Moet je ook niet gaan kijken, is één grote kliek daar. Je zou zelfs kunnen spreken over een forum in een forum . . .quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:09 schreef nixxx het volgende:
Meer kids voor jou Scorp? Zo ja, felies dan ... en nee ik ga niet in [OUD] kijken, daar ben ik nog even niet aan toe. Bed en slapen... daar ben ik wel aan toe
Q kan dat. Hij heeft zelfs geprobeerd om alle topics dood te maken om zijn topposterpositie maar te behouden, maar het mocht niet batenquote:
Ik moet gewoon even wat vaker oefenen. Zoals nu.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Q kan dat. Hij heeft zelfs geprobeerd om alle topics dood te maken om zijn topposterpositie maar te behouden, maar het mocht niet baten.
Hoi schoonheid. Weer terug uit het zonovergoten Bretagne?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:24 schreef Blinky het volgende:
Hallow. Ik kom ook om het hoekje kijken.
Blinksterquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:24 schreef Blinky het volgende:
Hallow. Ik kom ook om het hoekje kijken.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:31 schreef Pheno het volgende:
Hallo
* Pheno heeft de maandagmiddag zalmsalade en champignonsoep weer op
Het was over het algemeen de Normandische land.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoi schoonheid. Weer terug uit het zonovergoten Bretagne?.
Nope, dit jaar helaas niet. Hoewel ik heb gezworen vorig jaar dat ik er dit jaar ook weer zou zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:38 schreef Jumparound het volgende:
he blink! nog naar lowlands?
Ik heb weer weten te ontsnappen voordat ze het cordon wisten te sluiten, jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:59 schreef Blinky het volgende:
Hoe was het bij jouw bezoek aan het Eindhovense? Ik heb niets gehoord van verhoogde veiligheidsmaatregelingen, dus ik neem aan dat het goed is gegaan?
Heerlijk! Even een paar daagjes he-le-maal weg. Dàt zouden meer mensen moeten doen. ben jij al weggeweest? En heb je nog post gehad de laatste tijd?quote:
Ik zal me een dezer dagen eens inlezen. Ik zag gisteren trouwens wat hoogtepunten op TV van Live 8. Het zag er wel erg strak uit allemaal! Wat zul je genoten hebben. Stond je een beetje vooraan of niet? Of is dat ook ergens terug te lezen hier?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb weer weten te ontsnappen voordat ze het cordon wisten te sluiten, ja. Maar het was erg gezellig (zoals terug te lezen in de laatste paar delen van dit slowchattopic
).
Tussen de 50 en 70 meter van het podium (nadat we eten zijn wezen halen kregen we uiteraard nooit meer onze eerdere plaats terugquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:37 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik zal me een dezer dagen eens inlezen. Ik zag gisteren trouwens wat hoogtepunten op TV van Live 8. Het zag er wel erg strak uit allemaal! Wat zul je genoten hebben. Stond je een beetje vooraan of niet? Of is dat ook ergens terug te lezen hier?
Foto!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:51 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een nieuwe auto!
Vandaag mee naar Tilburg gereden en helemaal perfect. Vanmiddag meteen overgeschreven, verzekering geregeld en morgen pik ik 'm op.
Nu alleen hopen dat mijn freelance opdrachtgever me snel uitbetaalt, zodat ik de totale som kan betalen... of met de noorderzon vertrekken, dat kan natuurlijk ook...
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:52 schreef Litpho het volgende:
Foto!.
we moeten natuurlijk wel kunnen beoordelen of hij stoer genoeg is voor Cc
Klinkt goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik niet...
Maar het is dus de Honda Civic geworden: Een 3D met een 1.5 motor.
Hij ziet er zo een beetje uit, maar dan in het rood:
[afbeelding]
En hij heeft een (Amerikaanse) tweedelige achterklep... en alarm... en centrale vergrendeling... mét afstandbediening... en van die metalic crosspedalen.. en stoere velgen...![]()
Dat vraagt natuurlijk om een foto, zodat de normale wegebruikers weten welke ze moeten gaan ontwijken op de snelweg . . .quote:
Tofquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik niet...
Maar het is dus de Honda Civic geworden: Een 3D met een 1.5 motor.
Hij ziet er zo een beetje uit, maar dan in het rood:
[afbeelding]
En hij heeft een (Amerikaanse) tweedelige achterklep... en alarm... en centrale vergrendeling... mét afstandbediening... en van die metalic crosspedalen.. en stoere velgen...![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:59 schreef ThunderChild het volgende:
Dat vraagt natuurlijk om een foto, zodat de normale wegebruikers weten welke ze moeten gaan ontwijken op de snelweg . . .![]()
![]()
![]()
Vind je het gek, als iedereen voor je opzij gaat . . .quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:03 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ik rijd toevallig al jáááren zo goed als schadevrij, ja!
![]()
Veel plezier!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik rijd toevallig al jáááren zo goed als schadevrij, ja!
![]()
Ik ga nu maar eens boodschappen doen. Vind dat ik wel een feestmaaltje heb verdiend. En vanavond naar de film (Willy Wonka) en morgen mijn nieuwe auto ophalen.
Ik dacht dat dat met respect te maken had...quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:04 schreef ThunderChild het volgende:
Vind je het gek, als iedereen voor je opzij gaat . . .![]()
Hij heeft een Twingo . . .quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:06 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Ik heb ook een nieuwe auto. Maar ik zeg niet wat voor één want dan wordt ie weer uitgescholden voor wijven-boodschappenwagen.![]()
Hallo zeg....waarom denk je dat ik je adres vroeg over de SMSquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:34 schreef Blinky het volgende:
[..]
Heerlijk! Even een paar daagjes he-le-maal weg. Dàt zouden meer mensen moeten doen. ben jij al weggeweest? En heb je nog post gehad de laatste tijd?![]()
Ach....er deden zich wat vervelende discussies voor op F3, resulterend in wat akelige acties door prutsende admins. Tijd om te vertrekken dusquote:
Ja toppiequote:En hoe is het verder met je?
Ey Pquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Ey dawg en nixxx
en de rest ook natuurlijk, maar die ken ik niet
Enneh....de twingo is echt niet de coolste RenaultDat is de Megane Coupe (oude versie welteverstaan)
Door omstandigheden heb ik de FVS op moeten geven.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach....er deden zich wat vervelende discussies voor op F3, resulterend in wat akelige acties door prutsende admins. Tijd om te vertrekken dusEn dit begon meer als een grapje dan echt serieus
Maareh....welkom
Doe ijverig mee zou ik zeggen. We zien eigenlijk bijna nooit meer iets van je
Ben je nog wel bezig met fotografie
Hahahhaha, ja dat is altijd. Je kunt je werk niet uit handen geven.quote:Ja toppieNet terug van vakantie. Vandaag eerste werkdag waarin ik weer druk bezig ben geweest om twee weken chaos weg te werken......Eigenlijk zou je maar nooit op vakantie moeten gaan. Die puinhoop daarna
![]()
Wat een luxeprobleem hequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:39 schreef nixxx het volgende:
Ik heb een heel mooie fietsdat is ook leuk.... Al valt de ene trapper err zo een beetje af
Het leven is een grote vakantie voor mij, nixxx, ik kies er tenslotte zelf voor om te werken. Als ik alle dagen thuis zou zitten zou ik de vrije tijd niet meer waarderenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:48 schreef nixxx het volgende:
Je bent nog in vakantiesfeer blink, goedemorgen allen trouwens
Damnquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Door omstandigheden heb ik de FVS op moeten geven.
Al was de FVS achteraf gezien een kwalitatief slechte opleiding. En wegens geldgebrek heb ik zo ongeveer al mijn spullen verkocht, op een optiek en camera na.
Gadverdamme zeg.....wat ben jij een positivoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:07 schreef Blinky het volgende:
[..]
Het leven is een grote vakantie voor mij, nixxx, ik kies er tenslotte zelf voor om te werken. Als ik alle dagen thuis zou zitten zou ik de vrije tijd niet meer waarderen
althans, dat hou ik mezelf voor, dat maakt het draaglijker![]()
Eindhovenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:42 schreef Blinky het volgende:
Eindhoven
heheheh ik zit al even thuis, ben (niet heel erg hard) aan het werk voor het laatste vakje dat ik nog moet doen. En dat zou wat meer opschieten als ik eens beter slapen konquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:07 schreef Blinky het volgende:
[..]
Het leven is een grote vakantie voor mij, nixxx, ik kies er tenslotte zelf voor om te werken. Als ik alle dagen thuis zou zitten zou ik de vrije tijd niet meer waarderen
althans, dat hou ik mezelf voor, dat maakt het draaglijker![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:42 schreef Blinky het volgende:
En oh ja, Cc... felic met je nieuwe auto! Ziet er cool uit. En rood issie volgens mijn nog mooier![]()
Neem je je tv mee naar mij. Ik ben ongevraagd aangesloten op het CAI netwerk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:55 schreef zwaaibaai het volgende:
Ja goedemorgen![]()
Essent heeft mijn tv signaal er af gehaald
Omdat ze geen klantgegevens hebben van me
En die had ik al twee keer op gestuurd
ik heb een goed boek, maar ik wil ook wel eens tv kijken
Geef mijn abonnement terugquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neem je je tv mee naar mij. Ik ben ongevraagd aangesloten op het CAI netwerk.
* Twisted_fok kan wel wat koffie gebruikenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:56 schreef nixxx het volgende:
goedemorgen terug T_f , iemand een bakkie??
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:17 schreef Jumparound het volgende:
* Jumparound wringt Twisted_fok uit!
Ha, koffie!
Waar moet de slang worden aangesloten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:16 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok staat er beteuterd bij![]()
goed begin van de dag nixxx
Will do!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]alsjeblieft he, enjoy de koffie
op mijn infuuszak natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar moet de slang worden aangesloten?
Dat heb ik altijd in het weekendquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
op mijn infuuszak natuurlijkhij is al bijna leeg... er zit nog bloed in mijn koffie!! dat moet eruit
Je verdraait mijn woordenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:56 schreef nixxx het volgende:
goedemorgen terug T_f , iemand een bakkie??
quote:
Dat klinkt wel levensbedreigend ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
op mijn infuuszak natuurlijkhij is al bijna leeg... er zit nog bloed in mijn koffie!! dat moet eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |