quote:
Espresso of Macchiato gaat daar vermoedelijk dan ook weinig aan veranderen. Niet echt de variėteiten om het langzaam mee te leren (alhoewel shocktherapie vrij goede resultaten kan boeken natuurlijk).quote:
* Twisted_fok is voor shocktherapie bij Phenoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Espresso of Macchiato gaat daar vermoedelijk dan ook weinig aan veranderen. Niet echt de variėteiten om het langzaam mee te leren (alhoewel shocktherapie vrij goede resultaten kan boeken natuurlijk).
gelukkig is wijchen groot, catch me if you canquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok is voor shocktherapie bij Pheno![]()
Als je nou in Utrecht had gewoond was ik je wel komen halen. Maar om nou Utrecht uit te gaan... nehquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
gelukkig is wijchen groot, catch me if you can
He fuck, nu weet je waar ik woon
Volgend jaar Nijmegen, dat is nog wat groter
Geen leven hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je nou in Utrecht had gewoond was ik je wel komen halen. Maar om nou Utrecht uit te gaan... neh
Zou ik niet voor jou nog een certificaat maken? Waar ging dat ook alweer over?
Ik ga het overleven, ik drink het nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
Sterkte met het vieze bruin/zwarte spuel Pheno
Oeh! Als je een roze brommer voorbij ziet crossen dan ben ik dat. Toeter je dan wel even?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks!
Ga 'm vanmiddag ophalen en dan even cruisen... inEindhoven
.
Wat voor top 100 en wat voor lifestyle magazine? Misschien ken ik het wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:32 schreef Copycat het volgende:
Verdulleme (...)
Ik werk in mijn vakantie vrijwillig mee aan de tot stand koming van de nieuwe top100 van een free lifestyle magazine hier in de regio.
Hartstikke leuk, maar niet als mensen niet op of rondom de afgesproken tijd terugbellen voor een minuscuul interviewtje. (Had, zoals afgesproken, zelf om tien uur gebeld en hij zou me een uurtje later terugbellen...)
Da's geen vakantiegevoel.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ohja, whehehehe. Die komt er nog
Soeps top 100, van Soeps dus. Vorig jaar zijn ze daarmee gestart en dit jaar draag ik daar mijn bescheiden steentje aan bij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:11 schreef Blinky het volgende:
Wat voor top 100 en wat voor lifestyle magazine? Misschien ken ik het wel.
Is idd niet tof. Afspraak verzetten of annuleren?
Wel lief dat ik dan gewoon koffie met witte chocolaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok is voor shocktherapie bij Pheno![]()
Ja, maar jij vind de smaak van koffie niet zum kotsen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Wel lief dat ik dan gewoon koffie met witte chocolamocht drinken van je
koffiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, maar jij vind de smaak van koffie niet zum kotsen.
De rest van je lichaam is het daar schijnbaar niet altijd mee eens, maar dat is een ander verhaal
IRL zijn ze al niet om te genieten, laat staan op FoKquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:08 schreef Litpho het volgende:
Ha, het topic zonder horde ongestelde vrouwen.
Ibuprofenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
IRL zijn ze al niet om te genieten, laat staan op FoK
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:08 schreef Litpho het volgende:
Ha, het topic zonder horde ongestelde vrouwen.
Kloptquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:36 schreef Zero2Nine het volgende:
Wie een hekel heeft aan koffie heeft een hekel aan het leven
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:47 schreef melismay het volgende:
Ik heb eindelijk de Friends Central Perk box!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:35 schreef nixxx het volgende:
* nixxx is ook geen ongestelde vrouw
genietend met hoegaarden
Cool!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:49 schreef dawg het volgende:
Ik heb straks een onofficiėle rondleiding gehad in de nog te openen Effenaar. Dat wordt heel erg gaaf zeg.In oktober wordt het geopend.
Dat lijkt mij een zeer goed plan!quote:Daar zullen we eens een keer een pilsje wodkaatje gaan drinken, Cc.
Die zie ik te vaak op de wegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zat ik dan... blonde vrouw met grote zonnebril maar zonder clue achter het stuur.
iemand die OOK een hekel heeft aan Friends?quote:
Hoi broeder!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:22 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
iemand die OOK een hekel heeft aan Friends?
Da's voor jou ook niet moeilijk . . .quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:41 schreef Copycat het volgende:
Daar zat ik dan... blonde vrouw met grote zonnebril maar zonder clue achter het stuur.
Elke vrouw vraagt zich af wat ze achter het stuur doetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's voor jou ook niet moeilijk . . .![]()
Hey, ik heb nog nooit de luxe gekend van een auto met alarm en startonderbreking en batterijvretende afstandsbedieningen, jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:24 schreef ThunderChild het volgende:
Da's voor jou ook niet moeilijk . . .![]()
Je mag dan wel geen koffie drinken maar dit valt me dan reuze mee.quote:
Wat moet je er ooit mee ?? Ken alleen maar kapot gaan . . .quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:26 schreef Copycat het volgende:
Hey, ik heb nog nooit de luxe gekend van een auto met alarm en startonderbreking en batterijvretende afstandsbedieningen, ja.
Da's voor jou ook niet moeilijk . . .quote:Maar ik voelde me wel heel blond... heel even.
Zou ik wel hebben ja. Maar ik heb geen rijbewijs, dus het zou dan ook best vreemd zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elke vrouw vraagt zich af wat ze achter het stuur doet
zo, misschien dat deze opmerking het topic sneller laat lopen
Ik blijf liever Friends heidenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:27 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Je mag dan wel geen koffie drinken maar dit valt me dan reuze mee.
Ik zit thuis met 2 zusjes die 2 jaar ofzo terug de hele serie hebben besteld via ebay een hele doos video's. als ze ff de kans krijgen gooien ze meteen zo'n video erin. ze hebben echt serie 1 t/m 9 compleet ofzo... vreselijk. Ze hebben me geprobeerd te bekeren tot het friends geloof maar ik vind het gewoon echt niet leuk.
Dat maakt niet uit, gezien het gedrag wat ik op de weg ziet heeft 50% hun rijbewijs bij een bakje boter gekregenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou ik wel hebben ja. Maar ik heb geen rijbewijs, dus het zou dan ook best vreemd zijn.
Die indruk heb ik ook wel.. Ik ga wel eens een keertje oefenen anders.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, gezien het gedrag wat ik op de weg ziet heeft 50% hun rijbewijs bij een bakje boter gekregen![]()
Ik vraag me elke keer weer af hoe ik het voor elkaar krijg zonder kleerscheuren thuis te komen. Echt, irritant is het soms gewoon. Rijd ik met 120(+ natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die indruk heb ik ook wel.. Ik ga wel eens een keertje oefenen anders.
Dat snap ik ook nooit nee.. Waarom heb je dan uberhaupt de drang om naar links te verkassen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me elke keer weer af hoe ik het voor elkaar krijg zonder kleerscheuren thuis te komen. Echt, irritant is het soms gewoon. Rijd ik met 120(+ natuurlijk) aan de linkerkant, heb je van die idioten die een beetje 110 links blijven rijden....tsss
En nog middelvinger opsteken ook
![]()
Als je harder rijdt dan rechtsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nooit nee.. Waarom heb je dan uberhaupt de drang om naar links te verkassen?
Als je harder rijdt snap ik het wel, maar 110.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je harder rijdt dan rechts![]()
Wat ik overigens nooit doe natuurlijk![]()
![]()
Die mensen moeten preventief geruimd wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je harder rijdt snap ik het wel, maar 110.
Het is een optie natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die mensen moeten preventief geruimd wordennaar de rechterbaan natuurlijk
![]()
Welk getal wil je nou op je certificaat hebben? 4000 of maar gelijk die 5000 meepakken? Staat wel mooier.quote:
Er zijn maar weinig fokkers die mij levend gezien hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Welk getal wil je nou op je certificaat hebben? 4000 of maar gelijk die 5000 meepakken? Staat wel mooier.
als ik er nou eens een foto maak en hem naar je mailquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig fokkers die mij levend gezien hebben![]()
Ik denk niet dat ik het aandurf het op te komen halen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
als ik er nou eens een foto maak en hem naar je mail
moet hem nog maken hoor
Ook goedenavondquote:
Er zijn ook eikels die maar 90 of zo rijden . . .quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:50 schreef Alicey het volgende:
Als je harder rijdt snap ik het wel, maar 110.![]()
Klein wereldje inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:41 schreef Copycat het volgende:
Cool!
Ik heb toevallig vanmiddag met de directeur van de Effenaar gesproken en die afspraak vanochtend was met degene die het interieur heeft ontworpen en nu aan het installeren is.
Klein wereldje.
So we have a deal!quote:Dat lijkt mij een zeer goed plan!
Vrouwen en auto's.quote:Wel al namelijk mijn eerste genante ervaring in de nieuwe auto gehad... Wilde even gaan showen bij mijn moeder.
Bij stoplichten schoot opeens mijn alarm aan... kreeg het niet uit... toen vloog de startonderbreker er ook nog eens op... Kreeg 'm in eerste instantie niet aan de praat...
Bij mijn moeder ging het alarm weer af en deed de automatische deurvergrendeling het niet meer...
Fijn...
Gelukkig bleek het een zo goed als lege batterij in de afstandsbediening te zijn en nu doet ie het weer helemaal perfect.
ook hoiquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:51 schreef dawg het volgende:
Oh, en gooooooooooooooooooooodevening boys and girls.
* Pheno heeft op het moment geen broek met ritsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef dawg het volgende:
Pheno! Alles kits achter de rits?
Deze wordt oud, zal eens een nieuwe verzinnen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef dawg het volgende:
Issie nog niet verzopen achter de knopen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno heeft op het moment geen broek met rits![]()
Er is dan ook een reden waarom de webcamfunctionaliteit op Fok! nooit echt is aangeslagenquote:
En dating.fok.nl.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is dan ook een reden waarom de webcamfunctionaliteit op Fok! nooit echt is aangeslagen.
Je vergeet nadruk te leggen op het slow-gedeelte.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:42 schreef dawg het volgende:
Nee. R&P slooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowchattopic.
Als we nu met z'n allen de nadruk gaan leggen, dan hoeft dat niet meerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je vergeet nadruk te leggen op het slow-gedeelte.
Ik zou dit bijna onder een kloon posten om Copycat's toorn beter te kunnen vermijden, maar ja, we gaan te snelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |