Misschien heb je hier wat aan Scrutquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb net iets te laat ingeschakeld. Wie waren die lui die die sirtaki speelden voor Janje Smit?
Twee zielen een gedachte Scrutquote:
Dit was dus de laatstequote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:44 schreef pos het volgende:
Echt gezellig daar...volgende keer zou ik er wel bij willen zijn![]()
En wat had Jan Keizer weer een geweldig jasje aanquote:En BZN....echt lekkere muziek![]()
Oowquote:
quote:
[..]
En wat had Jan Keizer weer een geweldig jasje aan![]()
Je kunt dan mee met zo'n busreis met TROS-leden naar Winterberg in Duitsland voor TROS-muziekfeest in de Sneeuwquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:52 schreef pos het volgende:
[..]
Oow![]()
Nou ja misschien komt er tegen de kerst weer zoiets...met winterse sferen
Goed idee Scrutquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt dan mee met zo'n busreis met TROS-leden naar Winterberg in Duitsland voor TROS-muziekfeest in de Sneeuw
Dat is dan nog even afwachten he...laten we het hopenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als Kerst dit jaar na 22 december valt ben ik van de partij![]()
Misschien kunnen we er wel een RJPvD-meet van maken...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:08 schreef pos het volgende:
Dat is dan nog even afwachten he...laten we het hopenen het ijkt me hartstikke gezellig Scrut
![]()
Nee joh...dat dan maar een andere keer. Dit is alleen voor echte liefhebbersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er wel een RJPvD-meet van maken... [afbeelding]
www.bzn-online.comquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Een greatest-hits single? Dat is nog es creatief....., van het management.
Zowel Frank, Grad en Henk zijn deze zomer voorbij gekomen bij de Muziekfeesten. Corry Geerlings volgens mij niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zie dit topic vandaag pas helaas, Heb eigenlijk alleen de 2 afleveringen vanuit Eindhoven gezien. Maar is Frank van Etten, Corry geerlings en Grad of Henk Damen al eens op t.v. geweest.
Heb ik hier ook vaak opstaan, erg leuke zenderquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
Heb de laatste dagen erg veel tv oranje op staan. Momenteel op essent kabelcom te ontvangen op preview tv. Heel veel nederlandstalige muziek (van Jannes tot Rene Schuurmans en van Marco Borsato tot Albert West) en tussendoor af en toe een dialect nummer.
Gisteren gemist door voetbalquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:37 schreef Sjoerd102 het volgende:
Erg goede aflevering vanavond, alleen jammer dat Jan Smit als laatste aan de beurt was. Ik had liever een topper als Jannes gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |