog eten
Oei ... dat klinkt niet goed. Zo te horen is er nog veel werk te doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:31 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik kan niets doen momenteel![]()
En degene die er wel wat aan kan doen, was niet om 6 uur thuis en moest ook nog eten
Nee dat valt meequote:Op donderdag 2 maart 2006 20:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Oei ... dat klinkt niet goed. Zo te horen is er nog veel werk te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |