Misschien heb je hier wat aan Scrutquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb net iets te laat ingeschakeld. Wie waren die lui die die sirtaki speelden voor Janje Smit?
Twee zielen een gedachte Scrutquote:
Dit was dus de laatstequote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:44 schreef pos het volgende:
Echt gezellig daar...volgende keer zou ik er wel bij willen zijn![]()
En wat had Jan Keizer weer een geweldig jasje aanquote:En BZN....echt lekkere muziek![]()
Oowquote:
quote:
[..]
En wat had Jan Keizer weer een geweldig jasje aan![]()
Je kunt dan mee met zo'n busreis met TROS-leden naar Winterberg in Duitsland voor TROS-muziekfeest in de Sneeuwquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:52 schreef pos het volgende:
[..]
Oow![]()
Nou ja misschien komt er tegen de kerst weer zoiets...met winterse sferen
Goed idee Scrutquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt dan mee met zo'n busreis met TROS-leden naar Winterberg in Duitsland voor TROS-muziekfeest in de Sneeuw
Dat is dan nog even afwachten he...laten we het hopenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als Kerst dit jaar na 22 december valt ben ik van de partij![]()
Misschien kunnen we er wel een RJPvD-meet van maken...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:08 schreef pos het volgende:
Dat is dan nog even afwachten he...laten we het hopenen het ijkt me hartstikke gezellig Scrut
![]()
Nee joh...dat dan maar een andere keer. Dit is alleen voor echte liefhebbersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er wel een RJPvD-meet van maken... [afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |