Rob mag voortaan wel wegblijven, net als al die Belgen, op Belle na natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:03 schreef tong80 het volgende:
Rob de Nijs die een nummer zong van 40 jaar geleden en nog een duf nummer ook was ook niet verheffend.
Nee juist niet, heerlijke nieuwe geblondeerde zangers met fel rode jasjes.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef Bullpit het volgende:
jezus man, ik ken dat hele programma niet , zo te horen is het allemaal jeugdsentiment![]()
Je bent in de war met Live 8 zeker?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef Bullpit het volgende:
jezus man, ik ken dat hele programma niet , zo te horen is het allemaal jeugdsentiment![]()
en met cup D silicone tieten ? ik mis alle top programma's laatste tijdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee juist niet, heerlijke nieuwe geblondeerde zangers met fel rode jasjes.
Het gaat hier om een zangerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:07 schreef Bullpit het volgende:
[..]
en met cup D silicone tieten ? ik mis alle top programma's laatste tijd![]()
Nee we openen er alleen topics over.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zijn er mensen die dat soort programma's kijken?![]()
Vorige week keken er 800 000 mensen, dus blijkbaar wel jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zijn er mensen die dat soort programma's kijken?![]()
Heb je jezelf vanavond nog teruggezien op televisie?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:21 schreef appelsientje het volgende:
TVP
ik ben er weer bij in Scheveningen..
Ik heb niet gekekenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je jezelf vanavond nog teruggezien op televisie?
Ja, nou ja, je had het natuurlijk al live meegemaakt.quote:
Je moet in Scheveningen gewoon in de buurt van te dikke kinderen gaan staan. Die nemen ze heel vaak in beeld.quote:Maar een vriend van me zag me ff voorbij schieten
Kloptquote:Op zondag 31 juli 2005 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, nou ja, je had het natuurlijk al live meegemaakt.
[..]
quote:Je moet in Scheveningen gewoon in de buurt van te dikke kinderen gaan staan. Die nemen ze heel vaak in beeld.
Goed is dat hè?quote:Op zondag 31 juli 2005 01:07 schreef Tokay het volgende:
Dat heb ik gezien!
Ik heb gefascineerd zitten kijken!
Ik heb met open mond zitten kijken!quote:Op zondag 31 juli 2005 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Goed is dat hè?
Ik heb ook altijd het idee dat zij twee er een geheel andere definitie van ritme op nahouden dan 'Us regular folks'quote:Op zondag 31 juli 2005 01:39 schreef Tokay het volgende:
Het dansje van Carola en Jan van BZN had ik voor geen goud willen missen, wát een choreografie!
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook altijd het idee dat zij twee er een geheel andere definitie van ritme op nahouden dan 'Us regular folks'
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:47 schreef Tokay het volgende:
[..]![]()
Ook zo genoten van de BZN in Bagdad-persiflage?
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:54 schreef Scrutinizer het volgende:De specials van BZN zelf zijn ook hilarisch hoor. De ezelritjes en de omgang met de lokale bevolking valt haast niet te parodiëren.
Ik heb de hele DVD-collectie hier staanquote:Op zondag 31 juli 2005 01:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]De specials van BZN zelf zijn ook hilarisch hoor. De ezelritjes en de omgang met de lokale bevolking valt haast niet te parodiëren.
Daar heeft vast veel tijd in gezetenquote:Op zondag 31 juli 2005 01:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik heb met open mond zitten kijken!
(En artiesten voorbij zien komen waarvan ik het bestaan niet eens wist.)
Het dansje van Carola en Jan van BZN had ik voor geen goud willen missen, wát een choreografie!
"Show me the way to Kut"quote:Op zondag 31 juli 2005 01:47 schreef Tokay het volgende:
[..]![]()
Ook zo genoten van de BZN in Bagdad-persiflage?
De search doet het nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:38 schreef tong80 het volgende:
Ga BZN ff in een ander topic belachelijk maken
Zal ik doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:04 schreef appelsientje het volgende:
het feest was echt geweldig !!
je moet ff kijken bij de foto's backstage(op de site) die heb ik allemaal gemaakt
En heb je de foto's gezien ??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:22 schreef ThomasBerge het volgende:
![]()
![]()
Wat gaan we nou krijgen?! Vanavond geen muziekfeest vanwege het WK Atletiek. Waarom moet dat op tv worden uitgezonden? We winnen toch geen medaille. Het volk wil Hollandse muziek, geen polstok hoogspringers.
M'n hele dag is weer verpest, dankjewel NOS![]()
Leuke foto's hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En heb je de foto's gezien ??
Vooral die foto van Thomas Berge met die vrouwen is geweldig
Het is nu verandert op teletekst, het wordt vanavond wel uitgezonden maar op een bijzonder tijdstip: 23:00 uurquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:56 schreef ThomasBerge het volgende:
Als ik teletekst moet geloven, is er vanavond wéér geen Muziekfeest
Volgende week wordt het leukerquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zat om 5 voor 8 al klaar maar toen kwam het niet. Ik heb het gemistWas het wat?
Nee, helaas.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig niet zoveel gemist dus. Komen BZN en Albert West volgende week ook?
Ze waren er in Alkmaar en Dordrecht wel bij. En het Muziekfeest in Scheveningen werd op 3 augustus opgenomen, en toen was net hun producer overleden, dus misschien dat het daar aan lag.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel opvallend dat BZN er vrijwel nooit bij is. Zouden ze weer bezig zijn met de opnames van een special of zo?
Of ze nemen intensief hun nieuwe danspassen door. Bij Krisztina de Châtel, ofzo.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel opvallend dat BZN er vrijwel nooit bij is. Zouden ze weer bezig zijn met de opnames van een special of zo?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zat om 5 voor 8 al klaar maar toen kwam het niet. Ik heb het gemistWas het wat?
quote:
Het zit je niet mee he?quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:24 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik vergeet nog wat zie ik; Maud, Aukje en Marieke () en dat vervelende Top Stars bandje waren er ook.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:22 schreef Yeahinho het volgende:
Gelukkig, allemaal ouwe ballen en amateurs gemist.
De jonge generatie is tenminste cool.
Ja lijkt mij een goed planquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien toch eens een tv-gids kopen![]()
Gisteren was toch het 'Hazes-concert'?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:44 schreef pos het volgende:
[..]
Ja lijkt mij een goed plan![]()
Toch niet weeer gisteren gemist he?
Misschien was het beide?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gisteren was toch het 'Hazes-concert'?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:23 schreef Yeahinho het volgende:
Weer gemist.
Wie waren er allemaal te gast?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:02 schreef ThomasBerge het volgende:
Ria Valk, Frans Bauer, René Riva, Jan Smit, Thomas Berge, Jacques Herb, Corry Konings, BZN, Marianne Weber en Lee Towers.
Volgende week nog o.a. Jannes, Charlene, Wolter Kroes en Belle Perez
Nee, wat daar staat betrof de uitzending van afgelopen woensdag. Ik ga alvast m'n video programmeren voor a.s. woensdagquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:56 schreef pos het volgende:
[..]
Misschien was het beide?
zie hier onder
[..]
[..]
Ja doenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, wat daar staat betrof de uitzending van afgelopen woensdag. Ik ga alvast m'n video programmeren voor a.s. woensdag![]()
Ik heb de vuurpijlen gister ook gemist.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef peaceman het volgende:
Ik heb bijna alles moeten missen door file, jullie snappen zeker wel dat mijn humeur dit weekend dan ook beneden alle peil is...
10quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb de vuurpijlen gister ook gemist.Ik hoorde op m'n werk dat het er 10(!) waren
Dat is sowieso iets wat menigeen bezighoudt. De familie heeft al ieder een tattoo laten zetten met inkt vermengd met de as van André. Vervolgens hebben ze een gedeelte verstrooid in de Amstel en een gedeelte begraven bij "The House of Blues" ergens in de USA. Thuis hebben ze een huis-altaar ingericht met nog meer van de as en gister zijn er dan nog eens 10 vuurpijlen gevuld met as de hemel ingeschoten. André was een groot man, zo blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
10was er zoveel as voorhanden?
Scrut...zet maar uit, dr is weer eens voetbal, zucht...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga alvast m'n video programmeren voor a.s. woensdag![]()
Wat flikken ze me nou?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:48 schreef pos het volgende:
[..]
Scrut...zet maar uit, dr is weer eens voetbal, zucht...![]()
Ik had zelfs wat leuks aangetrokkenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat flikken ze me nou?Ik heb én de video geprogrammeerd én zat er helemaal klaar voor [afbeelding]
Ik was eerst nog van plan om m'n kennissen van de camping bij me uit te nodigen om samen te kijken.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:53 schreef pos het volgende:
[..]
Ik had zelfs wat leuks aangetrokken
Ja dan had je nu een huis vol teleurgestelde mensen gehad...of erger woedende mensenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was eerst nog van plan om m'n kennissen van de camping bij me uit te nodigen om samen te kijken.Goed dat ik dat niet gedaan heb.
Misschien heb je hier wat aan Scrutquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb net iets te laat ingeschakeld. Wie waren die lui die die sirtaki speelden voor Janje Smit?
Twee zielen een gedachte Scrutquote:
Dit was dus de laatstequote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:44 schreef pos het volgende:
Echt gezellig daar...volgende keer zou ik er wel bij willen zijn![]()
En wat had Jan Keizer weer een geweldig jasje aanquote:En BZN....echt lekkere muziek![]()
Oowquote:
quote:
[..]
En wat had Jan Keizer weer een geweldig jasje aan![]()
Je kunt dan mee met zo'n busreis met TROS-leden naar Winterberg in Duitsland voor TROS-muziekfeest in de Sneeuwquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:52 schreef pos het volgende:
[..]
Oow![]()
Nou ja misschien komt er tegen de kerst weer zoiets...met winterse sferen
Goed idee Scrutquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt dan mee met zo'n busreis met TROS-leden naar Winterberg in Duitsland voor TROS-muziekfeest in de Sneeuw
Dat is dan nog even afwachten he...laten we het hopenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als Kerst dit jaar na 22 december valt ben ik van de partij![]()
Misschien kunnen we er wel een RJPvD-meet van maken...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:08 schreef pos het volgende:
Dat is dan nog even afwachten he...laten we het hopenen het ijkt me hartstikke gezellig Scrut
![]()
Nee joh...dat dan maar een andere keer. Dit is alleen voor echte liefhebbersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er wel een RJPvD-meet van maken... [afbeelding]
www.bzn-online.comquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Een greatest-hits single? Dat is nog es creatief....., van het management.
Zowel Frank, Grad en Henk zijn deze zomer voorbij gekomen bij de Muziekfeesten. Corry Geerlings volgens mij niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zie dit topic vandaag pas helaas, Heb eigenlijk alleen de 2 afleveringen vanuit Eindhoven gezien. Maar is Frank van Etten, Corry geerlings en Grad of Henk Damen al eens op t.v. geweest.
Heb ik hier ook vaak opstaan, erg leuke zenderquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
Heb de laatste dagen erg veel tv oranje op staan. Momenteel op essent kabelcom te ontvangen op preview tv. Heel veel nederlandstalige muziek (van Jannes tot Rene Schuurmans en van Marco Borsato tot Albert West) en tussendoor af en toe een dialect nummer.
Gisteren gemist door voetbalquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:37 schreef Sjoerd102 het volgende:
Erg goede aflevering vanavond, alleen jammer dat Jan Smit als laatste aan de beurt was. Ik had liever een topper als Jannes gezien.
Het was gisteren niet veel nee. Ze moeten al die kinderbandjes eruit gooien. Ik wil toppers als Frank van Etten, Grad Damen, Jannes etc.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
om eerlijk te zijn vond ik het vrij matig, alleen jannes was echt top. marianne weber en wesley allebei met een matig liedje, en charlene en BZN waas ook een net niet nummer.
welk liedje zong BZN dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
om eerlijk te zijn vond ik het vrij matig, alleen jannes was echt top. marianne weber en wesley allebei met een matig liedje, en charlene en BZN waas ook een net niet nummer.
Een of ander Nederlandstalig nummerquote:
Die Hitmedley was inderdaad wel erg goed. Maar daar zie je aandat ze veel beter zijn in hun oude repetoire.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
BZN, zong: de zon, de zee.
Vond de hitmedley van een tijdje terug erg goed. Urquhart vergeet Rene Schuurmans niet
Ik ben nog altijd een trouwe kijkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nu meer dan een jaar dit topic omhoog geschopt. Tros muziekfeest, nu op de tros!!!
O...wat jammer, heb het gemistquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb weer genoten.Wel jammer van die beetje matige uitvoering van Het Kleine Café aan de Haven door André Rieu.
Frans Bauer was wel weer geweldig. Wat is die jongen toch leuk voor z'n fans. Dit keer stond hij met een oude man te zoenen.quote:
Ja hoor!!! En dat mis ik dus weerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Frans Bauer was wel weer geweldig. Wat is die jongen toch leuk voor z'n fans. Dit keer stond hij met een oude man te zoenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |