Same here!!quote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef MrX1982 het volgende:
Eindelijk een 1&2, net als ik het niet heb gezien.
Goede zaken gedaan voor de manager
de crew zou wel denken.., alle prijzen zijn toch wel vergeven de meesten zijn alleen maar aan het sparenquote:
ik 336quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:33 schreef MrX1982 het volgende:
293 punten
Ik heb weleens beter gescoord![]()
Maar je loopt niet voldoende inquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:10 schreef JPM01 het volgende:
ik 336loop weer in op je
![]()
maar ik dank bij deze de heer Jacques Villenkut voor het verpesten van de race van Montoya en het bezorgde mij vandaag een kut humeur![]()
ik neem aan dat je sjaak bedoeld..., Montoya deed niks verkeerd hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:16 schreef Light het volgende:
De punten voor deze GP gaan nog weer aangepast worden, ivm het terugzetten van JPM en de diskwalificatie van Sato. Maar veel effect zal dat vast niet hebben.
Je hebt gelijk, excusesquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:40 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik neem aan dat je sjaak bedoeld..., Montoya deed niks verkeerd hoor![]()
Ik loop ook op MrX in. Waarom heb ik nou die Renaultmotor niet genomen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:10 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik 336loop weer in op je
![]()
maar ik dank bij deze de heer Jacques Villenkut voor het verpesten van de race van Montoya en het bezorgde mij vandaag een kut humeur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |