Het was gisteren niet veel nee. Ze moeten al die kinderbandjes eruit gooien. Ik wil toppers als Frank van Etten, Grad Damen, Jannes etc.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
om eerlijk te zijn vond ik het vrij matig, alleen jannes was echt top. marianne weber en wesley allebei met een matig liedje, en charlene en BZN waas ook een net niet nummer.
welk liedje zong BZN dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
om eerlijk te zijn vond ik het vrij matig, alleen jannes was echt top. marianne weber en wesley allebei met een matig liedje, en charlene en BZN waas ook een net niet nummer.
Een of ander Nederlandstalig nummerquote:
Die Hitmedley was inderdaad wel erg goed. Maar daar zie je aandat ze veel beter zijn in hun oude repetoire.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
BZN, zong: de zon, de zee.
Vond de hitmedley van een tijdje terug erg goed. Urquhart vergeet Rene Schuurmans niet
Ik ben nog altijd een trouwe kijkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nu meer dan een jaar dit topic omhoog geschopt. Tros muziekfeest, nu op de tros!!!
O...wat jammer, heb het gemistquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb weer genoten.Wel jammer van die beetje matige uitvoering van Het Kleine Café aan de Haven door André Rieu.
Frans Bauer was wel weer geweldig. Wat is die jongen toch leuk voor z'n fans. Dit keer stond hij met een oude man te zoenen.quote:
Ja hoor!!! En dat mis ik dus weerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Frans Bauer was wel weer geweldig. Wat is die jongen toch leuk voor z'n fans. Dit keer stond hij met een oude man te zoenen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |