Kijk er zijn nog levende zielen onlinequote:Op zondag 31 juli 2005 04:20 schreef Morwen het volgende:
Yay, Flitsen en Donder (Leiden)
We Likes it, my precious, yes we do![]()
Alive and Kickingquote:Op zondag 31 juli 2005 04:22 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Kijk er zijn nog levende zielen online
Waar is hier ?quote:Op zondag 31 juli 2005 04:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alive and KickingPlenst hier, man, niet normaal
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 04:33 schreef FRaGMaN het volgende:
Gasten! kijk dat buien gebied op de Noordzee activeren!! niet normaal meer wat er straks aankomt! ik ga alvast buiten zitten!
Bij deze feliciteer ik die diender ook !quote:Op zondag 31 juli 2005 04:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hierbij wil ik vooral OOM_AGENT feliciteren met het 3 jaar bestaan van deze succesvolle reeks, DASOO!!!
[afbeelding]
Natuurlijk ook voor de andere vaste mensen: GEFELICITEERD!
Met dank aan:
Oom_Agent: Topic naam bedenker
&
SpeedyGJ: OP & Website beheerder.
Hallo Steijn.quote:
Het loopt net wat anders, het draait vanuit het noord-westen naar het noord-oosten ( via de zuidkant zeg maar )quote:Op zondag 31 juli 2005 04:33 schreef FRaGMaN het volgende:
Gasten! kijk dat buien gebied op de Noordzee activeren!! niet normaal meer wat er straks aankomt! ik ga alvast buiten zitten!
[afbeelding]
Dat lijkt maar zo. Gaat wel degelijk naar het Zuid westen toequote:Op zondag 31 juli 2005 04:47 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Het loopt net wat anders, het draait vanuit het noord-westen naar het noord-oosten ( via de zuidkant zeg maar )![]()
Dan groeien de buien naar het noord-oosten toequote:Op zondag 31 juli 2005 04:48 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Gaat wel degelijk naar het Zuid westen toe
Klopt maar het neerslag gebied trekt ZOquote:Op zondag 31 juli 2005 04:49 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Dan groeien de buien naar het noord-oosten toe
Op dat radarbeeld af te gaan denk ik niet dat er onweer op zit hoor.quote:Op zondag 31 juli 2005 04:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga effe foto klikken met sluitertijd, tot zow
[filosofische gay-mode]quote:Op zondag 31 juli 2005 04:50 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
Klopt maar het neerslag gebied trekt ZO
activeert als een gek. wacht maar af.quote:Op zondag 31 juli 2005 04:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Op dat radarbeeld af te gaan denk ik niet dat er onweer op zit hoor.
Geeft niks, een vriendin van mijn vriendin zeg maar..die moet aan de hand van een ring om haar vinger zien of het links of rechts is.quote:Op zondag 31 juli 2005 04:53 schreef FRaGMaN het volgende:
Ik haal oost en west altijd door elkaar.. Geen idee waarom.
(als ik naar het strand wil vraag ik ook pas de weg als de mensen ondertussen al Duits spreken)
Vertel vertelquote:Op zondag 31 juli 2005 05:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nou zo gunstig zijn de technische indicatoren niet.
Klopt alleen voor de wolken evenquote:Op zondag 31 juli 2005 04:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Op dat radarbeeld af te gaan denk ik niet dat er onweer op zit hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |