SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bernie en ik zijn tof.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:38 schreef Thomper het volgende:
[..]
Blijf met je poten van mijn tommie af!![]()
ah, daar ben je weerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
![]()
Je merkt wel dat Sesamstraat weer is afgelopen. De kinders gaan weer posten...
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:38 schreef Thomper het volgende:
[..]
Blijf met je poten van mijn tommie af!![]()
hehehehhehehehehehheehhehhehhehehhquote:
Blame Canada/Mordradeadquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:10 schreef Tain het volgende:
Waarom wordt hier nu sinds een paar dagen zo ontzettend veel bagger gepostVroeger ging het nog wel ergens over in de slowchat, maar nu is het echt alleen de grootst mogelijke onzin.
Dus omdat het vakantie is daalt je IQ met 70 punten?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:11 schreef mordradead het volgende:
het is immers vakantie
altijd grappig, we gaan altijd en een cirkel hier.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:10 schreef Tain het volgende:
Waarom wordt hier nu sinds een paar dagen zo ontzettend veel bagger gepostVroeger ging het nog wel ergens over in de slowchat, maar nu is het echt alleen de grootst mogelijke onzin.
I've triedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:10 schreef Tain het volgende:
zorg is voor goede zenders dan g33kquote:Op zondag 31 juli 2005 05:29 schreef rockstah het volgende:
Probeer meestal voor zessen te slapen want dan begint CNBC ipv National geographic channel en is er dus niks meer op TV hier
Die krijg je er vaak gratis bij.quote:Op zondag 31 juli 2005 05:51 schreef rockstah het volgende:
Ja we krijgen digitale TVMoet alleen nog ff zo'n tuner regelen, geen idee hoe duur die dingen zijn.
Hij wilde z'n ontbijt op bed hebbenquote:Op zondag 31 juli 2005 11:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Daar ben ik al hoor
Vanwaar dat tijdstip?
AUGUSTUS GLOOPquote:Thomas [ Verbrand maar thuis ] zegt:
Thomas' zeer flexe WinAmp is nu bezig met het draaien van Danny Elfman - Augustus Gloop
ja één ja, maar voor mijn eigen tv moet ik er ook nog een hebben. Er stond geen mogelijkheid om er nog een te kopen. Ik moet ff op internet rondsnuffelen dus.quote:
zo he, ben je al wacker?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:50 schreef rockstah het volgende:
[..]
ja één ja, maar voor mijn eigen tv moet ik er ook nog een hebben. Er stond geen mogelijkheid om er nog een te kopen. Ik moet ff op internet rondsnuffelen dus.
Hou die seksistische fantasiëen voor jequote:
Die ken ik allangquote:Op zondag 31 juli 2005 16:29 schreef Thomper het volgende:
Bernie, een nieuwe Rayman game.
Het is een bisexueel pakket voor maar 25 euro.
quote:maikelpost@hotmail.nl (E-mailadres is niet gecontroleerd) zegt:
nu moet ik een tuner van kanker 99 euro gaan kopen
maikelpost@hotmail.nl (E-mailadres is niet gecontroleerd) zegt:
flikker dan maar op met die digi tv hoor
NG - Black!! zegt:
xbox ruilen tegen veronica?
quote:maikelpost@hotmail.nl (E-mailadres is niet gecontroleerd) zegt:
Mag ik je wakker pijpen?
NG - Black!! zegt:
Was dat het wel dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:04 schreef mordradead het volgende:
dat is niet van kwaliteit dan denk ik
btw, nieuw SBS 65, en net 5 logo op tvquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:09 schreef mordradead het volgende:
nee maar dat moet wel
Ik weet hetquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:15 schreef mordradead het volgende:
dat zijn pas echte slechte zenders... vooral voetbal met edward van cuilemborg ofzo
OIk weet alles ja, goh, we hebben gisteren met z'n alleen pokémon 3 the movie gemist op RTL 4quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:23 schreef Thomper het volgende:
[..]
ZOMFG HIJ WEET hét! Antwoord op alles!
Mooi weer er voorquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:26 schreef mordradead het volgende:
ja want ik was gisteren aan het bbq'en
Ik heb hem wel gekeken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OIk weet alles ja, goh, we hebben gisteren met z'n alleen pokémon 3 the movie gemist op RTL 4![]()
Die is binnenkort op het nieuwe RTL 5quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:31 schreef mordradead het volgende:
kutfilm... ali-g indahouse... die is cool
Mowhoa. Ben de NL versie gewend.quote:
Ik heb niet de Spaanse versie gekeken.quote:
"Pikachu sterf!"quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:36 schreef mordradead het volgende:
"pikachu con santo es dou qiroz"
Het was de Engelse versie die ze uitzonden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:36 schreef mordradead het volgende:
"pikachu con santo es dou qiroz"
dat hebben ze natuurlijk beveiligd, ze zijjn vet slim bij Net 5quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |