1. Jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Voor de vrouwen:
1. Hebben jullie dit wel eens gedaan?
2. Hoe reageerde hij?
3. Hoe zorg je dat hij in een goede houding ligt? (Als mijn vriend wakker wordt, ligt hij zelden in een houding dat ik em kan pijpen.. maarja daar kan ik vast niks aan veranderen).
Kortom: vertel je ervaringen
Kijk, dat bedoel ik. Dat moeten we natuurlijk niet hebben hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:24 schreef Roquefort het volgende:
Ik moet vaak erg nodig plassen 's ochtends. Niet handig.![]()
Same herequote:
Ik heb dat ook wel maar niet als ik een erectie heb..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:24 schreef Roquefort het volgende:
Ik kan idd niet plassen met een erectie, dan moet ie toch een beetje slap worden..een half harde kan wel...maarja.als je gepijpt wordt is ie niet half hard natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:26 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik. Dat moeten we natuurlijk niet hebben he![]()
Maar sommige mannen beweren weer dat je met een stijve bijna onmogelijk kán plassen.
Of vind je het dan nog steeds vervelend voelen?
Jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Voor de mannen:
- Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?
- Was het lekker?
- Is het niet riskant, omdat je bv. naar de wc. moet of omdat je dan gaat slaan?![]()
Idd, zodra je broek omlaag is denk je dat je het sein krijgt dat je mag pissenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:24 schreef Roquefort het volgende:
-Jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Voor de vrouwen:
- Hebben jullie dit wel eens gedaan?
- Hoe reageerde hij?
- Hoe zorg je dat hij in een goede houding ligt? (Als mijn vriend wakker wordt, ligt hij zelden in een houding dat ik em kan pijpen.. maarja daar kan ik vast niks aan veranderen).
okquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:50 schreef MouseOver het volgende:
Het vervelende is dat als je halverwege een droom zit die ineens een hele vreemde wending kan krijgen.. dat droomt over een ruzie met een vrouwelijke collega oid en ze je ineens in je droomt begint te pijpen.
Als je dan CINDY!!! JAA!! roept kan Sandra dat minder prettig vinden.
Dat is ook onmogelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:26 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Maar sommige mannen beweren weer dat je met een stijve bijna onmogelijk kán plassen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:50 schreef MouseOver het volgende:
Als je dan CINDY!!! JAA!! roept kan Sandra dat minder prettig vinden.
Dat kan ook niet. Dat zou betekenen dat je zou kunnen urineren in plaats van klaarkomen bij het seksen. Dat lijkt me voor een vrouw toch een onaangename verrassing.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:26 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Dat lijkt niet geweldig, dat is geweldig, althans bij ons toch.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:53 schreef Tique het volgende:
Ik kan wel pissen met een stijve hoor
Het lijkt mij trouwens geweldig om een keer wakkergepijpt te worden
Ik meen me toch herinneren dat ik het een paar jaar terug eens heb geprobeerd en dat het min of meer lukte. Waarna ik de wc kon poetsen, want mikken valt nogal tegen dan. Maar dan zal het wel zo'n semi-boner zijn geweest, zoveel details herinner ik me niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |