Zelf gecreëerde overmacht is okayquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:11 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat kan ook niet want dan zou de TT niet meer kloppen.
Laat me even dromen okeejquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:26 schreef melismay het volgende:
Ik heb meestal gelijk hoor, dussseeeeee
Laten we niet te hard van stapel lopen, kee?!Laten we eerst even aankijken of we het nog wel een paar maanden met elkaar volhouden, laat staan een jaar
Jitterbug [4X]quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:34 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb trouwens een verschrikkelijk nummer van Wham in mn hoofd (nee niet die). Help
Veel muziek draaien waarbij je lekker mee kan blèren werkt voor mij uitstekend en voor mijn directe omgeving bijna net zo goed. Ik hoor ze tijdens nooit klagen tenminstequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:52 schreef Twisted_fok het volgende:
ook nog geniale tips om er vanaf te komen? (van dat nr in mn hoofd he, niet die mannelijke intuitie van je).
* Twisted_fok gaat d'r mp3-speler maar even zoekenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Veel muziek draaien waarbij je lekker mee kan blèren werkt voor mij uitstekend en voor mijn directe omgeving bijna net zo goed. Ik hoor ze tijdens nooit klagen tenminste.
Ja, wel goei hoor.quote:
Op dat gebied twijfel ik niet.quote:Oh, en psychologie is zéér aan te raden, mocht je nog twijfelen.
Ah ja. Nouja maakt toch niets uit. Je moet doen wat op dat moment het beste/belangrijkste is. De opleiding loopt in elk geval niet weg.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, wel goei hoor.
[..]
Op dat gebied twijfel ik niet.Het interesseert ne, en ik denk dat ik er ook absoluut feeling voor heb / de capaciteiten voor heb... Alleen is er veel veranderd in mijn leven, en gaat er waarschijnlijk het komende jaar nog meer veranderen, waar ik erg veel energie voor nodig zal hebben, en waarschijnlijk zal ik zelfs een paar maanden praktisch uitgeschakeld zijn. Daarnaast is er nog het financiele verhaal dat ik opnieuw zal moeten bekijken..
Momenteel heb ik het druk genoeg, dus ik wacht even tot ik weer in wat rustiger vaarwater kom. Het gaat vanzelf wel weer een keer jeuken dat er te weinig gebeurt en dat ik te weinig doe.
Nee, dat verwacht ik ook. Aan de andere kant jeukt het wel hoor. Ik wil echt die richting uit, en weg uit de sector waar ik nu werk... Maar ik weet het gewoon dat het op dit moment niet verstandig is op financieel gebied, en ook omdat ik teveel met mijn hoofd met andere dingen bezig ben. Een paar maanden met een opleiding stoppen tussendoor lijkt mij op zijn minst ook niet praktisch, zoniet onmogelijk..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah ja. Nouja maakt toch niets uit. Je moet doen wat op dat moment het beste/belangrijkste is. De opleiding loopt in elk geval niet weg.
Nouja ligt eraan. Ik volg hem op de OU, en daar maakt dat niets uit. Je hebt na inschrijving voor een module anderhalf jaar de tijd.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht ik ook. Aan de andere kant jeukt het wel hoor. Ik wil echt die richting uit, en weg uit de sector waar ik nu werk... Maar ik weet het gewoon dat het op dit moment niet verstandig is op financieel gebied, en ook omdat ik teveel met mijn hoofd met andere dingen bezig ben. Een paar maanden met een opleiding stoppen tussendoor lijkt mij op zijn minst ook niet praktisch, zoniet onmogelijk..
Voor mij wordt het sowieso deeltijd, dus dat betekent toch al dat ik aandacht moet verdelen. Ik zie althans geen mogelijkheden om een full-time studie te financieren op dit moment. Verder betekent langer bezig zijn in het algemeen ook dat het meer kost. Een ander punt is ook dat wat er te gebeuren staat best wel eens erg ingrijpend zou kunnen zijn, met een langere nasleep dan ingecalculeerd, en misschien emotioneel en mentaal zijn de effecten ook heftiger..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja ligt eraan. Ik volg hem op de OU, en daar maakt dat niets uit. Je hebt na inschrijving voor een module anderhalf jaar de tijd.
Misschien zelfs voor die tijd al.. Het klinkt vrij flexibel voor zover ik gelezen heb, en voor zover ik begrijp zou het niet echt kwaad kunnen wanneer e.e.a. tegenzit en ik een half jaar de studie zou moeten onderbreken.. Ook qua kosten is het op die manier beheersbaar..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:48 schreef dawg het volgende:
Alleen maar eigenlijk. Je bepaalt je eigen tempo, wanneer je tentamen wilt doen. Uitzonderinge zijn er wel, maar dan heb je nog steeds 3 data waaruit je kan kiezen. Dit zijn wel maar een paar modules. En je kunt per module inschrijven, dus mocht er ineens iets tussenkomen, zit je nergens aan vast in principe. En het is een BA/MA opleiding. Zeker het overwegen waard tegen die tijd.
Jep. Het flexibele was voor mij een doorslaggevend punt. Vanwege allerlei redenen, waaronder werk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien zelfs voor die tijd al.. Het klinkt vrij flexibel voor zover ik gelezen heb, en voor zover ik begrijp zou het niet echt kwaad kunnen wanneer e.e.a. tegenzit en ik een half jaar de studie zou moeten onderbreken.. Ook qua kosten is het op die manier beheersbaar..
Hmm, goede tip.
Hela! Alles kits achter de rits, Q?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:54 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, hallo.
sshhhhhhtttt straks horen de users het nogquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit is een slow chat dus ontopicder dan sexen in een crew forum.
Werk sowieso al ja. Daarmee zou het sowieso een naar eigen tijd in te delen opleiding moeten worden. Maar ook voor de rest van mijn "tijdproblemen" lijkt deze studie me handig.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Jep. Het flexibele was voor mij een doorslaggevend punt. Vanwege allerlei redenen, waaronder werk.
Dat wil je inderdaad niet weten.quote:En sexen in crewfora? Ik wil het niet weten.
Volgens mij is het daar te laat voorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
sshhhhhhtttt straks horen de users het nog
Dan ga je op stap.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:57 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Rustig.. Op zaterdagavond alleen thuis zitten is nooit kits, toch?
Ik ook. Jammer dat ik niet in de crewfora kan, én dat ik Cc's gezicht dan niet zie.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:58 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ik wil dat gezicht van CC wel eens zien als ze dat topic opent![]()
Ik ben benieuwd wat haar reactie is.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:58 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ik wil dat gezicht van CC wel eens zien als ze dat topic opent![]()
Ik vraag Cc wel om een foto te maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ook. Jammer dat ik niet in de crewfora kan, én dat ik Cc's gezicht dan niet zie.
Wat moeten die users wel niet denken nu.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar te laat voor
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat moeten die users wel niet denken nu.
Maar dan zijn het de users die gaan reageren, een kwestie van belangenverstrengeling krijgen we dan.quote:
In de crewfora.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dan zijn het de users die gaan reageren, een kwestie van belangenverstrengeling krijgen we dan.
dan wordt het echt een knuffelparty en dat willen we niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dan zijn het de users die gaan reageren, een kwestie van belangenverstrengeling krijgen we dan.
Ben je wel een beetje groot en sterk?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:10 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
dan wordt het echt een knuffelparty en dat willen we niet.
Ik wil Alicey voor mij alleen.![]()
En daar heb jij de macht.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan zeggen ze vast dat ik het maar in R&P moet gaan proberen.
Als het goed is voel je dat toch (crewtopicquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje groot en sterk?
Maar om nou alle reacties van users te deleten en alleen crew te laten reageren gaat ook weer zo ver.quote:
Je gedraagt je een beetje soft namelijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:19 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Als het goed is voel je dat toch (crewtopic)
Gewoon wat mensen aanspreken. Ik ga zovaak alleen. Altijd leuk, misschien nog wel leuker, want dan leer je nog eens wat mensen kennen.quote:
Ik zou het wel weten als ik jou was.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar om nou alle reacties van users te deleten en alleen crew te laten reageren gaat ook weer zo ver.
Pfffffff, ik durf al niet eens mn baas op te bellen om vakantie te vragen, laat staan dat ik vreemde mensen aan ga spreken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Gewoon wat mensen aanspreken. Ik ga zovaak alleen. Altijd leuk, misschien nog wel leuker, want dan leer je nog eens wat mensen kennen.
Dan moet jij maar het initiatief nemen hè kijken of ik je kan temmenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je gedraagt je een beetje soft namelijk.
Je zult me wel moeten temmen als je niet wil dat ik over je heen loop.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:36 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Dan moet jij maar het initiatief nemen hè kijken of ik je kan temmen![]()
Je hebt wel eens van die dagen ja..quote:Op zondag 31 juli 2005 12:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:
mogguh. Het zit hier tegen. Het weer wil niet meewerken, de wasdroger heeft kuren, mijn dochter is vervelend(die ligt dus nu op bed) en ik moet dus nog schoonmaken.
Ben ik net bezig met je slinger, staat er opeens een stel FA's aan het bed.quote:Zal waarschijnlijk komen omdat Alicey haar werk niet kon afmaken gisteren
Ik zou er niet op rekenen.quote:* Sc0rPi0n hoopt op zonneschijn, want dan kan ik de was buiten hangen.
Het kan prima, je wordt alleen zeiknat.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:30 schreef QyRoZ het volgende:
Lekker weer om binnen te gaan zitten. Als je afhankelijk bent van fiets en OV en geen paraplu hebt kan je al helemaaaaaaaaaal nergens heen.
Ik zit hier lekker droog. Roosje is net zo loom als ik, en ligt in haar mijn stoel te slapen. Verder heb ik het vandaag al koud (Mijn thermostaatje is echt brak geworden), en krijg ik straks mensen over de vloer. Ik ga dus lekker niet naar buiten.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:40 schreef Sc0rPi0n het volgende:
hup naar buiten jij Alicey.
Scheelt mij weer een berg werk![]()
![]()
Was gezellig!quote:Op zondag 31 juli 2005 13:47 schreef dawg het volgende:
Hoe was trouwens je housewarmingparty vorige week, Alicey?
Cool.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Was gezellig!Gezien er vooral WFL'ers waren is er uiteraard flink heftig gediscussieerd over diverse zaken.
De troep achteraf viel gelukkig mee, al had ik wel nog voor een week eten in huis, en heb ik ook nog een partij drank over.
Zo doe ik het altijd.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:21 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hmm wasdroger blijft nog steeds kuren geven. Dat wordt dus morgen de monteur bellen of de fabrikant.
Dan maar weer ouderwets binnen op een wasrek hangen.
Ik denk dat je het beter binnen kunt hangen eik.. Ik zie het nog niet zo snel droog worden en blijven..quote:Voorlopig de was die nu buiten hangt (en dus is natgeregend) laat ik maar even hangen totdat hij droog is of ik gooi hem zo op het spoelprogramma.
Ik ook, het is zomerquote:Ik wil zon !
http://weerkamer.nl/quote:
Ik vind het er nog steeds niet echt geweldig uitzien.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:49 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
http://weerkamer.nl/
Jaaa het gaat opklaren. Als het een beetje meezit, komt de zon nog hopelijk door.
Dat moet wel, anders kunnen we de toko wel sluitenquote:
Daar heb je de crew fora voor . . .quote:
Daar gaat het over sex, heb ik gehoord.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar heb je de crew fora voor . . .![]()
![]()
Verbaast me niks, met al die nympho's daar . . .quote:
dat zijn me toch saaie slowchat topics daar.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar heb je de crew fora voor . . .![]()
![]()
Hint: Urine + Test = [OUD]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ K, N, R en F ♥
Moet je ook niet gaan kijken, is één grote kliek daar. Je zou zelfs kunnen spreken over een forum in een forum . . .quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:09 schreef nixxx het volgende:
Meer kids voor jou Scorp? Zo ja, felies dan ... en nee ik ga niet in [OUD] kijken, daar ben ik nog even niet aan toe. Bed en slapen... daar ben ik wel aan toe
Q kan dat. Hij heeft zelfs geprobeerd om alle topics dood te maken om zijn topposterpositie maar te behouden, maar het mocht niet batenquote:
Ik moet gewoon even wat vaker oefenen. Zoals nu.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Q kan dat. Hij heeft zelfs geprobeerd om alle topics dood te maken om zijn topposterpositie maar te behouden, maar het mocht niet baten.
Hoi schoonheid. Weer terug uit het zonovergoten Bretagne?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:24 schreef Blinky het volgende:
Hallow. Ik kom ook om het hoekje kijken.
Blinksterquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:24 schreef Blinky het volgende:
Hallow. Ik kom ook om het hoekje kijken.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:31 schreef Pheno het volgende:
Hallo
* Pheno heeft de maandagmiddag zalmsalade en champignonsoep weer op
Het was over het algemeen de Normandische land.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoi schoonheid. Weer terug uit het zonovergoten Bretagne?.
Nope, dit jaar helaas niet. Hoewel ik heb gezworen vorig jaar dat ik er dit jaar ook weer zou zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:38 schreef Jumparound het volgende:
he blink! nog naar lowlands?
Ik heb weer weten te ontsnappen voordat ze het cordon wisten te sluiten, jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:59 schreef Blinky het volgende:
Hoe was het bij jouw bezoek aan het Eindhovense? Ik heb niets gehoord van verhoogde veiligheidsmaatregelingen, dus ik neem aan dat het goed is gegaan?
Heerlijk! Even een paar daagjes he-le-maal weg. Dàt zouden meer mensen moeten doen. ben jij al weggeweest? En heb je nog post gehad de laatste tijd?quote:
Ik zal me een dezer dagen eens inlezen. Ik zag gisteren trouwens wat hoogtepunten op TV van Live 8. Het zag er wel erg strak uit allemaal! Wat zul je genoten hebben. Stond je een beetje vooraan of niet? Of is dat ook ergens terug te lezen hier?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb weer weten te ontsnappen voordat ze het cordon wisten te sluiten, ja. Maar het was erg gezellig (zoals terug te lezen in de laatste paar delen van dit slowchattopic
).
Tussen de 50 en 70 meter van het podium (nadat we eten zijn wezen halen kregen we uiteraard nooit meer onze eerdere plaats terugquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:37 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik zal me een dezer dagen eens inlezen. Ik zag gisteren trouwens wat hoogtepunten op TV van Live 8. Het zag er wel erg strak uit allemaal! Wat zul je genoten hebben. Stond je een beetje vooraan of niet? Of is dat ook ergens terug te lezen hier?
Foto!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:51 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een nieuwe auto!
Vandaag mee naar Tilburg gereden en helemaal perfect. Vanmiddag meteen overgeschreven, verzekering geregeld en morgen pik ik 'm op.
Nu alleen hopen dat mijn freelance opdrachtgever me snel uitbetaalt, zodat ik de totale som kan betalen... of met de noorderzon vertrekken, dat kan natuurlijk ook...
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:52 schreef Litpho het volgende:
Foto!.
we moeten natuurlijk wel kunnen beoordelen of hij stoer genoeg is voor Cc
Klinkt goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik niet...
Maar het is dus de Honda Civic geworden: Een 3D met een 1.5 motor.
Hij ziet er zo een beetje uit, maar dan in het rood:
[afbeelding]
En hij heeft een (Amerikaanse) tweedelige achterklep... en alarm... en centrale vergrendeling... mét afstandbediening... en van die metalic crosspedalen.. en stoere velgen...![]()
Dat vraagt natuurlijk om een foto, zodat de normale wegebruikers weten welke ze moeten gaan ontwijken op de snelweg . . .quote:
Tofquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik niet...
Maar het is dus de Honda Civic geworden: Een 3D met een 1.5 motor.
Hij ziet er zo een beetje uit, maar dan in het rood:
[afbeelding]
En hij heeft een (Amerikaanse) tweedelige achterklep... en alarm... en centrale vergrendeling... mét afstandbediening... en van die metalic crosspedalen.. en stoere velgen...![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:59 schreef ThunderChild het volgende:
Dat vraagt natuurlijk om een foto, zodat de normale wegebruikers weten welke ze moeten gaan ontwijken op de snelweg . . .![]()
![]()
![]()
Vind je het gek, als iedereen voor je opzij gaat . . .quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:03 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ik rijd toevallig al jáááren zo goed als schadevrij, ja!
![]()
Veel plezier!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik rijd toevallig al jáááren zo goed als schadevrij, ja!
![]()
Ik ga nu maar eens boodschappen doen. Vind dat ik wel een feestmaaltje heb verdiend. En vanavond naar de film (Willy Wonka) en morgen mijn nieuwe auto ophalen.
Ik dacht dat dat met respect te maken had...quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:04 schreef ThunderChild het volgende:
Vind je het gek, als iedereen voor je opzij gaat . . .![]()
Hij heeft een Twingo . . .quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:06 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Ik heb ook een nieuwe auto. Maar ik zeg niet wat voor één want dan wordt ie weer uitgescholden voor wijven-boodschappenwagen.![]()
Hallo zeg....waarom denk je dat ik je adres vroeg over de SMSquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:34 schreef Blinky het volgende:
[..]
Heerlijk! Even een paar daagjes he-le-maal weg. Dàt zouden meer mensen moeten doen. ben jij al weggeweest? En heb je nog post gehad de laatste tijd?![]()
Ach....er deden zich wat vervelende discussies voor op F3, resulterend in wat akelige acties door prutsende admins. Tijd om te vertrekken dusquote:
Ja toppiequote:En hoe is het verder met je?
Ey Pquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Ey dawg en nixxx
en de rest ook natuurlijk, maar die ken ik niet
Enneh....de twingo is echt niet de coolste RenaultDat is de Megane Coupe (oude versie welteverstaan)
Door omstandigheden heb ik de FVS op moeten geven.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach....er deden zich wat vervelende discussies voor op F3, resulterend in wat akelige acties door prutsende admins. Tijd om te vertrekken dusEn dit begon meer als een grapje dan echt serieus
Maareh....welkom
Doe ijverig mee zou ik zeggen. We zien eigenlijk bijna nooit meer iets van je
Ben je nog wel bezig met fotografie
Hahahhaha, ja dat is altijd. Je kunt je werk niet uit handen geven.quote:Ja toppieNet terug van vakantie. Vandaag eerste werkdag waarin ik weer druk bezig ben geweest om twee weken chaos weg te werken......Eigenlijk zou je maar nooit op vakantie moeten gaan. Die puinhoop daarna
![]()
Wat een luxeprobleem hequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:39 schreef nixxx het volgende:
Ik heb een heel mooie fietsdat is ook leuk.... Al valt de ene trapper err zo een beetje af
Het leven is een grote vakantie voor mij, nixxx, ik kies er tenslotte zelf voor om te werken. Als ik alle dagen thuis zou zitten zou ik de vrije tijd niet meer waarderenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:48 schreef nixxx het volgende:
Je bent nog in vakantiesfeer blink, goedemorgen allen trouwens
Damnquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Door omstandigheden heb ik de FVS op moeten geven.
Al was de FVS achteraf gezien een kwalitatief slechte opleiding. En wegens geldgebrek heb ik zo ongeveer al mijn spullen verkocht, op een optiek en camera na.
Gadverdamme zeg.....wat ben jij een positivoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:07 schreef Blinky het volgende:
[..]
Het leven is een grote vakantie voor mij, nixxx, ik kies er tenslotte zelf voor om te werken. Als ik alle dagen thuis zou zitten zou ik de vrije tijd niet meer waarderen
althans, dat hou ik mezelf voor, dat maakt het draaglijker![]()
Eindhovenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:42 schreef Blinky het volgende:
Eindhoven
heheheh ik zit al even thuis, ben (niet heel erg hard) aan het werk voor het laatste vakje dat ik nog moet doen. En dat zou wat meer opschieten als ik eens beter slapen konquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:07 schreef Blinky het volgende:
[..]
Het leven is een grote vakantie voor mij, nixxx, ik kies er tenslotte zelf voor om te werken. Als ik alle dagen thuis zou zitten zou ik de vrije tijd niet meer waarderen
althans, dat hou ik mezelf voor, dat maakt het draaglijker![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:42 schreef Blinky het volgende:
En oh ja, Cc... felic met je nieuwe auto! Ziet er cool uit. En rood issie volgens mijn nog mooier![]()
Neem je je tv mee naar mij. Ik ben ongevraagd aangesloten op het CAI netwerk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:55 schreef zwaaibaai het volgende:
Ja goedemorgen![]()
Essent heeft mijn tv signaal er af gehaald
Omdat ze geen klantgegevens hebben van me
En die had ik al twee keer op gestuurd
ik heb een goed boek, maar ik wil ook wel eens tv kijken
Geef mijn abonnement terugquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neem je je tv mee naar mij. Ik ben ongevraagd aangesloten op het CAI netwerk.
* Twisted_fok kan wel wat koffie gebruikenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:56 schreef nixxx het volgende:
goedemorgen terug T_f , iemand een bakkie??
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:17 schreef Jumparound het volgende:
* Jumparound wringt Twisted_fok uit!
Ha, koffie!
Waar moet de slang worden aangesloten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:16 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok staat er beteuterd bij![]()
goed begin van de dag nixxx
Will do!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]alsjeblieft he, enjoy de koffie
op mijn infuuszak natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar moet de slang worden aangesloten?
Dat heb ik altijd in het weekendquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
op mijn infuuszak natuurlijkhij is al bijna leeg... er zit nog bloed in mijn koffie!! dat moet eruit
Je verdraait mijn woordenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:56 schreef nixxx het volgende:
goedemorgen terug T_f , iemand een bakkie??
quote:
Dat klinkt wel levensbedreigend ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
op mijn infuuszak natuurlijkhij is al bijna leeg... er zit nog bloed in mijn koffie!! dat moet eruit
quote:
Espresso of Macchiato gaat daar vermoedelijk dan ook weinig aan veranderen. Niet echt de variëteiten om het langzaam mee te leren (alhoewel shocktherapie vrij goede resultaten kan boeken natuurlijk).quote:
* Twisted_fok is voor shocktherapie bij Phenoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Espresso of Macchiato gaat daar vermoedelijk dan ook weinig aan veranderen. Niet echt de variëteiten om het langzaam mee te leren (alhoewel shocktherapie vrij goede resultaten kan boeken natuurlijk).
gelukkig is wijchen groot, catch me if you canquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok is voor shocktherapie bij Pheno![]()
Als je nou in Utrecht had gewoond was ik je wel komen halen. Maar om nou Utrecht uit te gaan... nehquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
gelukkig is wijchen groot, catch me if you can
He fuck, nu weet je waar ik woon
Volgend jaar Nijmegen, dat is nog wat groter
Geen leven hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je nou in Utrecht had gewoond was ik je wel komen halen. Maar om nou Utrecht uit te gaan... neh
Zou ik niet voor jou nog een certificaat maken? Waar ging dat ook alweer over?
Ik ga het overleven, ik drink het nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
Sterkte met het vieze bruin/zwarte spuel Pheno
Oeh! Als je een roze brommer voorbij ziet crossen dan ben ik dat. Toeter je dan wel even?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks!
Ga 'm vanmiddag ophalen en dan even cruisen... inEindhoven
.
Wat voor top 100 en wat voor lifestyle magazine? Misschien ken ik het wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:32 schreef Copycat het volgende:
Verdulleme (...)
Ik werk in mijn vakantie vrijwillig mee aan de tot stand koming van de nieuwe top100 van een free lifestyle magazine hier in de regio.
Hartstikke leuk, maar niet als mensen niet op of rondom de afgesproken tijd terugbellen voor een minuscuul interviewtje. (Had, zoals afgesproken, zelf om tien uur gebeld en hij zou me een uurtje later terugbellen...)
Da's geen vakantiegevoel.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ohja, whehehehe. Die komt er nog
Soeps top 100, van Soeps dus. Vorig jaar zijn ze daarmee gestart en dit jaar draag ik daar mijn bescheiden steentje aan bij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:11 schreef Blinky het volgende:
Wat voor top 100 en wat voor lifestyle magazine? Misschien ken ik het wel.
Is idd niet tof. Afspraak verzetten of annuleren?
Wel lief dat ik dan gewoon koffie met witte chocolaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok is voor shocktherapie bij Pheno![]()
Ja, maar jij vind de smaak van koffie niet zum kotsen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Wel lief dat ik dan gewoon koffie met witte chocolamocht drinken van je
koffiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, maar jij vind de smaak van koffie niet zum kotsen.
De rest van je lichaam is het daar schijnbaar niet altijd mee eens, maar dat is een ander verhaal
IRL zijn ze al niet om te genieten, laat staan op FoKquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:08 schreef Litpho het volgende:
Ha, het topic zonder horde ongestelde vrouwen.
Ibuprofenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
IRL zijn ze al niet om te genieten, laat staan op FoK
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:08 schreef Litpho het volgende:
Ha, het topic zonder horde ongestelde vrouwen.
Kloptquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:36 schreef Zero2Nine het volgende:
Wie een hekel heeft aan koffie heeft een hekel aan het leven
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:47 schreef melismay het volgende:
Ik heb eindelijk de Friends Central Perk box!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:35 schreef nixxx het volgende:
* nixxx is ook geen ongestelde vrouw
genietend met hoegaarden
Cool!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:49 schreef dawg het volgende:
Ik heb straks een onofficiële rondleiding gehad in de nog te openen Effenaar. Dat wordt heel erg gaaf zeg.In oktober wordt het geopend.
Dat lijkt mij een zeer goed plan!quote:Daar zullen we eens een keer een pilsje wodkaatje gaan drinken, Cc.
Die zie ik te vaak op de wegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zat ik dan... blonde vrouw met grote zonnebril maar zonder clue achter het stuur.
iemand die OOK een hekel heeft aan Friends?quote:
Hoi broeder!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:22 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
iemand die OOK een hekel heeft aan Friends?
Da's voor jou ook niet moeilijk . . .quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:41 schreef Copycat het volgende:
Daar zat ik dan... blonde vrouw met grote zonnebril maar zonder clue achter het stuur.
Elke vrouw vraagt zich af wat ze achter het stuur doetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's voor jou ook niet moeilijk . . .![]()
Hey, ik heb nog nooit de luxe gekend van een auto met alarm en startonderbreking en batterijvretende afstandsbedieningen, jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:24 schreef ThunderChild het volgende:
Da's voor jou ook niet moeilijk . . .![]()
Je mag dan wel geen koffie drinken maar dit valt me dan reuze mee.quote:
Wat moet je er ooit mee ?? Ken alleen maar kapot gaan . . .quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:26 schreef Copycat het volgende:
Hey, ik heb nog nooit de luxe gekend van een auto met alarm en startonderbreking en batterijvretende afstandsbedieningen, ja.
Da's voor jou ook niet moeilijk . . .quote:Maar ik voelde me wel heel blond... heel even.
Zou ik wel hebben ja. Maar ik heb geen rijbewijs, dus het zou dan ook best vreemd zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elke vrouw vraagt zich af wat ze achter het stuur doet
zo, misschien dat deze opmerking het topic sneller laat lopen
Ik blijf liever Friends heidenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:27 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Je mag dan wel geen koffie drinken maar dit valt me dan reuze mee.
Ik zit thuis met 2 zusjes die 2 jaar ofzo terug de hele serie hebben besteld via ebay een hele doos video's. als ze ff de kans krijgen gooien ze meteen zo'n video erin. ze hebben echt serie 1 t/m 9 compleet ofzo... vreselijk. Ze hebben me geprobeerd te bekeren tot het friends geloof maar ik vind het gewoon echt niet leuk.
Dat maakt niet uit, gezien het gedrag wat ik op de weg ziet heeft 50% hun rijbewijs bij een bakje boter gekregenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou ik wel hebben ja. Maar ik heb geen rijbewijs, dus het zou dan ook best vreemd zijn.
Die indruk heb ik ook wel.. Ik ga wel eens een keertje oefenen anders.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, gezien het gedrag wat ik op de weg ziet heeft 50% hun rijbewijs bij een bakje boter gekregen![]()
Ik vraag me elke keer weer af hoe ik het voor elkaar krijg zonder kleerscheuren thuis te komen. Echt, irritant is het soms gewoon. Rijd ik met 120(+ natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die indruk heb ik ook wel.. Ik ga wel eens een keertje oefenen anders.
Dat snap ik ook nooit nee.. Waarom heb je dan uberhaupt de drang om naar links te verkassen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me elke keer weer af hoe ik het voor elkaar krijg zonder kleerscheuren thuis te komen. Echt, irritant is het soms gewoon. Rijd ik met 120(+ natuurlijk) aan de linkerkant, heb je van die idioten die een beetje 110 links blijven rijden....tsss
En nog middelvinger opsteken ook
![]()
Als je harder rijdt dan rechtsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nooit nee.. Waarom heb je dan uberhaupt de drang om naar links te verkassen?
Als je harder rijdt snap ik het wel, maar 110.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je harder rijdt dan rechts![]()
Wat ik overigens nooit doe natuurlijk![]()
![]()
Die mensen moeten preventief geruimd wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je harder rijdt snap ik het wel, maar 110.
Het is een optie natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die mensen moeten preventief geruimd wordennaar de rechterbaan natuurlijk
![]()
Welk getal wil je nou op je certificaat hebben? 4000 of maar gelijk die 5000 meepakken? Staat wel mooier.quote:
Er zijn maar weinig fokkers die mij levend gezien hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Welk getal wil je nou op je certificaat hebben? 4000 of maar gelijk die 5000 meepakken? Staat wel mooier.
als ik er nou eens een foto maak en hem naar je mailquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig fokkers die mij levend gezien hebben![]()
Ik denk niet dat ik het aandurf het op te komen halen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
als ik er nou eens een foto maak en hem naar je mail
moet hem nog maken hoor
Ook goedenavondquote:
Er zijn ook eikels die maar 90 of zo rijden . . .quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:50 schreef Alicey het volgende:
Als je harder rijdt snap ik het wel, maar 110.![]()
Klein wereldje inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:41 schreef Copycat het volgende:
Cool!
Ik heb toevallig vanmiddag met de directeur van de Effenaar gesproken en die afspraak vanochtend was met degene die het interieur heeft ontworpen en nu aan het installeren is.
Klein wereldje.
So we have a deal!quote:Dat lijkt mij een zeer goed plan!
Vrouwen en auto's.quote:Wel al namelijk mijn eerste genante ervaring in de nieuwe auto gehad... Wilde even gaan showen bij mijn moeder.
Bij stoplichten schoot opeens mijn alarm aan... kreeg het niet uit... toen vloog de startonderbreker er ook nog eens op... Kreeg 'm in eerste instantie niet aan de praat...
Bij mijn moeder ging het alarm weer af en deed de automatische deurvergrendeling het niet meer...
Fijn...
Gelukkig bleek het een zo goed als lege batterij in de afstandsbediening te zijn en nu doet ie het weer helemaal perfect.
ook hoiquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:51 schreef dawg het volgende:
Oh, en gooooooooooooooooooooodevening boys and girls.
* Pheno heeft op het moment geen broek met ritsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef dawg het volgende:
Pheno! Alles kits achter de rits?
Deze wordt oud, zal eens een nieuwe verzinnen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef dawg het volgende:
Issie nog niet verzopen achter de knopen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno heeft op het moment geen broek met rits![]()
Er is dan ook een reden waarom de webcamfunctionaliteit op Fok! nooit echt is aangeslagenquote:
En dating.fok.nl.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is dan ook een reden waarom de webcamfunctionaliteit op Fok! nooit echt is aangeslagen.
Je vergeet nadruk te leggen op het slow-gedeelte.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:42 schreef dawg het volgende:
Nee. R&P slooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowchattopic.
Als we nu met z'n allen de nadruk gaan leggen, dan hoeft dat niet meerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je vergeet nadruk te leggen op het slow-gedeelte.
Ik zou dit bijna onder een kloon posten om Copycat's toorn beter te kunnen vermijden, maar ja, we gaan te snelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |