quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Als je een meid meeneemt voor een one-night stand loop je enorme risico's.
1 Feit is dat meiden vaak spioneren voor georganiseerde roversbendes die dan later je huis leeg halen. Dus zeker als je een meid niet kent, is het gevaarlijk!
Ja dat is inderdaad een reeel probleem. Makkelijk jatbare spulletjes zoals mobieltje, portomonnee en digicam kun je beter eventjes verstoppen of in de kluis opbergen.
Daarom kun je beter bij het meisje thuis gaan nuecken in plaats van in jouw appartement.
quote:
Maar ook naar het huis van de meid gaan is gevaarlijk.
2 Het gebeurt regelmatig dat meiden jongens bedwelmen (door iets in het drankje te gooien, of een reukloos slaapmiddel tussen de borsten) waarna de arme drommel beroofd wordt.
Burundanga is inderdaad een berucht middeltje (erg populair in Colombia en omstreken). Dit is reukloos en smaakloos en kan worden toegevoegd in drankjes, sigaretten, snoepjes etc. Door dit middel blijf je bij bewustzijn maar je verliest je eigen wil dus als iemand vraagt "geef me al je geld" dan doe je dat gewoon. Wordt ook vaak gebruikt om mannen/ vrouwen te verkrachten.
Ik heb nog nooit gehoord dat vrouwen dat tussen hun borsten smeren maar het is op zich een goed idee en het zou best kunnen werken
quote:
3 Ook worden regelmatig mensen opgesloten en onder bedreiging van geweld worden ze alleen vrijgelaten als er grote bedragen geld op tafel komen.
Ja ontvoering is een reeel risico. Daarom kun je beter zorgen dat je er armlastig uitziet, NOOIT een Gold- of Platinum card nemen en ook nooit businesscards bij je dragen. Zelfs als jij geen geld hebt denken ze soms dat ze geld van je werknemer los kunnen krijgen.
quote:
4 Ook kun je later aangeklaagd worden voor verkrachting, waarna grote sommen geld worden gevraagd.
Bij nuecken in het appartement van het meisje wordt verkrachting erg lastig bewijsbaar. Dit risico lijkt me dus niet zo groot
quote:
5 Soms spelem meiden en taxichauffeurs ook onder één hoedje, de taxichauffeur rijd je naar een afgelegen plek, waar handlangers wachten die je beroven, waarna je naakt en berooid op straat gedumpt wordt.
Daarom altijd ZELF de taxi regelen
quote:
6 Meid probeert zwanger van je te worden door zich te insemineren met het sperma uit het condoom (zodat ze je later kan aanklagen , of geld krijgen voor het kind) , pas dus op en spoel altijd zelf het condoom door de wc.
Het is beter om helemaal geen condoom te gebruiken
quote:
7 Geslachtsziektes. Meiden met een losbandige moraal zijn vaak besmet met één of andere ziekte, zeker als ze het met condoomgebruik niet zo nauw nemen!
Daarom altijd checken op een maagdenvlies
quote:
Moraal van het verhaal is, bezint eer ge begint en kijk ontzettend goed uit eer je met een meid""in zee" gaat. Dit zijn dan de risico's die jongens lopen, meiden lopen weer andere risico;s,maar goed ik kan natuurlijk alleen van één kant spreken.
Verder heb je nog het risico dat het meisje stiekum een verkleedde goth is en ze tijdens het pijpen je lul eraf bijt
![]()
Hiervoor ben ik nog het meest bang