Het niveau van deze slowchat moet omlaag. We zetten de standaard namelijk nu al veel te hoog voor andere individuen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:19 schreef mordradead het volgende:
dat is correct
Inderdaad. Mordra moet maar eens vaker posten, dan gaat dat niveau met grote stappen tegelijk omlaag.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:20 schreef Thomper het volgende:
[..]
Het niveau van deze slowchat moet omlaag. We zetten de standaard namelijk nu al veel te hoog voor andere individuen.
Nifeao omlag met 67 prosent na dese pozt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Inderdaad. Mordra moet maar eens vaker posten, dan gaat dat niveau met grote stappen tegelijk omlaag.
The ALIENS are COMING!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:24 schreef mordradead het volgende:
ZCKfjlkfj!
zoals je in mijn sig kunt lezen (mits mogelijk) bevatten al mijn posts het mordra kwaliteitskeurmerk wat garant staat voor goede informatie en veel leesplezier!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Inderdaad. Mordra moet maar eens vaker posten, dan gaat dat niveau met grote stappen tegelijk omlaag.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:32 schreef mordradead het volgende:
hoi ik ga, doei
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
Chocolademelk!
1 2 3 4 | Signature: Game top 3 : 1. Lumines 2. Ocarina of Time |
Ssssssst geen warez hiero vriendquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:52 schreef MMaRsu het volgende:
Ja dat probeer ik je net te sturen verdomme
2 liedjes uit een OST uit een game die we allebij hebben vind ik geen warezquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ssssssst geen warez hiero vriend
maar goed dat MSN jou kwade ideeën tegenhield![]()
Dat is zeau!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
2 liedjes uit een OST uit een game die we allebij hebben vind ik geen warez.
ik stel een reltopic voor.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:13 schreef mordradead het volgende:
WAREZ! BAN!
GODVERDOMME JA!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
BAN, BAN, BAN... BAN ONS ALLEMAAL
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:22 schreef mordradead het volgende:
kwaliteit is een ruim begrip
Content? Sprung? Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:35 schreef mordradead het volgende:
daar zal hij content mee zijn
Sprung is kutquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:55 schreef Thomper het volgende:
[..]
Content? Sprung? Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Mordra is ook relatief kut. Dan alleen in de slechte zin van het woordquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:17 schreef mordradead het volgende:
kut is ook een relatief begrip
Je bedoelt 2 seconden geleden? Nu?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vroeger! Toen RaymanNL nog een eikel was!
Meester der Voorspelbaarheid.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
AAAAARGWHAHHAHAHAH!
Voorspelbare reactie![]()
Zodra je nu hebt gezegd, is nu allang geen nu meer, maar dan is nu inmiddels al verleden in plaats van dat nu het heden is. Eigenlijk kan je dus ook nooit iets "nu" doen, want je doet het altijd wat later dan nuquote:
Mijn zwembad?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:55 schreef mordradead het volgende:
ja jongens, jullie lezen het goed... het is erg diep
Mijn snelheid is driemaal nu. Ik doe iets, en drie keer nu-zeggen later, heb ik het al gedaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zodra je nu hebt gezegd, is nu allang geen nu meer, maar dan is nu inmiddels al verleden in plaats van dat nu het heden is. Eigenlijk kan je dus ook nooit iets "nu" doen, want je doet het altijd wat later dan nu.
Ik heb ze net op!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:57 schreef mordradead het volgende:
ik wil frites
Wat een gebratelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:55 schreef mordradead het volgende:
ja jongens, jullie lezen het goed... het is erg diep
Ik ook!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:59 schreef mordradead het volgende:
geniaal, ik heb shoarma gegeten
Jullie zijn als broer en zus!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:01 schreef rockstah het volgende:
IK LUST GEEN VLEES IK LUST GEEN VLEES IK LUST GEEN VLEES IK LUST GEEN VLEES![]()
![]()
![]()
24 - 56 - 21 - 72 - .. BINGO!!!quote:
SPONSBOB ZWAMKOP SPONSBOB ZWAMKOP SPONSBOB ZWAMKOP SPONSBOB ZWAMKOPquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:14 schreef mordradead het volgende:
en jij hebt gewonnen: EEN GRATIS SPONS
dat was een tijdje geleden, ik ben nu een veteraan.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:18 schreef mordradead het volgende:
ik voel me een capibar/rockstah... zoveel baggerposts post ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bernie en ik zijn tof.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:38 schreef Thomper het volgende:
[..]
Blijf met je poten van mijn tommie af!![]()
ah, daar ben je weerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
![]()
Je merkt wel dat Sesamstraat weer is afgelopen. De kinders gaan weer posten...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:38 schreef Thomper het volgende:
[..]
Blijf met je poten van mijn tommie af!![]()
hehehehhehehehehehheehhehhehhehehhquote:
Blame Canada/Mordradeadquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:10 schreef Tain het volgende:
Waarom wordt hier nu sinds een paar dagen zo ontzettend veel bagger gepostVroeger ging het nog wel ergens over in de slowchat, maar nu is het echt alleen de grootst mogelijke onzin.
Dus omdat het vakantie is daalt je IQ met 70 punten?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:11 schreef mordradead het volgende:
het is immers vakantie
altijd grappig, we gaan altijd en een cirkel hier.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:10 schreef Tain het volgende:
Waarom wordt hier nu sinds een paar dagen zo ontzettend veel bagger gepostVroeger ging het nog wel ergens over in de slowchat, maar nu is het echt alleen de grootst mogelijke onzin.
I've triedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:10 schreef Tain het volgende:
zorg is voor goede zenders dan g33kquote:Op zondag 31 juli 2005 05:29 schreef rockstah het volgende:
Probeer meestal voor zessen te slapen want dan begint CNBC ipv National geographic channel en is er dus niks meer op TV hier
Die krijg je er vaak gratis bij.quote:Op zondag 31 juli 2005 05:51 schreef rockstah het volgende:
Ja we krijgen digitale TVMoet alleen nog ff zo'n tuner regelen, geen idee hoe duur die dingen zijn.
Hij wilde z'n ontbijt op bed hebbenquote:Op zondag 31 juli 2005 11:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Daar ben ik al hoor
Vanwaar dat tijdstip?
AUGUSTUS GLOOPquote:Thomas [ Verbrand maar thuis ] zegt:
Thomas' zeer flexe WinAmp is nu bezig met het draaien van Danny Elfman - Augustus Gloop
ja één ja, maar voor mijn eigen tv moet ik er ook nog een hebben. Er stond geen mogelijkheid om er nog een te kopen. Ik moet ff op internet rondsnuffelen dus.quote:
zo he, ben je al wacker?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:50 schreef rockstah het volgende:
[..]
ja één ja, maar voor mijn eigen tv moet ik er ook nog een hebben. Er stond geen mogelijkheid om er nog een te kopen. Ik moet ff op internet rondsnuffelen dus.
Hou die seksistische fantasiëen voor jequote:
Die ken ik allangquote:Op zondag 31 juli 2005 16:29 schreef Thomper het volgende:
Bernie, een nieuwe Rayman game.
Het is een bisexueel pakket voor maar 25 euro.
quote:maikelpost@hotmail.nl (E-mailadres is niet gecontroleerd) zegt:
nu moet ik een tuner van kanker 99 euro gaan kopen
maikelpost@hotmail.nl (E-mailadres is niet gecontroleerd) zegt:
flikker dan maar op met die digi tv hoor
NG - Black!! zegt:
xbox ruilen tegen veronica?
quote:maikelpost@hotmail.nl (E-mailadres is niet gecontroleerd) zegt:
Mag ik je wakker pijpen?
NG - Black!! zegt:
Was dat het wel dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:04 schreef mordradead het volgende:
dat is niet van kwaliteit dan denk ik
btw, nieuw SBS 65, en net 5 logo op tvquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:09 schreef mordradead het volgende:
nee maar dat moet wel
Ik weet hetquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:15 schreef mordradead het volgende:
dat zijn pas echte slechte zenders... vooral voetbal met edward van cuilemborg ofzo
OIk weet alles ja, goh, we hebben gisteren met z'n alleen pokémon 3 the movie gemist op RTL 4quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:23 schreef Thomper het volgende:
[..]
ZOMFG HIJ WEET hét! Antwoord op alles!
Mooi weer er voorquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:26 schreef mordradead het volgende:
ja want ik was gisteren aan het bbq'en
Ik heb hem wel gekeken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OIk weet alles ja, goh, we hebben gisteren met z'n alleen pokémon 3 the movie gemist op RTL 4![]()
Die is binnenkort op het nieuwe RTL 5quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:31 schreef mordradead het volgende:
kutfilm... ali-g indahouse... die is cool
Mowhoa. Ben de NL versie gewend.quote:
Ik heb niet de Spaanse versie gekeken.quote:
"Pikachu sterf!"quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:36 schreef mordradead het volgende:
"pikachu con santo es dou qiroz"
Het was de Engelse versie die ze uitzonden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:36 schreef mordradead het volgende:
"pikachu con santo es dou qiroz"
dat hebben ze natuurlijk beveiligd, ze zijjn vet slim bij Net 5quote:
Bezoekers van IMDB zijn ook maar een stelletje onwetenden. Zij weten niets van films af.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
IMDB geeft de film een 4.0![]()
http://www.imdb.com/title/tt0266860/
het is het gemiddelde cijfer van de bezoekersquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
IMDB zijn ook maar een stelletje onwetenden. Zij weten niets van films af.
IMDB
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:21 schreef Thomper het volgende:
Nee.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:17 schreef mordradead het volgende:
Bernie kijkt daar
quote:
Charly and the Chocolate Factoryquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:41 schreef mordradead het volgende:naar welke film zal ik gaan als ik naar de biosga
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:48 schreef mordradead het volgende:
nee, ik ga naar hitchhikers
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:53 schreef mordradead het volgende:
dat is een kutfilm
Die is allang uit op DVDquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:55 schreef Tomasso het volgende:
The Girl Next Door. Of draait die niet meer
Beetje respect bernie, je zegt dan: "charmante dame"quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die is allang uit op DVD
Lekker wijf speelt daarin![]()
Mag jij die al zien danquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die is allang uit op DVD
Lekker wijf speelt daarin![]()
Rayman is jarigquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mag jij die al zien dan
Nog gefeliciteerd btw![]()
Heb je al nieuws submit gedaan bij games.fok.nl?quote:
Boeiend...quote:
Nee, moet dat danquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Heb je al nieuws submit gedaan bij games.fok.nl?
quote:
quote:Rayman was born in 1994 from the sketches of Michel Ancel - a young graphic designer whom no-one had then heard of, with a passion for Russian, Chinese and Celtic fairy tales. Ubi Soft decided to give the character a chance by developing his first adventure, throwing everything they'd got into the project. Thus began the Rayman adventure!
En dat terwijl ik zo'n belangrijke user ben voor Fok en voor GAMquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:33 schreef mordradead het volgende:
toen raymannl een jaar in de slowchat zat had ik het ook op games.fok gepost... het kwam er alleen niet op
Weet ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Er schijnt ook een Duitse RaymanNL te zijn.
http://www.rayman-fanpage.de/
![]()
DIE MOPET IK HEBBEN!quote:Rayman 10th Anniversary
3 Title Pack - (Rayman 2 - Rayman Arena - Rayman 3 )
Platform: Nintendo - GameCube
Release: 08.09.2005
Erscheinungsdatum Deutschland: 8. September 2005
Daar ben ik ook lid vanquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
OMFG!
http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/frm/f/9991033023
Te triest,![]()
Mario is in september jarig.. wordt ie 20 jaar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vraag me af op welke dag Mario jarig is.
Maar dat word niet zo'n groot feest als het nu is voor Rayman :[wquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:30 schreef Thomper het volgende:
[..]
Mario is in september jarig.. wordt ie 20 jaar.
Right.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar dat word niet zo'n groot feest als het nu is voor Rayman :[w![]()
Hoiquote:
BIj de NGC versie Rayman2, 3 en Arenaquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:50 schreef mordradead het volgende:
welke games staan er op dat raymankutspel?
Komt tie natuurlijk niet uit, daar kwam alleen dat zuigende Rayman DS (quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:55 schreef mordradead het volgende:
en voor de ds
5 euro bij de intertoysquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:13 schreef mordradead het volgende:
nou en, ik wil rayman1 hebben
Ja hehquote:
Moet je Rayman advance kopen, dat is Rayman éénquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:16 schreef mordradead het volgende:
ik heb hem wel voor de pc maar ik wil hem voor ds
Waar slaat dat nou weer opquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:16 schreef mordradead het volgende:
nee, ik wil geen advance spellen meer
Ohwjah! Die van 2.99 bij de kruidvat! Die heb ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:18 schreef mordradead het volgende:
nou, ik vind die kartonnen hoesjes maar kut
ooit wilde ik nog 100 extra levels ofzo kopen maar dat heb ik nooit gedaan
Niet bij de releasequote:Op maandag 1 augustus 2005 16:20 schreef mordradead het volgende:
rayman 1 was gewoon een cool spel, 10 gulden ofzo was die
in 1995 waren de spellen nog niet 100 bij de release, dat kwam toch pas laterquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:21 schreef mordradead het volgende:
nee, natuurlijk niet op de release... ik ga geen 100 piek uitgeven voor een pc spel
Knaakquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:25 schreef mordradead het volgende:
helemaal niet, hij was gewoon realistisch... met die euro is alles verrekte duur geworden
Een Fristini appel ijsje van ¤0.30quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:27 schreef mordradead het volgende:
2,50 voor een ijsje is ook niet mis.. indertijd kon je daar wel 5 raketten voor kopen
Ja, en ik had altidj zo veel tussen uren, en dat kostte me zoveel geld aan automatenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:29 schreef mordradead het volgende:
ik moet toch zeggen dat raketten roeleerden... op m'n oude school kon je vroeger ook waterijsjes voor 50cent kopen, dat was gewoon geniaal.... ook nog soep en saucijnzenbroodjes enzo, op m'n huidige school alleen van die automaten
BIj ons welquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:33 schreef mordradead het volgende:
de automaten bij ons op school worden geregeld door andere bedrijven.... school krijgt dus niks van het geld
in een tussenuur fiets ik even naar de konmar (3 minuten fietsen ozfo) dat scheelt euro's, geen centenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:33 schreef RaymanNL het volgende:
Ik haalde in de tussen uren altijd slaatjes en blikjes energy drink, een enkele keer een zak chips![]()
Wij hadden nieuwe automaten, daar werkten de C1000 karretjes muntjes -waar ik er vet veel van had en die tellen voor één euro- niet meer inquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:35 schreef mordradead het volgende:
dat gaan ze bij ons checken... ik heb nog euro2000 munten die ik er in ga gooien
Dat is de C1000quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
in een tussenuur fiets ik even naar de konmar (3 minuten fietsen ozfo) dat scheelt euro's, geen centen
Ik wel bij de eerste keerquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:36 schreef rockstah het volgende:
[..]
Jij hebt zeker vette cheats gebruikt!
Welke zinquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:39 schreef mordradead het volgende:
nee, die gebruikte ik alleen bij gta1 natuurlijk... en bernie, van jou zin snap ik niks
quote:Wij hadden nieuwe automaten, daar werkten de C1000 karretjes muntjes -waar ik er vet veel van had en die tellen voor één euro- niet meer in
Je kunt van die muntjes kopen voor in een boodschappen karretje, anderhalf jaar geleden, moest ik die gratis weggeven bij een actie, op het laatst had ik er nog vet veel over. In de meeste snoep automaten werken die muntjes ook als een euro, maar wij hadden op school net een nieuwe automaat waar die muntjes niet in werktenquote:
Ik denk dat, ook al zijn er maar 3 verschillende posters op deze pagina, deze pagina toch 80% kwalitijd bevat!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:44 schreef mordradead het volgende:
ik moet zeggen... ondanks dat deze nog niet helemaal vol is.... dat deze pagina kwaliteit bevat
Op mij na dan hehquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:46 schreef mordradead het volgende:
nee, zeker wel meer... ik denk dat het komt omdat de baggerposters niet aanwezig zijn op deze pagina
Ik open de nieuwe! De TT zie je nog welquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:49 schreef mordradead het volgende:
op jou en rockstah na bevat deze pagina kwaliteitsposters..... wie opent het nieuwe topic en wat word de topictitel
Dichtquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:51 schreef mordradead het volgende:
oke, mijn meest geniale topictitel was: "no roy, no joy" geniaal al zeg ik het zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |