quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:25 schreef Seneca het volgende:
1. Bron?
2. Bron?
3. Bron?
4. Bron?
5. Bron?
6. Bron?
7. Bron?
Ik moet wel zeggen dat je er blijkbaar veel vanaf weet. Heb je soms ervaring?
Juist niet. Daarom wil hij voorkomen dat anderen er wel ervaring mee krijgen door het zo eng mogelijk te maken..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:25 schreef Seneca het volgende:
1. Bron?
2. Bron?
3. Bron?
4. Bron?
5. Bron?
6. Bron?
7. Bron?
Ik moet wel zeggen dat je er blijkbaar veel vanaf weet. Heb je soms ervaring?
vertrouwen is prima, maar je moet er wel voor zorgen dat je gezond verstand niet vertroebeld raakt door hetgeen dat tussen je benen zit. Altijd goed uitkijken dus, nooit alcohol gebruiken en let goed op de omgeving, pak een betrouwbare taxi. Kortom laat je niet in de val lokken, tussen de onschuldig ogende dames zitten veel "pirahnas" en "ayam" let op , ik praat over hier gewoon over Nederland.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:28 schreef Nouk het volgende:
Beetje vertrouwen in de mens, BHFH.
Je baseert je verhaal op verklaringen van anderen. Goed, dat kan. Maar je hebt dus geen harde cijfers, en kunt derhalve geen uitspraken doen over hoe vaak zoiets voorkomt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik baseer mijn stelling op de verhalen die ik gehoord heb van mensen die dit aan den lijve hebben ondervonden, dit zijn regelmatig voorkomende misdrijven. Je hoort er niet vaak van, omdat de slachtoffers vaak zich schamen om aangifte te doen.
Bedankt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
1 Feit is dat meiden vaak spioneren voor georganiseerde roversbendes die dan later je huis leeg halen. Dus zeker als je een meid niet kent, is het gevaarlijk!
Maar ook naar het huis van de meid gaan is gevaarlijk.
dit punt is momenteel in Jakarta een hot-item, maar komt ook in steden als Amsterdam voor.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik moest even heel hard schateren. Daar knapt een mense van op.
Maar stel, stél hè, dat jij in een bar aan de praat raakt met een leuk meisje en na een avond plezier geeft ze aan dat ze wel zin heeft om de kennismaking bij jou thuis voort te zetten. Doe je dat dan niet vanwege de gevaren die je dan loopt?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dit punt is momenteel in Jakarta een hot-item, maar komt ook in steden als Amsterdam voor.
Jerry Springer? Of Oprah?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik baseer mijn stelling op de verhalen die ik gehoord heb van mensen die dit aan den lijve hebben ondervonden, dit zijn regelmatig voorkomende misdrijven. Je hoort er niet vaak van, omdat de slachtoffers vaak zich schamen om aangifte te doen.
Ja dat is inderdaad een reeel probleem. Makkelijk jatbare spulletjes zoals mobieltje, portomonnee en digicam kun je beter eventjes verstoppen of in de kluis opbergen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als je een meid meeneemt voor een one-night stand loop je enorme risico's.
1 Feit is dat meiden vaak spioneren voor georganiseerde roversbendes die dan later je huis leeg halen. Dus zeker als je een meid niet kent, is het gevaarlijk!
Burundanga is inderdaad een berucht middeltje (erg populair in Colombia en omstreken). Dit is reukloos en smaakloos en kan worden toegevoegd in drankjes, sigaretten, snoepjes etc. Door dit middel blijf je bij bewustzijn maar je verliest je eigen wil dus als iemand vraagt "geef me al je geld" dan doe je dat gewoon. Wordt ook vaak gebruikt om mannen/ vrouwen te verkrachten.quote:Maar ook naar het huis van de meid gaan is gevaarlijk.
2 Het gebeurt regelmatig dat meiden jongens bedwelmen (door iets in het drankje te gooien, of een reukloos slaapmiddel tussen de borsten) waarna de arme drommel beroofd wordt.
Ja ontvoering is een reeel risico. Daarom kun je beter zorgen dat je er armlastig uitziet, NOOIT een Gold- of Platinum card nemen en ook nooit businesscards bij je dragen. Zelfs als jij geen geld hebt denken ze soms dat ze geld van je werknemer los kunnen krijgen.quote:3 Ook worden regelmatig mensen opgesloten en onder bedreiging van geweld worden ze alleen vrijgelaten als er grote bedragen geld op tafel komen.
Bij nuecken in het appartement van het meisje wordt verkrachting erg lastig bewijsbaar. Dit risico lijkt me dus niet zo grootquote:4 Ook kun je later aangeklaagd worden voor verkrachting, waarna grote sommen geld worden gevraagd.
Daarom altijd ZELF de taxi regelenquote:5 Soms spelem meiden en taxichauffeurs ook onder één hoedje, de taxichauffeur rijd je naar een afgelegen plek, waar handlangers wachten die je beroven, waarna je naakt en berooid op straat gedumpt wordt.
Het is beter om helemaal geen condoom te gebruikenquote:6 Meid probeert zwanger van je te worden door zich te insemineren met het sperma uit het condoom (zodat ze je later kan aanklagen , of geld krijgen voor het kind) , pas dus op en spoel altijd zelf het condoom door de wc.
Daarom altijd checken op een maagdenvliesquote:7 Geslachtsziektes. Meiden met een losbandige moraal zijn vaak besmet met één of andere ziekte, zeker als ze het met condoomgebruik niet zo nauw nemen!
Verder heb je nog het risico dat het meisje stiekum een verkleedde goth is en ze tijdens het pijpen je lul eraf bijtquote:Moraal van het verhaal is, bezint eer ge begint en kijk ontzettend goed uit eer je met een meid""in zee" gaat. Dit zijn dan de risico's die jongens lopen, meiden lopen weer andere risico;s,maar goed ik kan natuurlijk alleen van één kant spreken.
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Een goede tip is wat extra geld op eenn plek stoppen die niemand verwacht, (zoals in je schoen, of onderbroek) zodat je , mocht je beroofd worden toch nog wat hebt voor een taxi terug.
Wat denk je dat er gebeurt als je langs de kant van de weg staat zonder kleren? Dan kom je heus wel thuis, dan betaal je later wel, en anders laat je gelijk de politie bellen en dan halen die je wel op.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
een ingenaaid zakje aan de binnenkant van je ondergoed, of in je schoen.
hoe wil je bellen zonder geld en de mensen die langsrijden denken dat een gostoorde gek bent als je bijna naakt op straat loopt en zullen het gas alleen maar wat dieper intrappen als ze je zien. Je kan maar beter worst case scenario maatregelen nemen.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:29 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als je langs de kant van de weg staat zonder kleren? Dan kom je heus wel thuis, dan betaal je later wel, en anders laat je gelijk de politie bellen en dan halen die je wel op.
stop geld in je kontquote:Op zondag 31 juli 2005 18:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
hoe wil je bellen zonder geld en de mensen die langsrijden denken dat een gostoorde gek bent als je bijna naakt op straat loopt en zullen het gas alleen maar wat dieper intrappen als ze je zien. Je kan maar beter worst case scenario maatregelen nemen.
die moet je steeds opnieuw opladen, dus dat is vervelendquote:
over 10 jaar gaat ie zelfs nueckenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:45 schreef Arnold_fan het volgende:
Offtopic
BHFH doet altijd alsof hij in de 30 is, en nu gaat hij opeens studeren???
Offtopic
Doe er een extra accu bijquote:Op zondag 31 juli 2005 18:40 schreef -erwin- het volgende:
[..]
die moet je steeds opnieuw opladen, dus dat is vervelend
Enquote:Op zondag 31 juli 2005 18:45 schreef Arnold_fan het volgende:
Offtopic
BHFH doet altijd alsof hij in de 30 is, en nu gaat hij opeens studeren???
Offtopic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |