In het zuiden is het nu zefs kouder dan hierquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:44 schreef DemonRage het volgende:
Het is nu lekker afgekoeld... *raam wagenwijd open*
[afbeelding]
De kans is groot dat ik die bui vanuit Maastricht zie hangenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:39 schreef LiquidSoul het volgende:
hihi, ik woon hier nu net 2 weken in Helmond en ik heb het idee dat ik op de hoofdtribune plaats heb genomen.
Kickuh!!
En veel water nu![]()
Nee hoor, ik ben gewoon drijfnat geworden! ik kon natuurlijk weer geen 5 min wachten tot de bui voorbij wasquote:
Prachtig!! Vooral die cirrus die op komt zetten met / in een andere stroming!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Time lapse movie voor vandaag
Rechter muisknop, doel opslaan als.
Om de 30 sec een plaatje
Ik kon em niet langzamer maken, pc kreeg het te moeilijk om alle 1045 foto's om te zetten
Iddquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:53 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Prachtig!! Vooral die cirrus die op komt zetten met / in een andere stroming!![]()
had ik gisteren alquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dergelijke foto's heb ik ook nu..![]()
Valt weinig meer te melden vanuit hier. Tis rustig geworden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:06 schreef DemonRage het volgende:
Dit topic sterft ook uit met de buien...
Gaaf filmpjequote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Time lapse movie voor vandaag
Rechter muisknop, doel opslaan als.
Om de 30 sec een plaatje
Ik kon em niet langzamer maken, pc kreeg het te moeilijk om alle 1045 foto's om te zetten
Kloptquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaaf filmpje. Mooi om te zien, die hoge bewolking vanaf 54 seconden die een andere richting volgt dan de wolken daaronder.
Hoezo niet?quote:
Die komt nogquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:34 schreef FRaGMaN het volgende:
Jammer dat die bewolking boven de noordzee vrijwel stilhangt
En hier ook niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:40 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
Hiermee doet ie het nog steeds niet...![]()
We zullen de foto's maar niet hier plaatsenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:50 schreef Robje23 het volgende:
Hier nog een linkje wat ik kreeg.
http://www.kilroynews.nl/special/2005/20050730.htm
quote:Op alle foto's op de sites van U S Media en elders (inclusief het archief ) rust auteursrecht.
Op enigerlei publicatie van onze auteursrechtelijk beschermde foto's
zonder onze uitdrukkelijke schriftelijke toestemming volgt een factuur van ¤ 75,00 exclusief BTW per foto.
In geval van "leeching" wordt een bedrag ter grootte van de schade door overmatig dataverkeer in rekening gebracht.
Bij in gebreke blijven van betaling volgt gerechtelijke vervolging.
Als ze op de foto's zelf dan ook "Š U S Media" zetten ofzo, dan is het duidelijker dat er auteursrechtelijke bescherming op rust... als ze geript worden is er geen duidelijk bewijs meer namelijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We zullen de foto's maar niet hier plaatsen
[..]
Hahahaquote:Op zondag 31 juli 2005 00:33 schreef DemonRage het volgende:
Wel heb je fucking ooit!!
Alle buien, met best wel lange levensduur, die halve provincies onder water zetten, missen Eindhoven alsof er een onzichtbare barričre om de stad heen zit... en nu zijn de weergoden zo 'grappig' om met zoiets te laten zien dat het wel kan:
[afbeelding]
Troostprijs zeker...
Waar wie wat hoe?quote:
Ik weet allesquote:Op zondag 31 juli 2005 03:39 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Waar wie wat hoe?
* Marky-Boom zit weer eens te programmeren..jij weet wat ik bedoel speedy![]()
Kijk er zijn nog levende zielen onlinequote:Op zondag 31 juli 2005 04:20 schreef Morwen het volgende:
Yay, Flitsen en Donder (Leiden)
We Likes it, my precious, yes we do![]()
Alive and Kickingquote:Op zondag 31 juli 2005 04:22 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Kijk er zijn nog levende zielen online
Waar is hier ?quote:Op zondag 31 juli 2005 04:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alive and KickingPlenst hier, man, niet normaal
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 04:33 schreef FRaGMaN het volgende:
Gasten! kijk dat buien gebied op de Noordzee activeren!! niet normaal meer wat er straks aankomt! ik ga alvast buiten zitten!
Bij deze feliciteer ik die diender ook !quote:Op zondag 31 juli 2005 04:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hierbij wil ik vooral OOM_AGENT feliciteren met het 3 jaar bestaan van deze succesvolle reeks, DASOO!!!
[afbeelding]
Natuurlijk ook voor de andere vaste mensen: GEFELICITEERD!
Met dank aan:
Oom_Agent: Topic naam bedenker
&
SpeedyGJ: OP & Website beheerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |