SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bernie en ik zijn tof.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:38 schreef Thomper het volgende:
[..]
Blijf met je poten van mijn tommie af!![]()
ah, daar ben je weerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
![]()
Je merkt wel dat Sesamstraat weer is afgelopen. De kinders gaan weer posten...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:38 schreef Thomper het volgende:
[..]
Blijf met je poten van mijn tommie af!![]()
hehehehhehehehehehheehhehhehhehehhquote:
Blame Canada/Mordradeadquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:10 schreef Tain het volgende:
Waarom wordt hier nu sinds een paar dagen zo ontzettend veel bagger gepostVroeger ging het nog wel ergens over in de slowchat, maar nu is het echt alleen de grootst mogelijke onzin.
Dus omdat het vakantie is daalt je IQ met 70 punten?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:11 schreef mordradead het volgende:
het is immers vakantie
altijd grappig, we gaan altijd en een cirkel hier.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:10 schreef Tain het volgende:
Waarom wordt hier nu sinds een paar dagen zo ontzettend veel bagger gepostVroeger ging het nog wel ergens over in de slowchat, maar nu is het echt alleen de grootst mogelijke onzin.
I've triedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:10 schreef Tain het volgende:
zorg is voor goede zenders dan g33kquote:Op zondag 31 juli 2005 05:29 schreef rockstah het volgende:
Probeer meestal voor zessen te slapen want dan begint CNBC ipv National geographic channel en is er dus niks meer op TV hier
Die krijg je er vaak gratis bij.quote:Op zondag 31 juli 2005 05:51 schreef rockstah het volgende:
Ja we krijgen digitale TVMoet alleen nog ff zo'n tuner regelen, geen idee hoe duur die dingen zijn.
Hij wilde z'n ontbijt op bed hebbenquote:Op zondag 31 juli 2005 11:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Daar ben ik al hoor
Vanwaar dat tijdstip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |